Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.6.2021 den 16.20):

Noen som har sett på 90 days: Foody Call da? 

Trodde det skulle være interessant å se at de laget mat fra de forskjellige stedene de kom fra. Men iblandet sexprat, prat om slikking mm, så ble det bare for krampaktig og dumt. 

Anonymkode: 99ef3...f96

Hvor ser du denne? Finner ikke på Discovery +.

Og så leter jeg etter 90 Days What Now ses 1, 2 og 4, pluss 90 Days Extras (vil vite hvordan det gikk meg Jorge og Anfisa blant andre - jeg er hekta! :ler: ) - noen som vet hvor de kan streames evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turkis Sau skrev (47 minutter siden):

Hvor ser du denne? Finner ikke på Discovery +.

Og så leter jeg etter 90 Days What Now ses 1, 2 og 4, pluss 90 Days Extras (vil vite hvordan det gikk meg Jorge og Anfisa blant andre - jeg er hekta! :ler: ) - noen som vet hvor de kan streames evt?

Jeg finner 90 Days foody call på Discovery +- Ta en kikk en gang til du. :blomst:

Anonymkode: 6f577...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Turkis Sau skrev (På 15.6.2021 den 20.12):

Ja da er vi kommet like langt, skal binge mer i kveld!😁

Er nå kommet godt uti sesong 6 ^^ Nei, denne sesongen var helt jævlig, stakkars Olga og babyen, han unge faren med sinneproblemer som prøver å ta med babyen deres et par uker gammel til USA og driter i om moren er med eller ikke... og han legger opp til høylytt krangel foran babyen hele tiden, hun har kanskje vært litt vel overforsiktig mtp bakterier, men hun er en nybakt nyoperert hormonell mamma, og burde bli møtt med forståelse. Han er HELT JÆVLIG, får lyst å  dra han ut av skjermen og filleriste han og skalle han rett ned, sikkert fordi jeg er gravid selv og dette går ekstra inn på meg! Begynte å grine i går fordi de ikke kunne slutte å krangle sånn foran den nyfødte! 😅

Og hun indonesiske dama som prøver å få faren til Tasha til å fraskrive seg foreldreansvar og barnebidrag, og skriker høyt i telefonen og kaster ut jenta, mens de to andre barna spiller xbox. Makan til stygge folk de har fått med denne sesongen!

Synes ikke han Colt dere baksnakker sånn for noen sider siden her, er den verste i hele sesongen altså. Han er jo bare en stakkars rar datanerd som elsker å passe på mammaen sin litt ekstra, og sparer penger. Dama var jo verst i den krangelen med familien, og kasta ringen på han og skjelte ut hvert familiemedlem, mens barna hørte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, skruttveig said:

Synes ikke han Colt dere baksnakker sånn for noen sider siden her, er den verste i hele sesongen altså. Han er jo bare en stakkars rar datanerd som elsker å passe på mammaen sin litt ekstra, og sparer penger. Dama var jo verst i den krangelen med familien, og kasta ringen på han og skjelte ut hvert familiemedlem, mens barna hørte på.

Vi får se mye med Colt i de neste sesongene. Han virker uskyldig nok i den 6. sesongen, men etter hvert ser vi hvor dårlig han behandler damer. Det er skikkelig ille, faktisk

Anonymkode: b0939...030

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi får se mye med Colt i de neste sesongene. Han virker uskyldig nok i den 6. sesongen, men etter hvert ser vi hvor dårlig han behandler damer. Det er skikkelig ille, faktisk

Anonymkode: b0939...030

Aah! Da er det bare å finne fram popcornmaskinen :) Men jeg håper det går bra med lille Richie, stakkars baby, dresset opp i finklærne for å ta passfoto for å bli frastjålet moren! Jeg orker ikke se fortsettelsen på dette nesten.. nei ikke spoil, jeg må se videre åssen det går 😄 

men folk har vel ikke lov å gjøre sånt, lage barn med noen fra et annet land, også gi dem statsborgerskap fra landet sitt og ta dem med bort? Det høres jo helt horribelt ut, i "fjerde trimester" spesielt, hvor mor og baby er helt klistret til hverandre. Og han kommer inn døra og er sjalu på babyen, og sier hun bare sitter hjemme og mater baby og ikke gir han oppmerksomhet lengre.. er det mulig? Han er jo en unge selv da, men likevel, blir helt matt av han der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (1 time siden):

Er nå kommet godt uti sesong 6 ^^ Nei, denne sesongen var helt jævlig, stakkars Olga og babyen, han unge faren med sinneproblemer som prøver å ta med babyen deres et par uker gammel til USA og driter i om moren er med eller ikke... og han legger opp til høylytt krangel foran babyen hele tiden, hun har kanskje vært litt vel overforsiktig mtp bakterier, men hun er en nybakt nyoperert hormonell mamma, og burde bli møtt med forståelse. Han er HELT JÆVLIG, får lyst å  dra han ut av skjermen og filleriste han og skalle han rett ned, sikkert fordi jeg er gravid selv og dette går ekstra inn på meg! Begynte å grine i går fordi de ikke kunne slutte å krangle sånn foran den nyfødte! 😅

Og hun indonesiske dama som prøver å få faren til Tasha til å fraskrive seg foreldreansvar og barnebidrag, og skriker høyt i telefonen og kaster ut jenta, mens de to andre barna spiller xbox. Makan til stygge folk de har fått med denne sesongen!

Synes ikke han Colt dere baksnakker sånn for noen sider siden her, er den verste i hele sesongen altså. Han er jo bare en stakkars rar datanerd som elsker å passe på mammaen sin litt ekstra, og sparer penger. Dama var jo verst i den krangelen med familien, og kasta ringen på han og skjelte ut hvert familiemedlem, mens barna hørte på.

Jeg hoppet inn på Happily ever after etter sesong 5, og nå når den er binget ferdig er jeg havnet på Before the 90 days 1. sesong - og herreguuuud det er cringe verdige saker! Sitter seriøst med pute foran ansiktet halvparten av tiden😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare sett litt her og der av diverse sesonger, og ser nå litt på sesongen hvor Angela treffer den Nigerianske mannen sin for første gang. Altså; Han sier både at hun er gammel, feit, maskulin og at han liker henne fordi hun kan gi han et bedre liv og «ta vare på han». Og Angelas sinne er akkurat som om hun skjønner det der, samtidig ikke ? 🤷‍♀️ For hun gifter seg jo med han til slutt, mener de er «sjelevenner» osv. Hvordan er det mulig å være så blind? 🤔

For meg så virker det som om de aller fleste av parene rett og slett ikke har det så bra sammen, så hvorfor gidder de? 🤷‍♀️ 
 

 

Anonymkode: e4af9...fec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Turkis Sau skrev (22 timer siden):

Jeg hoppet inn på Happily ever after etter sesong 5, og nå når den er binget ferdig er jeg havnet på Before the 90 days 1. sesong - og herreguuuud det er cringe verdige saker! Sitter seriøst med pute foran ansiktet halvparten av tiden😂

Har prøvd å se disse "spinoffene" men det er så mange jeg ikke kjenner, så jeg tror jeg må se alle de vanlige sesongene ferdig før jeg hopper på disse ^^ Han gutten fra USA (i sesong 6, husker ikke navnet) med Olga blir bare verre og verre, han spør jo aldri åssen det går med henne etter KSfødsel eller noe.. ikke på kamera iallfall. Bryr seg bare om å ta med baby hjem til USA uten mammaen. Har aldri blitt så forbanna av noe på TV før, så hensynsløst og egoistisk! Jada du vokste opp uten far og ønsker ikke det for sønnen din. La han vokse opp uten mamma heller! Jævla drittgutt 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett dagen episode av 90 days happily ever after? kom på discover + i dag. 

er så hekta på dette programmet. det er altså så mye merkelig folk der ute. feks familien til andrei og libby, det er jo bare helt kaos. men det jeg ikke skjønner er hvorfor de gidder å henge sammen hele tiden når de bare krangler og slåss!! merkelig familiedynamikk der..

ellers så er det så kleint å se på mike og natalie. Natalie er jo helt fjern, men fy søren det er mike også. han driter jo helt i hele dama. Det lyser lang vei. og moren hans jobber jo bare på for å skape dårlig stemning. nei herregud for noe kjipe greier..

Anonymkode: 9dea3...bdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen som har sett dagen episode av 90 days happily ever after? kom på discover + idag.

Anonymkode: 9dea3...bdd

Jeg skal se det ikveld. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Man må helst ha sett alle sesongene for at dette happily ever after skal være vits i å se? Gleder meg til jeg også kan se! Trodde aldri denne serien skulle være så gøy å følge med på, herregud for noe tull. Elsker denne søppelTVen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen som har sett dagen episode av 90 days happily ever after? kom på discover + i dag. 

er så hekta på dette programmet. det er altså så mye merkelig folk der ute. feks familien til andrei og libby, det er jo bare helt kaos. men det jeg ikke skjønner er hvorfor de gidder å henge sammen hele tiden når de bare krangler og slåss!! merkelig familiedynamikk der..

ellers så er det så kleint å se på mike og natalie. Natalie er jo helt fjern, men fy søren det er mike også. han driter jo helt i hele dama. Det lyser lang vei. og moren hans jobber jo bare på for å skape dårlig stemning. nei herregud for noe kjipe greier..

Anonymkode: 9dea3...bdd

Har sett dagens episode. Når det gjelder Mike og Natalie, så synes jeg at han kunne støttet henne litt, ihvertfall når moren hans er så ufin mot henne, og det viser moren helt tydelig.

Andrei og Libbys familie kan til en viss grad minne om The Family Chantel, Der er det også bråk hele tiden og familien er tydelig imot mannen og ekteskapet. Sånne familier lager underholdning da, men det er veldig kleint å se på.

Lurer på om noen vet om de får betalt for å være med på denne serien? Tenker da på at Angela tar operasjoner, mens Brandon og Julia ikke har råd til å flytte fra hans foreldre.

På Pillow Talk så ser det også ut som at David og Annie har kommet seg ovenpå økonomisk, fra å leve på kameraten hans til det nå ser ut til at de har et pent hjem.

Hadde også vært greit om det kom nye episoder fra 90 Days Fiance The Other Way. Hadde vært spennende å se hvordan det går med Jenny og Sumit - selv om jeg vet at de er sammen enda. Har sett bilder på Insta.

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser på The Single life?  Mye greier der og🤣 Colt altså🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Anonymkode: ab91d...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som ser på The Single life?  Mye greier der og🤣 Colt altså🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Anonymkode: ab91d...fb6

Ja, jeg ser 😁

Colt blir reine søndagsskole gutte i forhold til Ed. 

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg har gjort det siste året er å bli med i en spoiler full disclosuregruppe for 90days.. det har resultert i at jeg har sett altfor meget av Colt junior og div andre castmedlemmer 😳🤮

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Lurer på om noen vet om de får betalt for å være med på denne serien? Tenker da på at Angela tar operasjoner, mens Brandon og Julia ikke har råd til å flytte fra hans foreldre.

Anonymkode: 8359a...7dd

De får mellom 1000-1500 $ pr episode. Som hjelper litt, siden den ene personen ikke kan jobbe. 

https://www.lifeandstylemag.com/posts/90-day-fiance-stars-net-worths-highest-earning-tlc-stars/#:~:text=“90 Day Fiancé pays their,t go up much more.”

Anonymkode: b0939...030

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

De får mellom 1000-1500 $ pr episode. Som hjelper litt, siden den ene personen ikke kan jobbe. 

https://www.lifeandstylemag.com/posts/90-day-fiance-stars-net-worths-highest-earning-tlc-stars/#:~:text=“90 Day Fiancé pays their,t go up much more.”

Anonymkode: b0939...030

Takk for info :) 

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har sett dagens episode. Når det gjelder Mike og Natalie, så synes jeg at han kunne støttet henne litt, ihvertfall når moren hans er så ufin mot henne, og det viser moren helt tydelig.

Andrei og Libbys familie kan til en viss grad minne om The Family Chantel, Der er det også bråk hele tiden og familien er tydelig imot mannen og ekteskapet. Sånne familier lager underholdning da, men det er veldig kleint å se på.

Lurer på om noen vet om de får betalt for å være med på denne serien? Tenker da på at Angela tar operasjoner, mens Brandon og Julia ikke har råd til å flytte fra hans foreldre.

På Pillow Talk så ser det også ut som at David og Annie har kommet seg ovenpå økonomisk, fra å leve på kameraten hans til det nå ser ut til at de har et pent hjem.

Hadde også vært greit om det kom nye episoder fra 90 Days Fiance The Other Way. Hadde vært spennende å se hvordan det går med Jenny og Sumit - selv om jeg vet at de er sammen enda. Har sett bilder på Insta.

Anonymkode: 8359a...7dd

Stakar Natalie. Mora til Mike er jo så fæl 🤬 Orker ikke Libby sine søsken 😨 

Anonymkode: c2dd3...31a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Lurer på om noen vet om de får betalt for å være med på denne serien? Tenker da på at Angela tar operasjoner, mens Brandon og Julia ikke har råd til å flytte fra hans foreldre.

Anonymkode: 8359a...7dd

Brandon har vel tidligere sagt at han har brukt alle pengene sine på luksusferier de har hatt sammen. De har vært i Sør-Korea og Paris sammen, kanskje en tur til? I tillegg sparer han til bryllupet. Han har også fortalt at han har vist Julia leiligheter, men hun syns ikke de var fine nok. 

Det er vel vanlig å ikke ha så mye penger når du er i 20-årene, i motsetning til 50 år. Da har man vel vært i arbeidslivet i en del år. Pluss at Angela har vært med i maaange sesonger av 90-day nå.

Anonymkode: b0939...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 6.42):

Har bare sett litt her og der av diverse sesonger, og ser nå litt på sesongen hvor Angela treffer den Nigerianske mannen sin for første gang. Altså; Han sier både at hun er gammel, feit, maskulin og at han liker henne fordi hun kan gi han et bedre liv og «ta vare på han». Og Angelas sinne er akkurat som om hun skjønner det der, samtidig ikke ? 🤷‍♀️ For hun gifter seg jo med han til slutt, mener de er «sjelevenner» osv. Hvordan er det mulig å være så blind? 🤔

For meg så virker det som om de aller fleste av parene rett og slett ikke har det så bra sammen, så hvorfor gidder de? 🤷‍♀️ 
 

 

Anonymkode: e4af9...fec

Penger?

Anonymkode: 70cb7...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...