AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #21 Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har begravd 3 katter i hagen de siste 12 årene. Alle døde om vinteren, slik at det var vanskelig å komme noen særlig dypt ned i jorda. Gravstedet er fremdeles urørt av andre dyr, den siste katten ble begravd for 5 år siden. Gravstedet er et fint sted for oss å minnes de vakre kattene våre. Vi har lagt en stor skiferstein på toppen, der har vi risset inn navn og datoer. En klem til deg som har mistet katten din Anonymkode: a4e78...82f Det er trist å midte pus, men jeg ville tenkt at det å gravlegge dyr i hagen vil kunne påvirke salgsverdien av huset. Det legger begrensninger på hva man kan gjøre med hagen og det er utrivelig med dyrekirkegård mår det ikke er egne dyr. 😬 Anonymkode: d8ad8...e14
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #22 Skrevet 2. mai 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er trist å midte pus, men jeg ville tenkt at det å gravlegge dyr i hagen vil kunne påvirke salgsverdien av huset. Det legger begrensninger på hva man kan gjøre med hagen og det er utrivelig med dyrekirkegård mår det ikke er egne dyr. 😬 Anonymkode: d8ad8...e14 Katten blir til jord og jeg skal ikke flytte med det første. Hvis noen byr mindre på et hus fordi det en gang har vært en katt begravet i hagen så vil jeg si dem er klin gæærne... ingen normale mennesker tenker sånn, beklager altså 😣 - Ts Anonymkode: 9315f...eda 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå