AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1 Del Skrevet 28. april 2019 Opplever du at folk prøver å snakke som deg? Om du ikke bor på hjemstedet ditt selvfølgelig ☺️ Anonymkode: d4779...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. april 2019 #2 Del Skrevet 28. april 2019 Ja det hender, jeg er dritlei og føler det nesten som mobbing. Men jeg setter opp et stivt smil så folk ikke skal tro jeg er selvhøytidelig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #3 Del Skrevet 28. april 2019 Jaa:)) og folk spør hvorfor jeg har lagt om dialekten min..... Anonymkode: dcdf3...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #4 Del Skrevet 28. april 2019 Og hvor er dere fra? Anonymkode: d4779...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #5 Del Skrevet 28. april 2019 nei Anonymkode: 54122...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. april 2019 #6 Del Skrevet 28. april 2019 Kun en som peker seg ut og vedkommende gjør det som hersketeknikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #7 Del Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, SupaWoman skrev: Ja det hender, jeg er dritlei og føler det nesten som mobbing. Men jeg setter opp et stivt smil så folk ikke skal tro jeg er selvhøytidelig. Jeg føler det også som mobbing! De gangene jeg har sagt i fra har jeg bare blitt ledd av🙃 Anonymkode: d4779...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 28. april 2019 #8 Del Skrevet 28. april 2019 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. april 2019 #9 Del Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, SupaWoman skrev: Ja det hender, jeg er dritlei og føler det nesten som mobbing. Men jeg setter opp et stivt smil så folk ikke skal tro jeg er selvhøytidelig. Samme her. Jeg er så lei av å klistre på meg det kunstige smilet og late som jeg synes det er morsomt. Til og med i profesjonell sammenheng har jeg opplevd det. En innkjøper fra et firma skulle kjøpe noe min arbeidsplass solgte. Vedkommende syntes tydeligvis det var helt innafor å rakke ned på dialekten min. Han fikk verken velvilje eller rabatt, for å si det slik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 28. april 2019 #10 Del Skrevet 28. april 2019 Ja, men der jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. april 2019 #11 Del Skrevet 28. april 2019 Mange hermer etter Rogalandsdialekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #12 Del Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, Ullvott skrev: Samme her. Jeg er så lei av å klistre på meg det kunstige smilet og late som jeg synes det er morsomt. Til og med i profesjonell sammenheng har jeg opplevd det. En innkjøper fra et firma skulle kjøpe noe min arbeidsplass solgte. Vedkommende syntes tydeligvis det var helt innafor å rakke ned på dialekten min. Han fikk verken velvilje eller rabatt, for å si det slik Hvilken landsdel er dere fra? Anonymkode: d4779...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #13 Del Skrevet 28. april 2019 Ja, er fra Ålesund, og bor på Østlandet. Synes det er helt greit, bryr ikke meg så mye Anonymkode: ceb94...b2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #14 Del Skrevet 28. april 2019 Problemet mitt er at jeg syns det er slitsomt, annethvert ord jeg sier skal liksom etterlignes og jeg blir klein og vet ikke hvordan jeg skal reagere. Er fra en bygd i Nord-Norge. Anonymkode: dcdf3...f8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #15 Del Skrevet 28. april 2019 Just now, Maestro said: Mange hermer etter Rogalandsdialekt. Er selv fra Haugesund, alle har prøvd, ingen får det til! Pleier bare le av de å si de driter seg ut. 😂 Kristian Valen har gangen da, dyktig og morsom :D Anonymkode: ddd80...948 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #16 Del Skrevet 28. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Opplever du at folk prøver å snakke som deg? Om du ikke bor på hjemstedet ditt selvfølgelig ☺️ Anonymkode: d4779...738 Nei, jeg har ikke dialekt, jeg snakker korrekt norsk. Bergensere hermer jeg etter. Gjerne nordlendinger og. Anonymkode: 9c9cf...37e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #17 Del Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Problemet mitt er at jeg syns det er slitsomt, annethvert ord jeg sier skal liksom etterlignes og jeg blir klein og vet ikke hvordan jeg skal reagere. Er fra en bygd i Nord-Norge. Anonymkode: dcdf3...f8f Jeg er også fra Nord-Norge, har bare opplevd at sånn to-tre personer har etterlignet dialekten min, men det har vært personer som jeg har vært tett på, og da har det blitt veldig intenst. Aner ikke hvordan jeg skal reagere Anonymkode: d4779...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #18 Del Skrevet 28. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke dialekt, jeg snakker korrekt norsk. Bergensere hermer jeg etter. Gjerne nordlendinger og. Anonymkode: 9c9cf...37e Hvorfor det? Anonymkode: d4779...738 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. april 2019 #19 Del Skrevet 28. april 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken landsdel er dere fra? Anonymkode: d4779...738 Indre deler av Østlandet for min del. Det høres at jeg ikke kommer fra Oslo Vest, men dialekten i jobbsammenheng er veldig avslepen. Endret 28. april 2019 av Ullvott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #20 Del Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor det? Anonymkode: d4779...738 Så de skal forstå at de ikke er velkomne her. Akkurat som svensker. Liker ikke å høre på folk som snakker stygge språk. Anonymkode: 9c9cf...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå