AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Del Skrevet 1. mai 2019 Dette sier venninne om en annen venninnes barn. Jeg ble helt satt ut og viste ikke HV jeg skulle si. Samtidig har jeg opplevd barnet som mindre høflig, vet barnet har gjort en del ulovlige ting osv. Men de er jo bare barn. De må teste grenser og få lov til å prøve seg?! Anonymkode: d801f...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #2 Del Skrevet 1. mai 2019 Personligheten gjenspeiles som regel av ansiktet. Det er veldig sjelden det ikke stemmer dessverre. Anonymkode: 2d5ff...ac1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Del Skrevet 1. mai 2019 Hos noen barn er «avviket» i personlighet/oppførsel såpass stort at du vet barnet KAN bli kriminell eller mobber osv. i fremtiden. Den slemmeste gutten i min klasse gjennom barneskolen ble kriminell som voksen. Den slemmeste gutten i bhg til ungene er en mobber på barneskolen. Anonymkode: 00623...8ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 1. mai 2019 #4 Del Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Personligheten gjenspeiles som regel av ansiktet. Det er veldig sjelden det ikke stemmer dessverre. Anonymkode: 2d5ff...ac1 https://en.wikipedia.org/wiki/Halo_effect Fordi du som resten er lettpåvirkelig menneske som dømmer basert på utseendet. Barn som er stygge får også mindre kjærlighet og blir dømt hardere og ender oftere opp som problembarn 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #5 Del Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Personligheten gjenspeiles som regel av ansiktet. Det er veldig sjelden det ikke stemmer dessverre. Anonymkode: 2d5ff...ac1 Hvordan ser en kriminell unge ut, da? Eneste gangen jeg kan se at noen er kriminell er de overkarikerte figurene i gamle Disneytegnefilmer. Og så har du jo skikkelig hardbarka rus/vinningskriminelle der ansiktet forteller om et hardt liv. Men kriminelle ansiktstrekk, liksom? Utdyp gjerne! Anonymkode: 9826e...523 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #6 Del Skrevet 1. mai 2019 Blir så sint på folk som dømmer andre, grunnet utseende. Jeg har en flott datter, alltid vært veldig snill, inkluderende og omsorgsfull. Men og full av liv, og impulsiv. Men aldri vært slem mot andre, eller gjort noe kriminelt. Hun danser og hip hop, og kler seg i den stilen. Og opp gjennom årene, så har det vært flere foreldre, som har sagt at de ikke vil at barna deres skulle være sammen med min datter. Det komiske var at i de fleste tilfeller, så var det deres barn som var på ville veier, verste var hun som drakk, ruset seg og hadde sex fra hun var 13 år, ble mamma som 15 åring, men mistet jo barnet da hun holdt på med rus. Min datter har aldri prøvd narkotika, og kom inn på videregående med 5 i snitt. Anonymkode: 24953...3ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 1. mai 2019 #7 Del Skrevet 1. mai 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personligheten gjenspeiles som regel av ansiktet. Det er veldig sjelden det ikke stemmer dessverre. Anonymkode: 2d5ff...ac1 Ser denne gutten ond ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #8 Del Skrevet 1. mai 2019 7 minutter siden, WhisperingWind skrev: Ser denne gutten ond ut? Ja. Creepy auge. Men det skyldast kanskje at det er eit svart-kvitt bilde med skygge på auga 😊 men generelt synes eg aldri born ser onde ut. Så sett vekk frå auga, var ungen skjønn. Anonymkode: 9b283...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #9 Del Skrevet 1. mai 2019 Heter de Johnny eller Frank i tillegg er man sikker. Anonymkode: 65fb3...ec6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 1. mai 2019 #10 Del Skrevet 1. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Creepy auge. Men det skyldast kanskje at det er eit svart-kvitt bilde med skygge på auga 😊 men generelt synes eg aldri born ser onde ut. Så sett vekk frå auga, var ungen skjønn. Anonymkode: 9b283...d17 Den skjønne ungen er Ted Bundy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #11 Del Skrevet 2. mai 2019 Tenker det kommer mye an på alderen til ungen. Du kan ikke se på en toåring om han blir kriminell eller ikke. Men du kan nok fint se det på en tiåring. Sånn hvis ingen bryter inn og får han på rett sti. Hvis jeg ser tilbake på de jeg gikk på skole med, så er jeg ikke overrasket over hvilke som havnet utpå ulike dårlige veier og ikke. Anonymkode: f6923...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 2. mai 2019 #12 Del Skrevet 2. mai 2019 Akkurat det med utseende vet jeg ikke, men fagfolk sier de kan observere en førsteklasse og med ganske stor sannsynlighet i løpet av første timen se hvilke som har størst sannsynlighet for å begå kriminelle handlinger, men selvsagt så spiller mange faktorer inn, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #13 Del Skrevet 2. mai 2019 7 hours ago, WhisperingWind said: Den skjønne ungen er Ted Bundy. Dessverre fikk jeg ikke skrevet det før du ga svaret, men enig med den andre brukeren som sa det var noe med øynene, de ser jo helt sorte ut. Så ja, på det bildet ser han egentlig ond ut. Anonymkode: 40308...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #14 Del Skrevet 2. mai 2019 Så Breivik ond ut som barn ? Spør henne om det. Anonymkode: 2e658...1bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 2. mai 2019 #15 Del Skrevet 2. mai 2019 Jepp, noen unger stikker seg ut i den retningen. Har opplevd det selv...Han ene i min klasse med de stikkende øynene og ekle gliset ble i 2004 dømt for drap på sin egen kompis og banket nesten livet av kona si. Hun endte opp med ødelagte nerver, trengte operasjoner i ansiktet og nye tenner og fikk en hjerneskade. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 2. mai 2019 #16 Del Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så Breivik ond ut som barn ? Spør henne om det. Anonymkode: 2e658...1bf De barnebildene av ABB er ekle som f...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #17 Del Skrevet 2. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Personligheten gjenspeiles som regel av ansiktet. Det er veldig sjelden det ikke stemmer dessverre. Anonymkode: 2d5ff...ac1 Ja, slik som her (Stalin) Anonymkode: 2e658...1bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonnica Skrevet 2. mai 2019 #18 Del Skrevet 2. mai 2019 Det er mulig å se tendenser hos barn, som kan indikere at de KAN ende opp som kriminelle. I tilfeller hvor de f. eks er slemme mot dyr eller driver med ildspåsettelse. Det er ikke sjeldent at man finner tilfeller/oppførsel som dette i barndommen til mennesker som er dømt for alvorlige forbrytelser. Ofte snakk om en bestemt personlighetstype, gjerne med en eller annen personlighetsforstyrrelse i tillegg. Hilsen psykologistudent 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #19 Del Skrevet 2. mai 2019 9 hours ago, Sykkelkopp said: https://en.wikipedia.org/wiki/Halo_effect Fordi du som resten er lettpåvirkelig menneske som dømmer basert på utseendet. Barn som er stygge får også mindre kjærlighet og blir dømt hardere og ender oftere opp som problembarn Man kan dømme basert på utseendet, men man må gjøre det på riktig måte. Å se på om noen "ser" onde eller snille ut er feil måte å gjøre det på. Men der er ansiktstrekk som gjenspeiler en persons sinnstilstand og hvordan han tenker og føler. Dette kan fortelle mye om hvordan personen er. For eks bilde av stalin over viser ganske godt en sinnstilstand som ikke har rom for mye empati, viser en person som ikke har respekt for sine medmennesker. Nå er det et av de bildene det er enklest å se på, ofte er det vanskeligere å plukke opp sinnstilstander, det er derfor pene mennesker ofte blir behandlet bedre enn stygge. Folk ser ikke sinnstilstanden, de ser bare det pene ytre. Anonymkode: c9177...312 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #20 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg tror ikke man kan se bilde av ett barn å deretter vite om han/hun blir kriminell. Enig med Bonnica over her, men det er ikke det samme som å se et bilde, og deretter dømme. Såklart vil Stalin se ond ut på barnebildene. Han ser ond ut fordi man vet at det er Stalin på bildet. Ser gutten på bildet jeg legger ut, ond ut? Anonymkode: 7bce9...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå