Gå til innhold

Jenter på gutte toalettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hm. Dass-tanker:

Eneste grunn til å ha skilte toaletter er jo at mange gubber ikke kan sikte og det lukter piss ofte på herre-dossen.

Eller er det vel digg for menn å slippe å stå i den køen det ville bli om det var unisex-do.( Er dame og lurer på hva damer driver med når de "pudrer nesen" ? Ser sjelden i fasiliteter med flere båser damer duller og steller seg mye. Men det gjør de mulig der det er bare ett rom med ett avtrede og speil ? Burde vi innføre egne rom med bare speil ?  Eller er køene også lenger på "damer" fordi dame må oftere tisse ? Alle mine venninner måååå en tur på porselenet før alt mulig.)

vannklosett-mimring:

Selv går jeg på "herrer" om det er ett individuelt toa, i ett rom, ikke ellers. Jo forresten: det har skjedd en gange jeg gikk i ett rom med flere eh "omvendte vannhull". Var full og "måååå tisse nååååå". Gikk inn i ett rom med en bås,som jeg entret, og to pissoarer. Var alene.  Pissoaret var i bruk i flere runder. ble pent sittende å vente. og vente. oooog veeeente.

Om det er singel-do, ser jeg egentlig ikke det store problemet med å gå å på motsatte kjønn sitt lokum (ja avtredet ikke det tyrkiske gotteri) om menn tisser innen for og damer kjapper seg.

Hm. hvor mange ord finnes for stedet å legge fra seg urin tro ? min farmor sa: pikeværelse

Anonymkode: 2bd6a...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...