Gå til innhold

Mister litt respekten for kronprinsparet!

Jellyfish

Anbefalte innlegg

Synes det blir helt utenom diskusjonen å diskutere om de liker vedkommende eller ikke.

Saken er at offentlige personer er mye mer utsatt for skrullinger enn hva vi andre er, og dette bør det gjøres noe med! Synes at dette var en passende straff for handlingen. Kanskje et hint for lite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Sexysadie: Klart det er en tragedie uansett hvilket barn som blir kidnappet, men jeg tror ikke din eller min unge er like attraktiv å kidnappe som f eks lille Marius. Dette fordi både han og moren er kjente personer og fordi de har masse penger kidnapperene kan tyne dem for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun sjekket bare opp en type på Quarten og det var det?? Det er jo faktisk sånn de fleste forhold begynner; at man kommer i snakk med personer som virker interessante!

Du er virkelig tragisk, Sexysadie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du vil ikke innrømme at du tar feil sexysadie, det synes jeg er barnslig.

Jo, og unggutten fikk bot , fordi ikke allmennheten ikke skal tro det er en mild straff man får, når man bryter seg inn til utsatte folk.

Og ungene til kjente personer som har masse penger er mye mer utsatt for at ungene deres skal bli kidnappet! vil du ikke innrømme det heller?

Selvfølgelig er ikke barna til kjendiser og kongelige mer verd enn mine og dine, men de er mer verd for kidnappere, som vil ha penger i utbytte for offeret de tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pågår denne tråden enda. :)

Egentlig hadde jeg tenkt å la kronprinspar få være kronprinspar og hva de gjør være deres sak, men nå klarer jeg ikke å la være å skrive noen ord :wink:

Det første jeg tenkte da jeg leste artikkelen var, å herre gud er det mulig - gi en 17 åring bot for å ha vekket dem midt på natta.. Det kunne da ikke være sant :-?

Men så begynte jeg å tenke litt ( ja jeg kan det innimellom), denne gutten trengte seg tross alt inn på et forbudt område, og han kunne vært alt annet en uskyldig, jeg tenkter da på all den dritten som pågår rundt i samfunnet. Det er jo ikke lenger trygt å gå ut å ta seg en øl en gang. Og hva om lille marius hadde vært der.... eh... det er jeg faktisk ikke sikker på :oops: men UANSETT selvom dette var en uskyldig liten rampestrek, så kunne det vært mye værre, og kronsprinsparet gjorde ikke noe annet enn å ringe politiet fordi han hadde beveget seg inn på området deres. Og det er som mange andre sier her, ikke dem (obs.. sorry) Dem som har dømt han til å betale en bot :kgblunk:

Så la nå kronprinspar få være kronprinspar, hvem ville vel ha levd det livet De lever uansett.. Iallefall ikke jeg... bare tanken på å være så mye i søkelyset som dem, hvor alt blir analysert til minste detalj - gir meg grøssninger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vel ikke med å respektere kronprinsparet eller ikke. :evil:

Det er ikke de som har bøtelagt inntrenger'n!

Og alle de drittsekkene som bare har en "misjon" - det er å lage jævelskap og dritt for andre.! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var unødvendig å gi en bot for noe slikt - man burda tåle litt! Spesielt de kongelige, dersom de har tenkt til å holde ut uten å bli totalt sprø av alt oppstyret overalt, hele tiden.

Men jeg har ikke noen grunn til å si meg opp en mening om kronprinsparet av denn grunn. -Eller av hvilken som helst annen! Jeg kjenner dem ikke, og har derfor ikke noe grunnlag til hverken å dømme dem eller bestemme meg for at de er noen kjempegreie folk. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei fjelltussa! jeg synes det var helt på sin plass å gi bot, hvorfor skal man gjøre forskjell på inntrengere? boten er en påminnelse til alle sammen at slikt gjør man ikke, OG hvis kronprinsparet hadde levd et liv helt uten inntrengere og muligens gærne folk og kidnappere, hadde de verken trengt livvakter eller noe som helst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...