Ciaran og Ciara Skrevet 13. september #5621 Del Skrevet 13. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Gran Canaria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. september #5622 Del Skrevet 13. september Ikke jeg heller jeg har aldri sittet på glattcelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september #5623 Del Skrevet 13. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri blitt arresterte av politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. september #5624 Del Skrevet 13. september Ikke jeg heller jeg har aldri fått parkeringsbot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september #5625 Del Skrevet 13. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri blitt politianmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september #5626 Del Skrevet 14. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri sovet i 24 timer sammenhengende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. september #5627 Del Skrevet 14. september Det har jeg. Jeg har aldri hatt undulat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 14. september #5628 Del Skrevet 14. september Det har jeg Jeg har aldri ridd på en elefant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #5629 Del Skrevet 14. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri ridd på verken kameler eller dromedarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. september #5630 Del Skrevet 14. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en hel stor pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. september #5631 Del Skrevet 14. september Ikke jeg heller jeg har aldri vært noe glad i vanlig Grændis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #5632 Del Skrevet 14. september Det er Cassidy Tvillingene. Vi har aldri vært i Puerto Rico. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 14. september #5633 Del Skrevet 14. september Ei heller jeg Jeg har aldri brukt urinalen på et herretoalett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. september #5634 Del Skrevet 14. september Ikke jeg heller jeg har aldri glemt å låse døra på offentlig toalett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #5635 Del Skrevet 14. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Cuba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. september #5636 Del Skrevet 15. september Ikke jeg heller Jeg har aldri gitt noen et slips i gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #5637 Del Skrevet 15. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på Jamaica?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. september #5638 Del Skrevet 15. september Ikke jeg heller Jeg har aldri tatt en jafs Carolina Reaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #5639 Del Skrevet 15. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Trinidad & Tobago. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. september #5640 Del Skrevet 15. september Ikke jeg heller, men jeg har vært med en mann derifra :#) Jeg har aldri smakt haggis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå