Gå til innhold

Menn som har barn med flere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det at han ikke tar ansvar for barna han har fått, er og en stor grunn til at jeg hadde løpt.

Anonymkode: 87ef2...187

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

En form for samvær? Hva betyr det? 

En ting er å ha flere mødre/fedre å forholde seg til, en annen er ansvaret han tar for sine egne barn. 

Ikke noe er større dealbreaker enn en ansvarsløs mann! 

Anonymkode: 98003...1fa

En form for samvær... Vel jeg tror ikke jeg skal gå inn på det, men det kan også være en dealbreaker. 

Anonymkode: f651c...7ba

Skrevet

Helt tooootalt uaktuelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare barn med to forskjellige er dealbreaker for meg. 

Det beste er at man sammen kan starte en familie. Vil jeg ha sirkus så drar jeg heller på  et. Ikke forholder meg til det i hverdagen. 

Anonymkode: b1b61...0b9

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg dater nå har barn med tre forskjellige damer fordelt på 16 år. Han syns det er flaut å si at han har det. Jeg merker at jeg syns det er litt rart, hva tenker dere om det? Er det dealbreaker for dere? 

Han hadde jeg styrt unna. 

Flaut og pinlig men kvinner og menn som har barn i øst og vest. Bevis på null selvkontroll og ansvar.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Antoinette skrev:

Han hadde jeg styrt unna. 

Flaut og pinlig men kvinner og menn som har barn i øst og vest. Bevis på null selvkontroll og ansvar.

Er jo bare et bevis på virilitet. Finnes menn som har unger med 15-20 forskjellige damer også.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, dr_zhivago skrev:

Er jo bare et bevis på virilitet. Finnes menn som har unger med 15-20 forskjellige damer også.

Jepp, de kalles mannehorer.

Virilitet my ass..... 🙄

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke nettdating og det er ganske stor aldersforskjell på dem. Jeg er usikker, kjenner at det gnager litt, men han er jo en normal fyr, ikke en rundbrenner eller en badguy. 

Det er det som er så genialt med rundbrennere. De er som regel ikke stereotypiske muskuløse kjekkaser. De ser ofte helt normale ut og går glatt under drittsekk radaren. 

Men de har talegaver og sjarm. De gutta jeg kjenner som hadde flest damer i studietiden var definitivt ulv i fåreklær.

Fyren har knekt koden og drar beviselig damer.

Anonymkode: b9dac...7f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater nå har barn med tre forskjellige damer fordelt på 16 år. Han syns det er flaut å si at han har det. Jeg merker at jeg syns det er litt rart, hva tenker dere om det? Er det dealbreaker for dere? 

Jeg veit om mange kvinner som har forskjellige fedre til alle ungene sine. Det er ikke noe bedre. 

Anonymkode: 9be79...571

AnonymBruker
Skrevet

Dater du John Arne Riise?

Anonymkode: b2c4a...74e

• Liker 3
Skrevet
57 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Heller et bevis på uansvarlighet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde definitivt løpe fra en dame som hadde tre barn med tre forskjellige menn! I ditt tilfelle er det jo mannen som har tre med tre forskjellige, og da blir det jo plutselig litt mer naturlig. Men det får være ditt valg om du orker.

Anonymkode: 6c1b9...a9f

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde definitivt løpe fra en dame som hadde tre barn med tre forskjellige menn! I ditt tilfelle er det jo mannen som har tre med tre forskjellige, og da blir det jo plutselig litt mer naturlig. Men det får være ditt valg om du orker.

Anonymkode: 6c1b9...a9f

Hvorfor er det mer naturlig? 

Anonymkode: 9be79...571

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er det som er så genialt med rundbrennere. De er som regel ikke stereotypiske muskuløse kjekkaser. De ser ofte helt normale ut og går glatt under drittsekk radaren. 

Men de har talegaver og sjarm. De gutta jeg kjenner som hadde flest damer i studietiden var definitivt ulv i fåreklær.

Fyren har knekt koden og drar beviselig damer.

Anonymkode: b9dac...7f6

Hehe, litt spot ON, sveipet høyre på han fordi han så søt og snill ut, og tenkte litt at han var litt ensomme Nils uten altfor mange damehistorier, men han bretter jo opp den ene damehistorien etter den andre, og har definitivt sin sjarm. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dater du John Arne Riise?

Anonymkode: b2c4a...74e

Hehe nei... 

AnonymBruker
Skrevet

Deal breaker? Tvert i mot, det er et kvalitetsstempel. Han er blant de 10% topp-mennene som går på rundgang. Heller 5 år med en topp-mann enn et liv med en taper-mann.

Anonymkode: e9502...fdd

• Liker 2
Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde involvert meg med noen som har unger med flere damer fra før. Jeg har vært bonusmamma før, og det holdt med en eks å forholde seg til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...