Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

På 21.7.2020 den 21.38, Firebarnsmor86 skrev:

Hvor????

Alt ligger jo på YouTube🤷🏻‍♀️ Jeg ser alle episoder der da de legges ut rett etter airtime i USA. Mao så henger jeg ikke etter USA.

Anonymkode: 6f158...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Highhopes skrev:

Er det noen av parene som har vært med i Before the 90 days som faktisk har vært med i 90 day Fiancé? Altså at etter de møttes første gang i Before har gått videre til selve 90 dagers perioden?

Hvilken sesong snakker du om? Det er mange av de samme som både er med i before the 90 days, 90 day fiancé og happily ever after..

Anonymkode: 6f158...d5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken sesong snakker du om? Det er mange av de samme som både er med i before the 90 days, 90 day fiancé og happily ever after..

Anonymkode: 6f158...d5c

Konseptet "before the 90 days" går jo ut på at de skal møtes og tilbringe tid før de begynner på selve 90 dagers perioden. 

Derfor lurer jeg på om noen av parene som vi har sett i before the 90 days faktisk har tatt steget til selve 90 dagers prosessen, hvor de først har møttes i utlandet (i before programmet), for så å ha vært med i "hovedprogrammet og giftet seg i USA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Highhopes skrev:

Konseptet "before the 90 days" går jo ut på at de skal møtes og tilbringe tid før de begynner på selve 90 dagers perioden. 

Derfor lurer jeg på om noen av parene som vi har sett i before the 90 days faktisk har tatt steget til selve 90 dagers prosessen, hvor de først har møttes i utlandet (i before programmet), for så å ha vært med i "hovedprogrammet og giftet seg i USA. 

Ja? Darcy og Jessie f.eks., Darcy og Tom, Angela og Michael, Ashley og Jay, Chantelle og Pedro (?), Anfisa og Jorge (?). Satte spm ved de to siste fordi jeg er litt usikker der.

Er flere, men de jeg kom på i farta. Har sett på dette i flere år. 

Er dessuten ikke alle som er med i «hovedprogrammet» som velger å gifte seg.  Heller ikke alle av de som er med i before the 90 days som forlover seg i 90 day fiancé. Darcy er jo et godt eksempler der.

Anonymkode: 6f158...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Darcy og Jessie f.eks., Darcy og Tom, Angela og Michael, Ashley og Jay, Chantelle og Pedro (?), Anfisa og Jorge (?). Satte spm ved de to siste fordi jeg er litt usikker der.

Er flere, men de jeg kom på i farta. Har sett på dette i flere år. 

Er dessuten ikke alle som er med i «hovedprogrammet» som velger å gifte seg.  Heller ikke alle av de som er med i before the 90 days som forlover seg i 90 day fiancé. Darcy er jo et godt eksempler der.

Anonymkode: 6f158...d5c

Vet ikke om du misforsår meg. Darcy og hennes to menn har jo ikke giftet seg, Michael (til Angela) har ikke kommet til USA. De siste du nevner har ikke vært med i Before, vi så de først i "hovedprogrammet". 

Så da er vel svaret nei.

Men nok avsporing fra meg, bare kom til å lure på det siden jeg ikke har sett absolutt alt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karine fra Brasil og han gærne amerikaneren jeg ikke husker navnet på var med i Before, og er gift og fått barn.

Jon og Rachel har giftet seg, men jeg vet ikke om de har fått han over til USA enda. Samme med hun som fikk barn med han i Korea, men der ble det vel til at hun flyttet til han...?

 

Anonymkode: 4c635...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karine fra Brasil og han gærne amerikaneren jeg ikke husker navnet på var med i Before, og er gift og fått barn.

Jon og Rachel har giftet seg, men jeg vet ikke om de har fått han over til USA enda. Samme med hun som fikk barn med han i Korea, men der ble det vel til at hun flyttet til han...?

 

Anonymkode: 4c635...c84

Men Karine og Paul giftet seg ikke i USA, så da er det vel ikke det hun «mener». De må ha giftet seg i USA for at hun skal bli tilfreds med svaret😂

Anonymkode: 6f158...d5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men Karine og Paul giftet seg ikke i USA, så da er det vel ikke det hun «mener». De må ha giftet seg i USA for at hun skal bli tilfreds med svaret😂

Anonymkode: 6f158...d5c

Djeez, Syns det var et oppklarende svar jeg, og et svar på det jeg faktisk lurte på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg tror dette er laget for at det skal se ut som det er virkelig. Det kan jo ikke være ekte? Må jo være satt opp til hva som skal skje og hva de sier osv.. 

Ingen er vel så korka som de fremstiller folk her. 

Endret av Mysticgirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Det kan jo ikke være ekte? Må jo være satt opp til hva som skal skje og hva de sier osv.. 

Ingen er vel så korka som de fremstiller folk her. 

Jeg er langt på vei enig. Du har jo seriene i dettet franciset og andre serier (Charterfeber osv) hvor de har mye materiale som skal  kuttes ned i et begrenset antall minutter med sendetid. De har vel 6 par i hver sesong som er på 12-15 episoder. Hvert par treffes vel i alt fra 3-uker til 90 dager avhengig ah v hvilken av seriene man ser på. Da har man ikke mye faktisk sendetid igjen til hvert par og må ta frem episoder som lager mest underholdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2020 den 2.05, AnonymBruker skrev:

Så at Geoffry og Varya var med i selve episoden i dag, men klippet bort fra Pillow Talk av samme episode. Regner med det har sammenheng med fortiden hans, at TLC fant ut av det før Pillow Talk ble laget? Rart de klippet bort en sånn story hvis det ikke var for en grunn

Anonymkode: 73eba...547

De er med i dagens episode på Dplay. 

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er med i dagens episode på Dplay. 

Anonymkode: 8359a...7dd

Ja, jeg så det, men har lest et sted at de var blitt «kastet ut» fra Tell All pga fortiden hans. Syns de scenene med han, Varya og Mary virket staget.

David (?) og Lana... kleint..

Anonymkode: 73eba...547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg at Lana ikke hadde oppgitt sin rette adresse. Stakkars fyr. Er det bare hos meg at tekstingen går for fort på programmet på TV i dag? På tlc. Jeg har ikke dplay.

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte meg at Lana ikke hadde oppgitt sin rette adresse. Stakkars fyr. Er det bare hos meg at tekstingen går for fort på programmet på TV i dag? På tlc. Jeg har ikke dplay.

Anonymkode: c0d7a...561

Samme her. Skikkelig irriterende. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Skikkelig irriterende. 

Anonymkode: 4c635...c84

Okay, godt det ikke bare er her. Men det er irriterende ja, jeg klarer nesten ikke henge med i programmet.

Anonymkode: c0d7a...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg så det, men har lest et sted at de var blitt «kastet ut» fra Tell All pga fortiden hans. Syns de scenene med han, Varya og Mary virket staget.

David (?) og Lana... kleint..

Anonymkode: 73eba...547

Rart at de er med i serien da. Men moro med drama da ;) 

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg får frysninger av sånne som David. Han skal finne henne koste hva det koste vil, og nekter å skjønne at hun IKKE er interessert! Det er kreepy, selv om det selvfølgelig ikke er greit gjort av Lana og holde på sånn . Blir bare kvalm av hele fyren.. way too much love 😅

Anonymkode: 65256...097

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okay, godt det ikke bare er her. Men det er irriterende ja, jeg klarer nesten ikke henge med i programmet.

Anonymkode: c0d7a...561

Samme her, ødela jo hele programmet for vi fikk jo teksten før bildet.. 😕 

Endret av FrøkenMånestråle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...