Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober #5961 Del Skrevet 27. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri tenkt oss på en jordomseiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober #5962 Del Skrevet 30. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri ønsket å oppdage en til nå ukjent gjeng med "ville folk" i et veldig avsidesliggende sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober #5963 Del Skrevet 30. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller Vi har aldri tenkt å pynte til Halloween. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober #5964 Del Skrevet 30. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt at jeg skal åpne om det kommer unger på døra mi den kvelden. Nope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober #5965 Del Skrevet 30. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har ingen planer om å gå i juleselskap i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 31. oktober #5966 Del Skrevet 31. oktober Det har jeg Jeg har aldri kjørt over Øresundbrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #5967 Del Skrevet 31. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri kjørt over Svinesundbroen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 31. oktober #5968 Del Skrevet 31. oktober Det har jeg gjort mange ganger. Jeg har aldri flydd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #5969 Del Skrevet 31. oktober Det har Cassidy Tvillingene da vi var barn. Vi har aldri reist gjennom den Engelske Kanal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. oktober #5970 Del Skrevet 31. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri gått knask eller knep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #5971 Del Skrevet 31. oktober Det har Cassidy Tvillingene da vi var fra 6-9 år gamle. Vi har aldri jobbet som klovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. oktober #5972 Del Skrevet 31. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri vært på jakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 31. oktober #5973 Del Skrevet 31. oktober Det har jeg Jeg har aldri kastet egg på noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. oktober #5974 Del Skrevet 31. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri opplevd orkan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #5975 Del Skrevet 31. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller, men vi har opplevd sterk storm. Vi har aldri gått oss vill på fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. oktober #5976 Del Skrevet 31. oktober Ikke jeg heller, heldigvis jeg har aldri gått Besseggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #5977 Del Skrevet 31. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri gått verken Galdhøpiggen eller Glittertind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #5978 Del Skrevet 1. november Ikke jeg heller og ikke skal jeg. Det er bestemt. Jeg har aldri vært i nærheten en slik stående vindtunnell som man kan ha på seg spesialdrakt og sveve i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #5979 Del Skrevet 1. november Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i toppen på et fyrtårn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #5980 Del Skrevet 1. november Det har jeg...eller jeg har vært så høyt som det var lov til å gå. Jeg har jo ikke sittet på taket der akkurat. Jeg har aldri dykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå