jukkapalme Skrevet 17. oktober #5881 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri vært i Swaziland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #5882 Del Skrevet 17. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Lesotho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #5883 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri vært ved Dødehavet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #5884 Del Skrevet 17. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært ved Svartehavet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #5885 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri vært i Bangkok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #5886 Del Skrevet 17. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Hanoi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #5887 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri likt Pepsi Max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 17. oktober #5888 Del Skrevet 17. oktober Jeg elsker pepsi max Jeg har aldri smakt hummer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. oktober #5889 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller. jeg har aldri blitt operert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #5890 Del Skrevet 17. oktober (endret) Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri likt Pepsi Max eller noe av det andre sukkerfribrus skvipet. Endret 17. oktober av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #5891 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri gått Halloween Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #5892 Del Skrevet 17. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på maskeradeball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #5893 Del Skrevet 17. oktober Ikke jeg heller jeg har aldr vært på skoleball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #5894 Del Skrevet 17. oktober Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på slottsball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 18. oktober #5895 Del Skrevet 18. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri vært om bord på et cruiseskip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #5896 Del Skrevet 18. oktober Det har jeg, et lite et...på omvisning. Jeg har aldri tenkt at jeg skulle på cruise noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 18. oktober #5897 Del Skrevet 18. oktober Jeg har lekt med tanken om at hvis jeg vant masse penger i et lotteri, så skulle jeg spandert og samlet storfamilien på et cruiseskip. Jeg har aldri knust et glass i gulvet etter en skål slik man gjør i greske filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #5898 Del Skrevet 18. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri skreket og kjeftet til familiemedlemmer slik man gjør i nesten alle italienske filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 18. oktober #5899 Del Skrevet 18. oktober Det kan hende at tenåringen Nadya har gjort. Jeg har aldri holdt et sverd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. oktober #5900 Del Skrevet 18. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri trodd sunn mat konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå