Gå til innhold

Hvor langt ned må katten begraves ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har begravd 3 katter i hagen de siste 12 årene. Alle døde om vinteren, slik at det var vanskelig å komme noen særlig dypt ned i jorda. Gravstedet er fremdeles urørt av andre dyr, den siste katten ble begravd for 5 år siden. Gravstedet er et fint sted for oss å minnes de vakre kattene våre. Vi har lagt en stor skiferstein på toppen, der har vi risset inn navn og datoer. 

En klem til deg som har mistet katten din :hug:

Anonymkode: a4e78...82f

Det er trist å midte pus, men jeg ville tenkt at det å gravlegge dyr i hagen vil kunne påvirke salgsverdien av huset. Det legger begrensninger på hva man kan gjøre med hagen og det er utrivelig med dyrekirkegård mår det ikke er egne dyr. 😬

Anonymkode: d8ad8...e14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist å midte pus, men jeg ville tenkt at det å gravlegge dyr i hagen vil kunne påvirke salgsverdien av huset. Det legger begrensninger på hva man kan gjøre med hagen og det er utrivelig med dyrekirkegård mår det ikke er egne dyr. 😬

Anonymkode: d8ad8...e14

Katten blir til jord og jeg skal ikke flytte med det første.  Hvis noen byr mindre på et hus fordi det en gang har vært en katt begravet i hagen så vil jeg si dem er klin gæærne... ingen normale mennesker tenker sånn, beklager altså 😣 - Ts 

Anonymkode: 9315f...eda

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...