Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #5521 Del Skrevet 1. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri knust skjermen på en pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. september #5522 Del Skrevet 3. september Ikke jeg heller Jeg har aldri brettet en papirsvane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. september #5523 Del Skrevet 3. september Det har jeg Jeg har aldri bestilt fisk på en restaurant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. september #5524 Del Skrevet 3. september Det har jeg, mange ganger jeg har aldri likt fårekjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. september #5525 Del Skrevet 3. september "Sauekjøtt æ gørrgøtt" Jeg har aldri puslet et puslespill med mer enn 50 brikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #5526 Del Skrevet 3. september Det har Cassidy Tvillingene, vi pusler puslespill med 500-1000 brikker. Vi har aldri vært om bord på en seilskute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. september #5527 Del Skrevet 3. september Det har jeg Jeg har aldri spilt golf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #5528 Del Skrevet 3. september Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri spilt Lotto eller Vikinglotto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. september #5529 Del Skrevet 3. september Det gjør jeg stadig vekk. Jeg har aldri klart å stå på hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #5530 Del Skrevet 3. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri hinket ned til bussholdeplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 4. september #5531 Del Skrevet 4. september Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på grisefest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #5532 Del Skrevet 4. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært på slottet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 4. september #5533 Del Skrevet 4. september Ikke Nadya heller Jeg har aldri møtt mine søskenbarn på morsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #5534 Del Skrevet 4. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri møtt våre søskenbarn, verken på morssiden eller på farssiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5. september #5535 Del Skrevet 5. september Jeg har møtt de på morssiden, men ikke på farssiden. Jeg har aldri hatt en sparkesykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september #5536 Del Skrevet 5. september Ikke jeg heller faktisk. Jeg har aldri gått rundt i knallvarm sommer, kun iført badedrakt eller bikini...i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #5537 Del Skrevet 5. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Egypt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. september #5538 Del Skrevet 5. september Ikke jeg heller jeg har aldri klagd på maten på restaurant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #5539 Del Skrevet 5. september Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri kjøpt den dyreste maten på menyen på restauranter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. september #5540 Del Skrevet 5. september (endret) Det har kanskje jeg gjort jeg har aldri likt maten på mæccærn Endret 5. september av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå