Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer for mye rart i denne serien syntes jeg. Er nesten så jeg tror alt er skuespill. Det må det jo være? Ingen er så klin gale.....? Absolutt alle parene er horrible og utrolig dårlige matcher. Jeg forstår ikke helt greia. Hvorfor gidder de dette hvis det ikke er skuespill?

Anonymkode: 100f1...98d

Tror kanskje visse ting er overdrevet, men dessverre JA folk er så klin gale 😂 

Anonymkode: dba09...fa8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååå blir så irritert på Chantel!! 

Anonymkode: 945eb...6d1

Hun kunne vært litt mer overbærende 😁

Anonymkode: 30911...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser tilbake på sesong 1, er det jo en helt vill forskjell på dramatikken og hvordan de blir utlevert i serien. På en tid savner jeg romantikken og de ekte hindringene parene møtte på, men på samme tid må jeg ha den intense kranglingen og de sære personlighetene. TLC kunne tonet ned klovneriet litt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, udiskutert skrev:

Hvis man ser tilbake på sesong 1, er det jo en helt vill forskjell på dramatikken og hvordan de blir utlevert i serien. På en tid savner jeg romantikken og de ekte hindringene parene møtte på, men på samme tid må jeg ha den intense kranglingen og de sære personlighetene. TLC kunne tonet ned klovneriet litt da. 

Enig, husker selv de første episodene jeg så, det var bare søtt... Men så begynte det å ta seg opp 😂 også er de på Instagram og det er virkelig underholdende. Gleder meg til the other way. 

Anonymkode: 945eb...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kunne vært litt mer overbærende 😁

Anonymkode: 30911...229

Hun kunne prøvd litt hardere under middagen.. De prøvde jo faktisk å ha en seriøs samtale med henne, men hun bare lirte av seg. Personlig hadde jeg vært litt mer ydmyk og kanskje jattet litt med bare for å få fred og et ok forhold til dem.. Særlig om ekteskapet er så viktig og de planlegger barn og diverse i fremtiden... 

Anonymkode: 945eb...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere deltakere har inrømmet at selv om problemene og temaene er ekte, så fyrer produsentene det opp og klipper i vilden sky, og ber dem overdrive. F.eks alle disse venner og bekjente som de "bare skal møte for å snakke om dette spesifikke temaet", og denne bekjenten spør akkurat om det publikum vil vite. Yeah right.

Jeg tror Chantal avslører mest at det blir overdrevet. Hun har alltid vært rolig nok, småsytete, men ikke frekk, før nå. Og hver gang hun liksom skal være spydig mot Pedros kjente, så får hun at djevelsk smil, hun ser ut som hun morer seg skikkelig. Får meg til å tenke på at hun vet det ikke er ekte, vil ikke få konsekvenser og det er morsomt å leve seg inn i denne slem pike-rollen. 

Jeg har jukset og sett alt nå, også tell-all. Nicole overrasket meg virkelig der. Det var første gang jeg tenkte godt om henne. Kan ikke spoile. Vi snakkes når det har blitt vist på TV her🙂

Russ og Pao er sykt uinteressante. Her tror jeg virkelig produsentene sliter med å lage noe skikkelig. Det var vakkert å se fødselen, at Pao roper at hun elsker babyen på spansk i det han sklir utav henne, gosh det fikk meg til å grine. Og så kommer en rolig periode med vanlig babytilpasning, hva skal de finne på? Jo vi fyrer opp at Pao og moren til Russ er totale motsetninger, drar opp gammelt drit om da Pao tok nakenbilder for 5 år siden, og så later vi som at Pao skal nekte henne å få holde babyen. Men de klarer ikke å dekke over de ekte følelsene, kvinnene er glade for å se hverandre og glade i hverandre, og seff får moren holde babyen, hun er en flott bestemor. Fake fake fake.

Anonymkode: 96b2d...bf1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget 3 episoder bakpå, men er nå oppdatert. Jeg skjønner ikke at de finner seg i så mye.

At ikke Colt har tuppa ut Larissa for evigheter siden. Hun er jo splitter pine gal! 

Pappan til Andrei virker som en herlig gammel mann. Fornuftig og sier mye klokt til sønnen sin. For Andrei er veldig konfronterende og aggressiv i personligheten, så jeg tror han havner i mye krangling fordi det blir misforståelser. I tillegg til at han er litt vel stolt og gammeldags da. 

Jeg synes det var så fint å se at Chantal og Pedro fikk løst opp i ting og at de hadde det fint på stranden der. Hadde skikkelig håp for dem, men dessverre klarte ikke Chantal å holde seg rolig og ikke være spydig og frekk under den middagen. Så jo at i neste episode så går det ikke så bra lenger.  Men hun mora til Chantal er en skikkelig dramaqueen og intrigemaker. Godt at mannen hennes sa at han trodde det kom til å bli verre for C og P om de reiste ned til DR. 

Pao og Russ er kjedelige. Har de vært lenge egentlig. Hun er ekstremt overbeskyttende da. Godt at mora hennes ser det også. 

Har vært lite med Nicole i det siste, og godt er det. 

At ikke hun blondie fra Mechanicsburg (husker ikke navnet) har skjønt før nå at Jay ville ha greencard er jo utrolig. Han er 20, hun er midten v 30 åra.  Hun venninnen hennes som prøvde å advare henne i første sesongen hun var med i hadde jo rett hele tiden... lurer på om hun tenker noe på det. Hun kuttet jo henne ut fra livet sitt. Burde kanskje ikke gjort det. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ligget 3 episoder bakpå, men er nå oppdatert. Jeg skjønner ikke at de finner seg i så mye.

At ikke Colt har tuppa ut Larissa for evigheter siden. Hun er jo splitter pine gal! 

Pappan til Andrei virker som en herlig gammel mann. Fornuftig og sier mye klokt til sønnen sin. For Andrei er veldig konfronterende og aggressiv i personligheten, så jeg tror han havner i mye krangling fordi det blir misforståelser. I tillegg til at han er litt vel stolt og gammeldags da. 

Jeg synes det var så fint å se at Chantal og Pedro fikk løst opp i ting og at de hadde det fint på stranden der. Hadde skikkelig håp for dem, men dessverre klarte ikke Chantal å holde seg rolig og ikke være spydig og frekk under den middagen. Så jo at i neste episode så går det ikke så bra lenger.  Men hun mora til Chantal er en skikkelig dramaqueen og intrigemaker. Godt at mannen hennes sa at han trodde det kom til å bli verre for C og P om de reiste ned til DR. 

Pao og Russ er kjedelige. Har de vært lenge egentlig. Hun er ekstremt overbeskyttende da. Godt at mora hennes ser det også. 

Har vært lite med Nicole i det siste, og godt er det. 

At ikke hun blondie fra Mechanicsburg (husker ikke navnet) har skjønt før nå at Jay ville ha greencard er jo utrolig. Han er 20, hun er midten v 30 åra.  Hun venninnen hennes som prøvde å advare henne i første sesongen hun var med i hadde jo rett hele tiden... lurer på om hun tenker noe på det. Hun kuttet jo henne ut fra livet sitt. Burde kanskje ikke gjort det. 

Anonymkode: 4c635...c84

Har jo lest her om dagen at hun og Jay er sammen igjen.

Anonymkode: 70cb7...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo lest her om dagen at hun og Jay er sammen igjen.

Anonymkode: 70cb7...d68

What??? 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jo lest her om dagen at hun og Jay er sammen igjen.

Anonymkode: 70cb7...d68

Det stemmer ikke. De er separert nå og Jay er fengslet. Venter på å bli deportert. Spekuleres i at han venter barn med en annen. 

Anonymkode: f9555...e8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ser på Pillow talk? Går på Dplay. Det er morsomt. Med tidligere deltakere som ser og kommenterer denne sesongen.

Anonymkode: 96069...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh det hørtes morsomt ut, hvilke deltakere er det som er med?

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åhh det hørtes morsomt ut, hvilke deltakere er det som er med?

Anonymkode: 4c635...c84

Ja, det er veldig morsomt. De som er med er Annie og David, Darcey og tvillingsøsteren hennes (Stacey ?), Loren og Alexei og Tarek og broren Dean.  

Anonymkode: 96069...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er veldig morsomt. De som er med er Annie og David, Darcey og tvillingsøsteren hennes (Stacey ?), Loren og Alexei og Tarek og broren Dean.  

Anonymkode: 96069...9ef

Hvor kan jeg se det programmet :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jente35 skrev:

Hvor kan jeg se det programmet :) ?

Dplay. 😃

Anonymkode: 96069...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The Other Way starter klokka 20 på søndag på TLC. 

 

Forresten, noen skjærer ut gresskar med hendelser fra 90 days som motiv. Dette er min favoritt: 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, chantel og pedro tidenes togkræsj. 

Anonymkode: 7b7ba...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2019 den 16.18, udiskutert skrev:

The Other Way starter klokka 20 på søndag på TLC. 

 

Forresten, noen skjærer ut gresskar med hendelser fra 90 days som motiv. Dette er min favoritt: 

 

Skjønner ikke denne? kan du forklare?

Anonymkode: 7b7ba...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...