Vill bringebær Skrevet 15. juli 2021 #1421 Del Skrevet 15. juli 2021 *Stjerne*støv* skrev (19 timer siden): Kalani er gravid med barn nr 3 🤦🏻♀️ Jeg synes så synd på henne før, men ikke må. Dama kan jo ikke bruke prevensjon.. Snart har hun 4 barn.. Hvor så du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 15. juli 2021 #1422 Del Skrevet 15. juli 2021 ElectricScum skrev (21 timer siden): Ronald og Tiffany har egentlig ikke engasjert meg særlig mye, men nå begynner det virkelig å spisse seg til. Ser ikke lyst ut for det forholdet. Jeg skjønner veldig godt at Tiffany er nødt for å sette hardt mot hardt og få bevis for at Ronald kan ta ansvar, men jeg synes hun ble i overkant urimelig da hun ankom Sør-Afrika. Vi så i forkant hvor mye Ronald hadde anstrengt seg for å få til et slags soverom for sønnen, men det var syt og klag fra første stund fra Tiffany. Det er seff rimelig sløvt å ha tomt kjøleskap når en familie på tre ankommer fra en lang reise, men han hadde åpenbart hatt fokus på helt andre ting. Han gikk også totalt overboard med handlinga som han ikke hadde penger til i det hele tatt, og det er også ganske på trynet, men Tiffany gjør det ikke noe bedre når hun krever at han umiddelbart skal kaste alt han har i henda enda han sjauer og ordner på kjøkkenet for å legge inn matvarer og tørke over vått gulv. Det skulle tatt seg ut om noen av dem hadde labbet inn på kjøkkenet, sklidd på vått gulv og gått rett i dørken. Hun må jo gi dem begge litt tid til å komme inn i en felles rutine hvor de begge tar ansvar. Utrolig dårlig psykologi og bare sable ned alt han gjør så han ikke får følelse av å gjøre noe som helst riktig. Da reagerer han med å bli tverr og kjip, og det er forståelig når han ikke får anerkjennelse for noe av det han gjør. Og hva er det med amerikanere og deres uffing og æsjing over all mat som ser annerledes ut enn hva de selv er vant med? De er tydeligvis ribbet for vanlig høflighet når det kommer til å vise respekt for andre kulturer. Ekstremt ufint av Tiffany og æsje seg over absolutt alt i den lokale butikken. Vi så det samme da Libbys ufordragelige familie var i Moldova. Jeg antar de anser seg som en familie med stil og klasse, men de fremstår som ekstremt trashy og ukultiverte når de rynker på nesa av alt annet som ikke er amerikansk. Enig! Og angående det med maten; det kan da ikke være SÅ vanskelig å steke en hel kylling? Man stapper jo den bare inn i ovnen 😅 ser at på engelskspråklige forumer så tok de Tiffany sin side. «i dont even know how to cook a WHOLE chicken» sa de på en podcast. Må være særamerikansk fenomen. For kalkun kan de jo lage 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 15. juli 2021 #1423 Del Skrevet 15. juli 2021 tunaen skrev (30 minutter siden): Enig! Og angående det med maten; det kan da ikke være SÅ vanskelig å steke en hel kylling? Man stapper jo den bare inn i ovnen 😅 ser at på engelskspråklige forumer så tok de Tiffany sin side. «i dont even know how to cook a WHOLE chicken» sa de på en podcast. Må være særamerikansk fenomen. For kalkun kan de jo lage 🤣 Det er jo helt hjelpeløst. Hun hadde visst aldri lagd kalkun heller. Greit nok det, men velg dine kamper, tenker jeg. Ikke la et kyllingskrog forsure stemningen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 20. juli 2021 #1424 Del Skrevet 20. juli 2021 Fant ut akkurat nå at det er ny sesong av 90 Day Diaries ute på Discovery+ nå. Ser at Yolanda har en ny ung kjæreste, og at Stephanie er lei av å leve i sølibat. Nå blir det frokost og 90 Days Diaries på meg 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 20. juli 2021 #1425 Del Skrevet 20. juli 2021 Stephanie lagde skikkelig drama forrige gang så blir interessant å se hva hun lager av bråk denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 23. juli 2021 #1426 Del Skrevet 23. juli 2021 Pølsevann skrev (På 11.7.2021 den 20.15): Jeg blir såååå sykt sprø av familien til Libby. De behandler Andrei som dritt og de ser det ikke selv en gang. Libby ser det heller ikke. Han er ikke en engel selv heller, men det må da være måte på. At de på slektstreff kan stå å snakke så mye dritt om han og foran han syns jeg var langt over streken. «Velkommen inn til slektstreff Andrei, la oss alle hakke litt på deg i dag». Usmakelig fyr han broren i familien 🤮🤮 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 24. juli 2021 #1427 Del Skrevet 24. juli 2021 Leonaen skrev (På 23.7.2021 den 16.05): At de på slektstreff kan stå å snakke så mye dritt om han og foran han syns jeg var langt over streken. «Velkommen inn til slektstreff Andrei, la oss alle hakke litt på deg i dag». Usmakelig fyr han broren i familien 🤮🤮 Å den tanten hadde helt tydelig blitt foret av broren om hvor forferdelig Andrei er. Det var jo bare han tanten ba roe seg, og ikke hverken broren eller søsteren til Libby som ofte er de som starter krangler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 26. juli 2021 #1428 Del Skrevet 26. juli 2021 Hvilket abonnement må jeg velge for å få sett de nye sesongene? Sport, Live eller underholdning? På underholdning ser det ut som man betaler for det man ser "gratis" på vanlig rikstv abb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. juli 2021 #1429 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg så nettopp av video av ny sesong av The Other Way som kommer til høsten!!! Noen kjente par er fortsatt med og noen nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 27. juli 2021 #1430 Del Skrevet 27. juli 2021 Duff skrev (14 timer siden): Hvilket abonnement må jeg velge for å få sett de nye sesongene? Sport, Live eller underholdning? På underholdning ser det ut som man betaler for det man ser "gratis" på vanlig rikstv abb. Discovery + bruker jeg. Ellers går det vel til faste tider på tlc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 27. juli 2021 #1431 Del Skrevet 27. juli 2021 Rem skrev (17 minutter siden): Discovery + bruker jeg. Ellers går det vel til faste tider på tlc? Jeg bruker også Discovery+. MissStiles skrev (3 timer siden): Jeg så nettopp av video av ny sesong av The Other Way som kommer til høsten!!! Noen kjente par er fortsatt med og noen nye. Å, gleder meg til ny sesong med The Other Way 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juli 2021 #1432 Del Skrevet 27. juli 2021 Dere som lever dere for mye inn i serien, husk at det meste som skjer der er reint skuespill og kun ment som underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 27. juli 2021 #1433 Del Skrevet 27. juli 2021 Rem skrev (4 timer siden): Discovery + bruker jeg. Ellers går det vel til faste tider på tlc? Men hva slags discovery + abb. Det finnes tre kategorier der. Sport, live og underholdning. Sport koster neste 200 i mnd, live litt rimeligere og underholdning den billigste men de inneholder ikke det samme. Tlc mister jeg snart da t-wee er sagt opp og vi skal over på riks tv men i mellomtiden må jeg ha discovery + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 28. juli 2021 #1434 Del Skrevet 28. juli 2021 Duff skrev (11 timer siden): Men hva slags discovery + abb. Det finnes tre kategorier der. Sport, live og underholdning. Sport koster neste 200 i mnd, live litt rimeligere og underholdning den billigste men de inneholder ikke det samme. Tlc mister jeg snart da t-wee er sagt opp og vi skal over på riks tv men i mellomtiden må jeg ha discovery + Jeg har det rimeligste ihvertfall. Vet ikke hva det heter, men tror jeg betaler 79kr elns. Episodene er 1-2 uker forsinket mot usa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 30. juli 2021 #1435 Del Skrevet 30. juli 2021 Leonaen skrev (På 23.7.2021 den 16.05): At de på slektstreff kan stå å snakke så mye dritt om han og foran han syns jeg var langt over streken. «Velkommen inn til slektstreff Andrei, la oss alle hakke litt på deg i dag». Usmakelig fyr han broren i familien 🤮🤮 Og den ene søsteren som med vilje spurte henne hvordan det gikk med barnevakten, vel vitende om at Andrei ikke visste om det. Han er en spesiell fyr men fortjener ikke alt det han får fra søsknene hennes. I bobilen syntes jeg faren visste seg svak som ikke satt Rebecca kraftig på plass. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 30. juli 2021 #1436 Del Skrevet 30. juli 2021 moroklompen skrev (1 time siden): Og den ene søsteren som med vilje spurte henne hvordan det gikk med barnevakten, vel vitende om at Andrei ikke visste om det. Han er en spesiell fyr men fortjener ikke alt det han får fra søsknene hennes. I bobilen syntes jeg faren visste seg svak som ikke satt Rebecca kraftig på plass. Åh jeg er så lei 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Makan altså! Det blir litt i overkant mye krangling og bitching over ingenting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 4. august 2021 #1437 Del Skrevet 4. august 2021 Leonaen skrev (På 30.7.2021 den 21.04): Åh jeg er så lei 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Makan altså! Det blir litt i overkant mye krangling og bitching over ingenting. Haha, ja. Nå tar det jo helt av med kakekasting i barnebursdag. Jeg tror forresten Chuck har et lite mancrush på Andrei. Selv om han nok (inn)ser at Andrei også oppførere seg ekstremt håpløst og urimelig til tider, så tror jeg han lar seg blende litt av at han er så dominerende og proppfull av (mer eller mindre berettiget) selvtillit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 4. august 2021 #1438 Del Skrevet 4. august 2021 ElectricScum skrev (38 minutter siden): Haha, ja. Nå tar det jo helt av med kakekasting i barnebursdag. Jeg tror forresten Chuck har et lite mancrush på Andrei. Selv om han nok (inn)ser at Andrei også oppførere seg ekstremt håpløst og urimelig til tider, så tror jeg han lar seg blende litt av at han er så dominerende og proppfull av (mer eller mindre berettiget) selvtillit. Ja det kan gi litt mening det du sier 😅❤️ 😂 Oh my lord for en dramatisk episode! 😲 tok helt av for Mike! Ja for mora og for den saks skyld. Jeg hadde aldri tillatt min mor å snakke slik til min ektemann. Og disse søstrene da, om det ikke blir drama der i gården fra de to kommer jeg i sjokktilstand. Som forventet egentlig. De MÅ liksom alltid toppe det. Kakekastinga, hvor gamle er de egentlig? Jovi er som en 20-åring som akkurat har fått seg dame og bare vil ha det gøy og ha sex. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 4. august 2021 #1439 Del Skrevet 4. august 2021 Håper forresten at Mike og Natalie nå innser at de ikke er bra for hverandre og er i et destruktivt forhold. Gjør det slutt og kommer seg videre begge to, det fortjener de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 9. august 2021 #1440 Del Skrevet 9. august 2021 Noen som har sett den tiktoken av hun jenta som bare «if you’re not at the gym, then where the the fucl u aaaaaaaat?»? minner meg om søstrene til Libby av en eller annen grunn😅 hjernen gjør vondt hver gang jeg ser de og den tiktoken! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå