Gå til innhold

Jenter på gutte toalettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har observert flere ganger at noen damer går inn på herre toalettet fordi dame toalettet er for lang. Det er irriterende for meg av simple grunner som at jeg vet samfunnet ikke godkjenner at jeg gjør det samme Jeg spurte en gang ei dame som gikk inn på herre toalettet, om det hadde blitt like akseptert om jeg hadde gjort det motsatte. Hun besvarte med at det hadde blitt helvete om jeg hadde gjort det samme. Hvorfor det? Hvorfor er det greit at en dame skal gå på herre toalettet mens motsatt så er man en gris.

 

 

Anonymkode: 4f5f6...bd7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er heile tida menn på kvinne doen på lokale puben min, så det går nok begge veier. 

Anonymkode: 8d32b...171

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dame toalettet for lang?

Anonymkode: fd386...016

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dame toalettet for lang?

Anonymkode: fd386...016

Den blir det når folk skal ta flere bilder av seg selv enn det apollo 11 tok av månen. 

Anonymkode: 4f5f6...bd7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er heile tida menn på kvinne doen på lokale puben min, så det går nok begge veier. 

Anonymkode: 8d32b...171

Da har de nok gått feil. Eller de går til et tomt et. Damene går på herre toalett med 4 andre karer som er i toalettet allerede

Anonymkode: 4f5f6...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Den blir det når folk skal ta flere bilder av seg selv enn det apollo 11 tok av månen. 

Anonymkode: 4f5f6...bd7

Det er ingen logikk i det du skriver. Toaletter blir ikke noe lenger av at man tar bilder av de. Det du sannsynligvis ønsker å si er at køen av mennesker som vil bruke ett toalett er lang, ikke at toalettet i seg selv blir noe lengre.. Jeg vet ikke om du er trøtt eller full men vil anbefale at du går tilbake til senga di.

Anonymkode: 4229d...dc3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dama er så tissetrengt at hun løper inn på herretoalettet tenker jeg at det er bare å la det gå og flekke opp Pokemon Go for en runde med ballhenting.

Anonymkode: 77fa0...b50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Den blir det når folk skal ta flere bilder av seg selv enn det apollo 11 tok av månen. 

Anonymkode: 4f5f6...bd7

Nja det sies at Neil var ganske ivrig med kamera, derfor han kalles Senōr Kamraklikk

Anonymkode: 77fa0...b50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har de nok gått feil. Eller de går til et tomt et. Damene går på herre toalett med 4 andre karer som er i toalettet allerede

Anonymkode: 4f5f6...bd7

Nei de går ikkje feil, det er enn lokal pub. De går for unngå kø, akkurat som ts beskriver i innlegget. Forskjellen er at menn pisser på ringen.. 

Anonymkode: 8d32b...171

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei de går ikkje feil, det er enn lokal pub. De går for unngå kø, akkurat som ts beskriver i innlegget. Forskjellen er at menn pisser på ringen.. 

Anonymkode: 8d32b...171

Opplever det samme, ute på byen går folk på de toalettene som er ledige. Har aldri sett noen reagere på det, og et par av utestedene jeg stadig er innom har innført felles toalett for kvinner og menn for flere år siden.  :) 

Anonymkode: d0916...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har observert flere ganger at noen damer går inn på herre toalettet fordi dame toalettet er for lang. Det er irriterende for meg av simple grunner som at jeg vet samfunnet ikke godkjenner at jeg gjør det samme Jeg spurte en gang ei dame som gikk inn på herre toalettet, om det hadde blitt like akseptert om jeg hadde gjort det motsatte. Hun besvarte med at det hadde blitt helvete om jeg hadde gjort det samme. Hvorfor det? Hvorfor er det greit at en dame skal gå på herre toalettet mens motsatt så er man en gris.

 

 

Anonymkode: 4f5f6...bd7

Jeg hadde ihvertfall ikke lagd noe helvete om jeg så en mann på dametoalettet. Så lenge han kun gikk på do og ellers oppførte seg normalt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært kjempelang kø til herretoalettet og ingen til dametoalettet hadde jeg hatt forståelse for at han brukte damedoen. Selv om jeg har sett menn komme ut derfra uten kø på noen av doene. Det er som regel snakk om ei jente som faktisk går der, ikke halve køen.

Anonymkode: 986d8...b88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kvinnen du pratet med har rett, dere er fysisk overlegne, dermed er det mange som kan føle seg truet av at en fremmed mann er i samme rom som hun skal gjøre sitt i.

Anonymkode: db4a8...eea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, når er det kø på herre toalettet mens det ikke er kø på dame toalettet? Menn går på toalettet av det simple grunn som at de må på do. Damer går gruppevis på do sammen. De skal sjekke det ene eller det andre. Menn der i mot går å pisser så er de ferdige. Noen av oss sjekker ikke speilet en gang

Anonymkode: 4f5f6...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Den blir det når folk skal ta flere bilder av seg selv enn det apollo 11 tok av månen. 

Anonymkode: 4f5f6...bd7

Blir toalettet lang av det?

Anonymkode: fd386...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Da har de nok gått feil. Eller de går til et tomt et. Damene går på herre toalett med 4 andre karer som er i toalettet allerede

Anonymkode: 4f5f6...bd7

4 karer i toalettet? Er det toalettet spesielt lang da eller?

Anonymkode: fd386...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen logikk i det du skriver. Toaletter blir ikke noe lenger av at man tar bilder av de.

Anonymkode: 4229d...dc3

De kan se lengre ut på bilder pga forvrengninger i formatet eller optisk illusjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har observert flere ganger at noen damer går inn på herre toalettet fordi dame toalettet er for lang. Det er irriterende for meg av simple grunner som at jeg vet samfunnet ikke godkjenner at jeg gjør det samme Jeg spurte en gang ei dame som gikk inn på herre toalettet, om det hadde blitt like akseptert om jeg hadde gjort det motsatte. Hun besvarte med at det hadde blitt helvete om jeg hadde gjort det samme. Hvorfor det? Hvorfor er det greit at en dame skal gå på herre toalettet mens motsatt så er man en gris.

 

 

Anonymkode: 4f5f6...bd7

Det går da helt fint.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte stått i lang kvinnekø på feks teater og lurt på hvorfor det ikke bygges vesentlig flere båser på kvinnetoalettet enn herretoalettet. Man har aldri falt for fristelsen til å gå over i feil kø (dvs den køen som ikke eksisterer). 

Anonymkode: 725ea...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/1/2019 at 4:52 AM, AnonymBruker said:

Jeg har observert flere ganger at noen damer går inn på herre toalettet fordi dame toalettet er for lang. Det er irriterende for meg av simple grunner som at jeg vet samfunnet ikke godkjenner at jeg gjør det samme Jeg spurte en gang ei dame som gikk inn på herre toalettet, om det hadde blitt like akseptert om jeg hadde gjort det motsatte. Hun besvarte med at det hadde blitt helvete om jeg hadde gjort det samme. Hvorfor det? Hvorfor er det greit at en dame skal gå på herre toalettet mens motsatt så er man en gris.

 

 

Anonymkode: 4f5f6...bd7

Du får hyle som ei kjerring neste gang du tar en kvinne på fersken der inne. Dette skaper panikk og hun vil komme seg fort ut igjen, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...