Trampe Skrevet 23. april 2005 #1 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg holder på med en oppgave som går på forhold mellom kirke og kultur. Jeg synes dette er en vanskelig oppgave - kultur kan være så mangt. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. april 2005 #2 Del Skrevet 23. april 2005 Gå på biblioteket og se på det de har der, du finner garantert mye bra stoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesselja Skrevet 23. april 2005 #3 Del Skrevet 23. april 2005 Bestem deg for hvordan du forstår begrepet kultur, definer dette klart i oppgaven og løs den utifra dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #4 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg holder på med en oppgave som går på forhold mellom kirke og kultur. Jeg synes dette er en vanskelig oppgave - kultur kan være så mangt. Er det noen som har noen tips? Her snekkrer de kultur http://www.kkv.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. april 2005 #5 Del Skrevet 25. april 2005 Det var en dagsaktuell oppgave, da! For den norske kirke har akkurat lansert en kulturmelding, "Kunsten å være kirke". Les om denne her: http://www.kirken.no/kulturmelding/start.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 25. april 2005 #6 Del Skrevet 25. april 2005 Noen spørsmål. Er det snakk om en spesifikk kirke? Den Norske Statskirken, eller forskjellige kirker og hvordan de påvirker eller er avhengige av lokal kultur? Er det snakk om forkjellige religioner eller bare den kristne? Skal du ha med kirkehistoriske fakta eller bare skrive en oppgave om i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå