Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om Happily ever after sesong 5? Finner ikke noe på nett

Anonymkode: 96b2d...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Keikolina said:

Colti

1 hour ago, AnonymBruker said:

Shut uppi!

Anonymkode: 96b2d...bf1

Dør 😂😂

savner de nesten, var mye underholdning der 🙈

Anonymkode: ec4da...fd5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Chroma skrev:

Har nettopp sett sesongen med Nicole og Azan, noen som vet hvordan det endte med de? 

De har vært med i mange sesonger. jeg tror ikke Nicole kommer til å skjønne det før han til slutt kommer til USA og dumper henne etter 3 år når han har green card. 

Anonymkode: 4c635...c84

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har vært med i mange sesonger. jeg tror ikke Nicole kommer til å skjønne det før han til slutt kommer til USA og dumper henne etter 3 år når han har green card. 

Anonymkode: 4c635...c84

Jeg trodde ikke han kunne komme dit fordi han hadde besøkt ei dama i Ukraina og vært der lengre enn det visumet tillot. Nå er jo faren hennes blitt arrestert for crackbruk, så virker ikke så sannsynlig at han kan være sponsor nå heller. 

Anonymkode: 96ec7...167

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde ikke han kunne komme dit fordi han hadde besøkt ei dama i Ukraina og vært der lengre enn det visumet tillot. Nå er jo faren hennes blitt arrestert for crackbruk, så virker ikke så sannsynlig at han kan være sponsor nå heller. 

Hun og familien hennes har virkelig rotet det til 

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss. Mye rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det stemmer, men så på en sånn 90 days-konto på instagram at Azan er gift med søskenbarnet sitt og har 3 barn med henne. Og at Nicole er i Marokko nå, men bor på hotell fordi han er i karantene med kona...

Anonymkode: 32133...80a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det stemmer, men så på en sånn 90 days-konto på instagram at Azan er gift med søskenbarnet sitt og har 3 barn med henne. Og at Nicole er i Marokko nå, men bor på hotell fordi han er i karantene med kona...

Det har vært en mistanke lenge at han var gift fra før av på grunn av måten han opptredde mot Nicole. Kan du finne den kontoen igjen å ta screenshot?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, TLC fikk virkelig Jackpot da de fant Nicole.

Jeg får så vondt av henne. Er ganske sikker på at hun kan ha ADHD som har gått skikkelig utover modenhet og impulskontroll dersom det er uoppdaget. Hun er alenemor i 20årene som har gått gjennom mye, men har tankesett og vokabular til en 13åring. Det er ikke normalt. Og hun er så skjønn mot alle hun møter på tell-all, sier aldri noe stygt til noen eller om Azan. Den eneste personen hun fucker med er seg selv. Så våken og oppegående som moren hennes er, jeg skjønner ikke at det er hun som har oppdratt Nicole. Har hun vært fraværende?

Anonymkode: 06799...a09

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en mistanke lenge at han var gift fra før av på grunn av måten han opptredde mot Nicole. Kan du finne den kontoen igjen å ta screenshot?

Klarte dessverre ikke å finne kontoen igjen. Fant den tilfeldig via en annen som hadde kobling i storyen sin, men fant en artikkel som gjengir det hun sa - https://www.google.no/amp/s/screenrant.com/90-day-fiance-rumor-nicole-supporting-azan-wife-three-kids/amp/

I følge hun på insta hadde hun vært i kontant med et mannlig søskenbarn av Azan som hadde bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sumit er veldig tøff når han snakker med vennen sin etter at det er avslørt at han har blitt holdt fanget av familien i fem dager når de fant ut at han var med Jenny. Det er stort å stå opp mot kulturen med arrangert ekteskap, og stort at han sier at han heller vil godta fengsel enn å forbli i det arrangerte ekteskapet. Han viser til sånn vi har det i andre land at man velger ektemake ut fra kjærlighet og ikke den foreldrene velger, og det er skikkelig tøft gjort av han både å stå opp mot foreldre, svigerforeldre og hele den indiske kulturen, men også å gjøre det på tv selvom det vil føre til sosial utstøting og kanskje til og med trakassering, steining eller drap i værste fall. Det virker som at han oppriktig elsker Jenny, og uansett hvordan det ender mellom de to så håper jeg at Sumit har det bra i dag. 

Anonymkode: bac9a...767

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sumit er veldig tøff når han snakker med vennen sin etter at det er avslørt at han har blitt holdt fanget av familien i fem dager når de fant ut at han var med Jenny. Det er stort å stå opp mot kulturen med arrangert ekteskap, og stort at han sier at han heller vil godta fengsel enn å forbli i det arrangerte ekteskapet. Han viser til sånn vi har det i andre land at man velger ektemake ut fra kjærlighet og ikke den foreldrene velger, og det er skikkelig tøft gjort av han både å stå opp mot foreldre, svigerforeldre og hele den indiske kulturen, men også å gjøre det på tv selvom det vil føre til sosial utstøting og kanskje til og med trakassering, steining eller drap i værste fall. Det virker som at han oppriktig elsker Jenny, og uansett hvordan det ender mellom de to så håper jeg at Sumit har det bra i dag. 

Uansett en shady fyr. For det første catfishet han henne da de ble sammen. Utga seg for å være en annen med en annen persons bilder. For det andre er det råttent gjort å få kjæresten til å flytte til et annet land uten å opplyse om at han er gift. Han kunne jo bare sagt at han var gift på papiret, men at de egentlig ikke var sammen. Helt utrolig rart at han ikke trodde det kom til å bli oppdaget etterhvert som hun flyttet til India.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett en shady fyr. For det første catfishet han henne da de ble sammen. Utga seg for å være en annen med en annen persons bilder. For det andre er det råttent gjort å få kjæresten til å flytte til et annet land uten å opplyse om at han er gift. Han kunne jo bare sagt at han var gift på papiret, men at de egentlig ikke var sammen. Helt utrolig rart at han ikke trodde det kom til å bli oppdaget etterhvert som hun flyttet til India.

Ja, men det skjer at catfisher forelsker seg på ekte i offeret. Vi vet ikke om han bare brukte falskt bilde fordi han var usikker på seg selv (senest forrige helg jeg avslørte en fra tinder å gjøre det, og det var ikke første gangen) eller om han gjorde det for å svindle. Tror ikke han var ute etter å svindle, men et anonymt eventyr kanskje siden han var ulykkelig gift. Så ble han forelsket og måtte avsløre hvem han var. Såklart kjempe dumt å ikke si fra at han var gift men jeg kan forstå det også, som han sa da hadde hun aldri kommet på besøk og han ville ikke miste kvinnen han elsket. Jeg syns han fremstår som en snill og redelig fyr med samvittighet, men som bare havnet i et internettforhold som ble mer seriøst enn han så for seg når han bare ville flykte litt fra sitt ulykkelige tvangsekteskap. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Instagram at sumit er i USA. Men finner ikke innlegget igjen

Anonymkode: a29e7...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst peoples, at Jenny og Sumit er fake kom ut for leeeenge siden. 

Det samme er Caesar og Maria. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kilder?

Anonymkode: 9cac9...be4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det stemmer ikke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du kaste den slags påstand så kom med kilde. For slike kommentarer som dette blir rappotert!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en kjapp runde på Instagram og fant dette..

Nei han er hvis ikke i USA likevel.

Sumit la til hashtag #longdistancerelationship

Vedlegger også en snitt fra kommentarfeltet.

20200405_153649.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...