AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Han jeg dater nå har barn med tre forskjellige damer fordelt på 16 år. Han syns det er flaut å si at han har det. Jeg merker at jeg syns det er litt rart, hva tenker dere om det? Er det dealbreaker for dere? Anonymkode: f651c...7ba
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Hadde vært deal breaker for meg det sekundet jeg hadde hatt mer enn én eks/medforelder å ta hensyn til. Tre stk.. Nei, takk. Det finnes morsommere sirkus. Anonymkode: ce502...913 14
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Jeg hadde nok løpt ja. Men nå er jeg selv enslig mor, har datet menn med barn. Og ser hvor mye drama og tull det kan bli, med bare en mor/far til barna. Akkurat nå ønsker jeg kun å date menn uten barn, eller med store barn. Det er etter min erfaring med menn med mindre barn. Anonymkode: 87ef2...187
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Njeh. Hadde ikke orket å ha noe med barna å gjøre da og hadde nok tenkt at han var ekstremt uansvarlig. Anonymkode: a8fc6...310
Gjest O.G. Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jeg dater nå har barn med tre forskjellige damer fordelt på 16 år. Han syns det er flaut å si at han har det. Jeg merker at jeg syns det er litt rart, hva tenker dere om det? Er det dealbreaker for dere? Anonymkode: f651c...7ba Ja. Ellers så bør han ikke synes selv at det er så flaut siden han selv har satt seg i denne situasjonen og skapt oppbrudte hjem tre ganger.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 Det kommer litt an på. Om det hadde vært via nettdating så hadde det fort kunne vært en dealbreaker. Hadde kjent at dette hørtes travelt ut. Men.. Så kan en jo treffe en mann og bli kjent med vedkommende på "normal" måte og en ser at det ikke trenger å bety noe og at jeg hadde likt han godt. Da hadde det ikke spilt noen rolle. Anonymkode: be3c9...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #7 Skrevet 2. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det kommer litt an på. Om det hadde vært via nettdating så hadde det fort kunne vært en dealbreaker. Hadde kjent at dette hørtes travelt ut. Men.. Så kan en jo treffe en mann og bli kjent med vedkommende på "normal" måte og en ser at det ikke trenger å bety noe og at jeg hadde likt han godt. Da hadde det ikke spilt noen rolle. Anonymkode: be3c9...3f6 Det var ikke nettdating og det er ganske stor aldersforskjell på dem. Jeg er usikker, kjenner at det gnager litt, men han er jo en normal fyr, ikke en rundbrenner eller en badguy. Anonymkode: f651c...7ba
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #8 Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke nettdating og det er ganske stor aldersforskjell på dem. Jeg er usikker, kjenner at det gnager litt, men han er jo en normal fyr, ikke en rundbrenner eller en badguy. Anonymkode: f651c...7ba Men er det noen spesielle utfordringer med det, eller mer greia med at han har barn med 3 ulike? Anonymkode: be3c9...3f6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #9 Skrevet 2. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Men er det noen spesielle utfordringer med det, eller mer greia med at han har barn med 3 ulike? Anonymkode: be3c9...3f6 Ikke utfordringer i forhold til eventuelt meg. Hun ene eksen hans er en smule vrang. Men ikke noe jeg trenger å forholde meg til om det skulle bli noe mer mellom oss. Så greia er mer at han har barn med tre forskjellige. Jeg kjenner at jeg er litt fordomsfull og "ordentlig", for det der ville aldri ha skjedd med meg. Anonymkode: f651c...7ba
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #10 Skrevet 2. mai 2019 Jeg kjenner jeg får angst bare av å tenke på denne situasjonen, så for meg hadde dette vært dealbreaker ja. Det kommer jo litt an på hva slags samvær han har med dem, dersom han ikke ser særlig til dem så sier jo det mye om han som omsorgsperson... Samtidig, dersom det er jevnlig samvær, så må du forholde deg til 3 ekser og 3 barn som ikke er dine. Hvordan tror du det blir i forbindelse med ferier eller hvis dere får felles barn og deres barn får 3 halvsøsken som antakelig oppdras med ulike regler hos sine mødre? Der du ikke har så mye du skulle sagt? Nei, jeg hadde ikke orket det. Er nok styr med en mann som har ett barn fra før men én eks... Anonymkode: d7e9c...952 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #11 Skrevet 2. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner jeg får angst bare av å tenke på denne situasjonen, så for meg hadde dette vært dealbreaker ja. Det kommer jo litt an på hva slags samvær han har med dem, dersom han ikke ser særlig til dem så sier jo det mye om han som omsorgsperson... Samtidig, dersom det er jevnlig samvær, så må du forholde deg til 3 ekser og 3 barn som ikke er dine. Hvordan tror du det blir i forbindelse med ferier eller hvis dere får felles barn og deres barn får 3 halvsøsken som antakelig oppdras med ulike regler hos sine mødre? Der du ikke har så mye du skulle sagt? Nei, jeg hadde ikke orket det. Er nok styr med en mann som har ett barn fra før men én eks... Anonymkode: d7e9c...952 Det blir uansett ingen felles barn. Jeg er ferdig med å få barn. Og tror ikke at han har mye kontakt med den første, fordi det var et ons, hvor han egentlig ikke ville bli far, ung og dum. Men de to siste har han jo en form for samvær med. Jeg tenker også på det med å være ansvarlig og han har jo på et tidspunkt valgt å få barn/være med disse kvinnene. Anonymkode: f651c...7ba
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #12 Skrevet 2. mai 2019 Hadde ikke brydd meg egentlig. Anonymkode: bc276...a85
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #13 Skrevet 2. mai 2019 Jeg ville feiget ut! Hadde ikke orket alt det styret. Vitner jo også om liten kosekvenstenkning vil jeg si. I tillegg ville jeg slitt med å respektere han for valget med førstemann. At han ikke har kontakt der er skremmende! Anonymkode: b2d44...8f4 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #15 Skrevet 2. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville feiget ut! Hadde ikke orket alt det styret. Vitner jo også om liten kosekvenstenkning vil jeg si. I tillegg ville jeg slitt med å respektere han for valget med førstemann. At han ikke har kontakt der er skremmende! Anonymkode: b2d44...8f4 Men kvinner som har barn med flere menn, er selvsagt helt griet. Anonymkode: d8d21...6cc
Mann1979 Skrevet 2. mai 2019 #16 Skrevet 2. mai 2019 (endret) Rødt flagg så det holder. Uavhengig av kjønn. Endret 2. mai 2019 av Mann1979 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #17 Skrevet 2. mai 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir uansett ingen felles barn. Jeg er ferdig med å få barn. Og tror ikke at han har mye kontakt med den første, fordi det var et ons, hvor han egentlig ikke ville bli far, ung og dum. Men de to siste har han jo en form for samvær med. Jeg tenker også på det med å være ansvarlig og han har jo på et tidspunkt valgt å få barn/være med disse kvinnene. Anonymkode: f651c...7ba En form for samvær? Hva betyr det? En ting er å ha flere mødre/fedre å forholde seg til, en annen er ansvaret han tar for sine egne barn. Ikke noe er større dealbreaker enn en ansvarsløs mann! Anonymkode: 98003...1fa 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #19 Skrevet 2. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kvinner som har barn med flere menn, er selvsagt helt griet. Anonymkode: d8d21...6cc Nei, men det er en viss forskjell på å produsere barn, og så leve alene etterpå, eller å faktisk måtte ta seg av de. Kvinner som får flere barn med flere menn tar jo ansvaret sitt til det fulle, og har nok det inne i vurderingen. Menn kan bare pule og stikke. Som daten til TS tydeligvis gjorde med førstemann. Anonymkode: b2d44...8f4 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #20 Skrevet 2. mai 2019 Det spørs på alderen til barna tenker jeg, og hvordan forholdet blir. Man må jo ikke bo sammen akkurat. Anonymkode: 4cba0...09f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå