AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Kjæresten min kaller meg for gumman. Han sa at det er som elskede, kone, jenta mi da jeg spurte om hva det betyr. (han er svensk) Jeg sa jeg ikke helt forstod meningen i ordet og lurte. Jeg kaller han elskling, kjære og love. Jeg føler det sitter langt inne for han å kalle meg elskling, vet ikke hvorfor eller om det er sånt i det hele tatt. Gumman klarer liksom ikke å sette seg på meg som noe kjærlig. Særlig ikke da han kalte min beste venninne for gumman i går også Kan jeg si til kjæresten min at jeg ikke er så fan av kallenavnet han har på meg? Og hvordan sier jeg det? "Jeg liker ikke kallenavnet du har på meg fordi jeg syns det ikke er kjærlig nok?"😂 Føler meg sykt barnslig her men jeg reagerer hver gang han sier gumman til meg Han har jo mer kjærlige kallenavn på kompisene sine liksom. Kaller dem love og greier Anonymkode: aecc0...958
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min kaller meg for gumman. Han sa at det er som elskede, kone, jenta mi da jeg spurte om hva det betyr. (han er svensk) Jeg sa jeg ikke helt forstod meningen i ordet og lurte. Jeg kaller han elskling, kjære og love. Jeg føler det sitter langt inne for han å kalle meg elskling, vet ikke hvorfor eller om det er sånt i det hele tatt. Gumman klarer liksom ikke å sette seg på meg som noe kjærlig. Særlig ikke da han kalte min beste venninne for gumman i går også Kan jeg si til kjæresten min at jeg ikke er så fan av kallenavnet han har på meg? Og hvordan sier jeg det? "Jeg liker ikke kallenavnet du har på meg fordi jeg syns det ikke er kjærlig nok?"😂 Føler meg sykt barnslig her men jeg reagerer hver gang han sier gumman til meg Han har jo mer kjærlige kallenavn på kompisene sine liksom. Kaller dem love og greier Anonymkode: aecc0...958 Du liker ikke svensk ? Anonymkode: a03e2...16c
Mamina Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Er enig med deg, TS. Det er vel bare å si det, at du ikke liker det. Punktum. (jeg googlet Gumman og fikk "Gammel kvinne") Han får finne på et nytt kjælenavn til deg, det klarer han nok helt fint. De 5 kjærlighetsspråkene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå