Maeve Skrevet 29. august 2002 #21 Del Skrevet 29. august 2002 Det var dumt av 17 åringen å forsøke å komme inn til kronprinsparet, men kan ikke alle gjøre noe dumt i fylla? Er enig i at en bot var på sin plass. Neste gang tenker han seg nok om! Hva Mette Marit har gjort i sin fortid bryr jeg meg ikke om, vi alle har nok gjort et eller annet i vår fortid. Bare at det hun gjorde ble jo blåst opp til dimensjoner altså. Jeg liker kronprinsessen jeg, og det samme med kronprinsen. Jeg er i hvertfall for kongehuset jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Skrevet 29. august 2002 #22 Del Skrevet 29. august 2002 Til Indianlady. En president og hans familie vil koste like mye om ikke mer enn det kongehuset gjør. En president skal også ha representasjonsbolig(slottet)og privat bolig(Skaugum?). Han skal også representere Norge i utlandet,med alt som følger med det.Det koster vel like mye å sende en president avgårde som de kongelige.Og det koster da vel penger å avholde valg,ikke sant? Kunne ramset opp mer,men finner det ikke nødvendig. Syns det er mye bedre med kongefamilien.Selv om de gjør kontroversielle valg i livet sitt noen ganger,så tror jeg faktisk de skaper uvurderlig reklame for Norge. De gir Norge en helt annen identitet her i verden enn presidenter som kommer og går avhengig av velgernes luner. Oppriktig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #23 Del Skrevet 29. august 2002 Sexysadie: Bøter kommer ikke på rullebladet, men i et eget bøteregister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moniica Skrevet 29. august 2002 #24 Del Skrevet 29. august 2002 Hei ! Så at det var snakk om kongeparet og president. Det vil nok koste det samme, men en president er kanskje bedre ? Med tanke på stortinget, der bruker vi MANGE penger på utenlandske besøk samt her i Norge. Når man snakker om styresystemer kommer jo stortinget inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. august 2002 #25 Del Skrevet 29. august 2002 Indianlady: Ser at du veit hvor mye dop Mette Marit har brukt, og tydelig vis mye om hva hun har bedrevet opp igjennom, samt hva hun tenker om hjemstedet sitt nå kontra tidligere... Er dere venninner? 8) Poenget er jo at man ikke komme rinn på eiendommen til offentlige personer... Hva tror dere hadde skjedd dersom Madonna eller President Bush hadde opplevd noe tilsvarende..... Man kan da ikke sammenligne med hva en selv hadde gjort? De lever et mye er utsatt liv, og må beskyttes på en annen måte enn oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #26 Del Skrevet 29. august 2002 Helt enig med ANN! jeg tror du har gått glipp av litt samfunnslære jeg, Indianlady! og jeg tror du er grådig misunnelig på mm og Haakon! hvorfor skulle du ellers reagere som du gjør? gi meg en god grunn! eller flere om du kan!!! MM har forbedret seg myye. Hun har sluttet å røyke(godt forbilde) hun har lest og tatt eksamen i sommer + at hun nå skal studere i England, og det vitner jo om at hun kjemper iherdig for å få folk til å forstå at man kan gjøre det utrolig bra her i livet, om viljen er til stede! så nå kan du begynne å ha MM som forbilde! Men det vil du vel ikke, du vil vel bare stå på dine bastante meninger. Og hvis den 17 åringen bare hadde fått en liten tynn advarsel fra noen vakter på området, ja da kan dere banne på at det har kommet flere personer å brutt seg inn for kanskje å gjøre verre ting enn å rope hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #27 Del Skrevet 29. august 2002 Synes 5000 var lite jeg! Ja, jeg synes ALLE burde reagere om fulle folk invaderte din private eiendom og vekket deg midt på natten! :evil: Og ja; jeg synes at folk som har en spesiell status bør kreve litt mer straff for folk som gjør slike "spøk" med dem. Om det er Røkke, Madonna, kronprinsparet eller Gro, så trenger de mer beskyttelse enn oss vanlige folk. De blir plaget mer enn nok fra før! :evil: Og det blir dumt å si at han tilfeldigvis "rotet" seg inn dit. Det var nok helt bevisst. Siden 17-åringen har godtatt straffen, så tror jeg det nok han visste hva han gjorde... Mister respekten for folk som ikke skiller mellom hva som er rett og galt! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. august 2002 #28 Del Skrevet 29. august 2002 Spørsmålet mitt er bare: Ville guttungen ha fått bot hvis hadde vært Hvermansen han hadde vekket m skrikingen sin? Nei jeg tror ikke d??? Hvorofr skal JKronprinsparet være så veldig hellige da?? De går jo på do og driter, like presis som oss andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #29 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg tror du bør lese tidligere innlegg litt nøyere sexysadie! POENGET er at hvis guttungen bare hadde fått en advarsel, kan du være sikker på at det er andre folk som hadde prøvd å brutt seg inn hos de, og gjort verre ting enn å rope hallo om natten. En bot bør være nok til å få folk til å forstå at sånn gjør man bare ikke! Man må sette strenge straffer for folk somkan true sikkerheten til slike folk! derfor kan kronprinsparet reagere som de gjør. Denne boten er en advarsel til folk om at man ikke bør prøve seg på slike og lignende ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. august 2002 #30 Del Skrevet 29. august 2002 Gjest: Hva om de bare hadde roet ham ned fått i ham noe kaffe og varslet noen for å få hentet ham???Hvorfor lage en sak ut av d der??? Denne gutten var ingen trussel imot noen; han var bare full og selskapssjuk han. Hadde han gjort noe konkret hærverk hadde d vært på sin plass å tilkalle politiet. I denne saken var d bare sløsing av våre (skattebetalernes) penger!!! Slik jeg ser d har kronprinseparet virkelig drette på draget!!!!!! Til opplysning: Jeg leste hele tråden før jeg la inn mitt forige innlegg!! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 29. august 2002 #31 Del Skrevet 29. august 2002 Helt enig med ANN! jeg tror du har gått glipp av litt samfunnslære jeg, Indianlady! og jeg tror du er grådig misunnelig på mm og Haakon! hvorfor skulle du ellers reagere som du gjør? gi meg en god grunn! eller flere om du kan!!! MM har forbedret seg myye. Hun har sluttet å røyke(godt forbilde) hun har lest og tatt eksamen i sommer + at hun nå skal studere i England, og det vitner jo om at hun kjemper iherdig for å få folk til å forstå at man kan gjøre det utrolig bra her i livet, om viljen er til stede! så nå kan du begynne å ha MM som forbilde! Men det vil du vel ikke, du vil vel bare stå på dine bastante meninger. Og hvis den 17 åringen bare hadde fått en liten tynn advarsel fra noen vakter på området, ja da kan dere banne på at det har kommet flere personer å brutt seg inn for kanskje å gjøre verre ting enn å rope hallo! Hvorfor skal jeg være misunnelig på MM ,Haakon er ikke min type engang. Jeg har det meget bra i mitt ekteskap jeg.Jeg har ikke gått glipp av noe samfunnslære der fikk jeg 6 på Vidregående så veit dere det.det skulle bare mangle at MM skulle forsette sitt ville liv etter at hun ble gift,det hadde tatt seg ut.Det er greit å ta opp eksamener når en blir sponset av den norske stat.Jeg har også tatt høyere utdannelse synes ikke det det er noe å se opp til for det.Jeg har hatt styrke nok til ikke å bruke alkohol og røyk så dere slipper å se opp til meg. Det at hun er kommet inn i England er at hun er gift med krompen,de ville være så folkelige så la dem være fru og herr Johnny fra Stovner,men la dem betale skatt også.Det holder ikke med vilje viss en vil fram i livet en må ha penger også,jeg ser mere opp til en som er trafikkskadet som kommer seg ut av rullestolen enn MM.Som sakt jeg er ikke royalist så jeg mener det . Jeg gikk på Bjørknes der fikk jeg opp leve litt av vært hadde en spesiell elev i klassen som fløyt på det at hun var kongelig. hilsen indianlady :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. august 2002 #32 Del Skrevet 29. august 2002 Gjest: Hva om de bare hadde roet ham ned fått i ham noe kaffe og varslet noen for å få hentet ham???Hvorfor lage en sak ut av d der??? Denne gutten var ingen trussel imot noen; han var bare full og selskapssjuk han. Hadde han gjort noe konkret hærverk hadde d vært på sin plass å tilkalle politiet. I denne saken var d bare sløsing av våre (skattebetalernes) penger!!! Slik jeg ser d har kronprinseparet virkelig drette på draget!!!!!! Til opplysning: Jeg leste hele tråden før jeg la inn mitt forige innlegg!! Ha en fin dag!! Trøndersk teprament ute og går hehe :D Det jeg ikke helt forstår her, er at du ikke ser at visse personer i samfunnet avkrever mer høflighet og respekt enn andre..Det ER forskjell på folk! Noen blir tittulet med Kronprinsen i stedet for navnet sitt, og man sier De og Dem ..... Man bukker og neier... Deter videre viktig å sette en standard på hvor langt en kan gå når det gjerlder alle kjendiser. Hvor mange tror du har lyst til å rope hallo til noen som er veldig kjent? En får lov, vel da kommer det fort hundre til.... Dessuten var det politiet som anmeldte og ga bot. Og antakelig vis politieskorten som brakte politiet på banen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. august 2002 #33 Del Skrevet 30. august 2002 Avkreve mere høflighet og respekt enn andre???? Kronprinseparet d?????? Nix For de to der har jeg mistet respekten for, for lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. august 2002 #34 Del Skrevet 30. august 2002 Å? pga det du vet eller pga det som står i se og hør? Det jeg forøvrig mener er at kongelige bl. a tittulleres på høflig måte pga deres possisjon. De ER mer verd enn deg og meg også.... Gjett hvem som betyr mer for landet? Gjett hvem som blir mer beskyttet? Gjett hvem som gir landet mest Pr? Gjett hvem som står i en sæstilling? Bl.a de kongelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #35 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg tror du har misforstått litt sexysadie, jeg respekterer at du ikke ser opp til dem, Men det du ikke greier å forstå , er at de er i en litt annen posisjon enn du og jeg. Ungene til mm og Haakon har f.eks mye større sjanse for å bli kidnappet enn det dine unger kommer til å bli.Hvorfor det tror du? kan det være fordi det fins syke folk ute i verden som er ute etter penger? JA! Kongelige og kjendiser blir aldri som meg og deg! derfor må de ha livvakter! de er utsatt for skumlere ting enn vanlige folk på gata! Og du roser ikke mm i hele tatt fordi hun har forbedret seg! skal si du er ... ja det er for stygt å nevne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Skrevet 30. august 2002 #36 Del Skrevet 30. august 2002 Hvor respektløse går det an å bli? :x SELVSAGT skal kronprinsparet ha respekt! Og de skal tituleres på korrekt måte. Så et intervju med dem under OL i Salt Lake City,der journalisten presterte å si "Og du da,hva syns du?" til Kronprinsessen. Det irriterte meg . Han fikk faktisk refs av NRK i ettertid.Uansett hvor tåpelig noen av dere syns det er,så har de faktisk krav på ,etter riktig etikette, å bli titulert med den respekt deres posisjon tilsier. Dette var sikkert et gammeltantete innlegg,men måtte bare si det. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #37 Del Skrevet 30. august 2002 Og en ting til: Poenget med at gutten fikk bot, er at han ikke skulle gå og slarve til sine kamerater at:" det var dritenkelt å bryte seg inn! og så var de så snille mot meg også! ga meg bare en liten advarsel og en god kopp kaffe for å roe meg ned!" derfor, my friend... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. august 2002 #38 Del Skrevet 30. august 2002 Bot for å ikke slarve til sine kompiser..... Ja nå har han iallfall noe å slarve om!!! Av sikkerhetsmessige årsaker hadde d faktisk vært best for dem at de hadde dysset ned hele greia Nå vet jo alle hvor enkelt d er å ta dem på senga! M.h.t. Barnerov: Dere våger ikke å antyde at kronprinsparets eventuelle barn er mere verdt enn våre andres barn. Kidnapping er en tragedie uansett hvis barn d er snakk om!! Og hvorfor skal jeg rose MM for å ha forbedret seg?? Faktisk så likte jeg den hun var først bedre:nå har hun bare blitt en slags "Dianakopi" Altså :hun skjekket opp en type på Quart og d var d!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 30. august 2002 #39 Del Skrevet 30. august 2002 MM vet jeg ingenting om. Synes hun klarer seg bra. Krompen har jeg hatt noe kontakt med, og jeg har stor respekt for måten han utfører sitt "kall" her i livet. Jeg tror han vil bli en meget dyktig konge. Ukeblader og aviser vender og vrir på det meste. Vinklingen gjør at man ikke vet helt hva man skal tro. Men jeg stoler på mitt eget inntrykk. Angående episoden med "dritings unggutt", så synes jeg at det bare skulle mangle at han ikke fikk en kraftig reaksjon. Han visste hvor han var. Hadde dette vært i et annet land kunne han risikert å bli skutt!!! Eskortetjenesten må nok ikke ta så lett på jobben som de her har vist. Det er jo tross alt viktig for sikkerheten til kronprinsparet. Om jeg er monarkist?? Vet ikke helt. Men de er nå her, og gjør jobben sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. august 2002 #40 Del Skrevet 30. august 2002 Likte den hun var først bedre...??? Kjenner DU kronprinsessen sexy sadie....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå