AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #21 Skrevet 28. april 2019 1 minutt siden, Thyra skrev: Da skjønner jeg jo at enkelte menn ønsker å bli kjent først. Om dama allerede liker dem, kan de ha en sjanse selv om hun foretrekker høye menn. Om de opplyser om det med en gang, risikerer de å ikke få noen sjanse. For mange er det helt uaktuelt med en lavere mann uansett. Så det han gjør når han holder tilbake viktig informasjon er å kaste bort tiden min. Det er respektløst og da blir jeg irritert. Anonymkode: b56e0...a12 1
Thyra Skrevet 28. april 2019 #22 Skrevet 28. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke om høyde, så jeg ville aldri spurt om det. Synes helt ærlig det er litt ufint å spørre om. Er det også innafor å spørre om vekt, størrelse på tissen og om man har hår på ryggen? Og andre ting som ikke synes åpenbart på bilder? Anonymkode: 3db65...29b Dette! Hadde alle vært 100 %ærlige og opplyst om alt som kan være turnoff for en potensiell partner, så ville nok mange blitt valgt bort. Og selv om det er greit å ha preferanser, er det jo tross alt et menneske, en person man kan trives med man er ute etter. Det er ikke en vare man skal bestille 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #23 Skrevet 28. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: For mange er det helt uaktuelt med en lavere mann uansett. Så det han gjør når han holder tilbake viktig informasjon er å kaste bort tiden min. Det er respektløst og da blir jeg irritert. Anonymkode: b56e0...a12 Han tvinger deg ikke til å sende melding til han. Menn skylder deg ingenting. Med denne holdningen ville jeg heller sagt du kastet bort tiden til menn som ikke innser at du er lav kvalitet kjærestemateriale med en gang Anonymkode: 01829...4d8 11
Thyra Skrevet 28. april 2019 #24 Skrevet 28. april 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: For mange er det helt uaktuelt med en lavere mann uansett. Så det han gjør når han holder tilbake viktig informasjon er å kaste bort tiden min. Det er respektløst og da blir jeg irritert. Anonymkode: b56e0...a12 Men han vet jo ikke nødvendigvis at det er et absolutt krav for deg. For en annen person kan det være et absolutt krav at han ikke skal ha hår på ryggen, f.eks. Har han da kadtet bort tiden deres om han ikke opplyste om det i profilen? Jeg synes det er litt drøyt å si at det er respektløst og at man kaster bort folks tid fordi om man ikke med en gang opplyser om alt som kan være potensielt turnoff for en partner. Du må uansett regne med å møte en del det ikke klaffer med, av ulike grunner. Om du leter etter en partner er det ikke bortkastet tid om du ikke finner drømmemannen på første forsøk. Endret 28. april 2019 av Thyra 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #25 Skrevet 28. april 2019 Det er helt i orden å spørre om både høyde, vekt, penisstørrelse, tranghet på vagina og alt slikt. Men. Du må være forberedt på at selv om mannen (eller kvinnen) passer din preferanse, så passer ikke du hans (eller hennes) preferanse. Mange ønsker ikke å date noen som er for opptatt av uviktige ting som nettopp høyde. Det er langt fra alle menn over som har lyst å gå på date med en dame som hadde valgt dem bort hvis de var noen cm lavere. Så for all del. Spør i vei, men vit hva du også potensielt velger bort ved å vise denne siden av deg. Anonymkode: 1ef8a...834 5
annebanane Skrevet 28. april 2019 #26 Skrevet 28. april 2019 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #27 Skrevet 28. april 2019 6 timer siden, frubaluba skrev: Gjør dere det hvis han ikke har opplyst det i profilen sin? Jeg gjør nemlig ikke det, men har et par ganger nå blitt veldig skuffet over høyden til mannen når jeg har møtt dem, at jeg liksom ikke gir dem en sjanse engang. Jeg føler meg veldig overfladisk, men når jeg på mine 169 cm og noen og 50 kg føler meg som den store, så ja da er det et lite turn off dessverre. Så nå har jeg lyst til å begynne å spørre om det, men hvordan gjør man det på en "smart" måte? Jeg hadde skrevet høyde før men når jenter på 160 sveiper meg vekk uten å overhode ha et inntrykk av meg så var det lettere å droppe det. Av flere grunner. En er at jeg ikke føler meg mindre mann om dama på 50 kg er litt høyere de 10-15 gangene maks hun går med høyhælte sko. (Kanskje flere nå men med tiden neppe like ofte) Og jeg ser sjelden at jenter skriver vekta si i profilen. Ei på rundt 160-170 som veier 65-70++ kg hadde mange menn sveipet bort på sekundet da de ofte er store og lite feminine. Og en av årsakene til at menn ofte rømmer dater da bildene var tatt i vinkel hvor damen ser tynn og feminin ut men overhode ikke er det når de møtes og de har skapt et feil bilde. (Ser du hvor dømmende den teksten er) det er flere grunner til at jeg dropper høyde. Nå er jeg noen cm høyere en deg og bryr meg ikke om høyden så lenge den ikke blir langt over meg i hverdagen. Men de jentene som skriver de er litt høyere sveiper jeg vekk for å ikke skape en kjip situasjon. Ikke har jeg noe ønske om at damen skal være 5-10cm høyere heller. Problemet er at noen jenter 10 cm lavere en deg og på din høyde sveiper meg vekk om jeg sier det før jeg overhode har kunnet gi et inntrykk på en app som har titalls andre i bunken etter meg. Nå skal det også sies at det finnes veldig mange jenter som matchet selv når jeg hadde oppgitt høyde. Og i følge evolusjonen til mennesker så har man oftest funnet en partner på ca samme størrelse. (Komplisert bilde jeg ikke kan gå inn på her uten at det blir på flere sider) Men hva sier du om du møter en på 170-175 som veier 60-70 kg? Er det dealbreaker for deg? For det blir det samme som at menn dropper en på 65-70kg bare at sistnevnte har mulighet å gjøre noe med det. Og jeg tviler på at det hadde vært populært å spørre om.. Anonymkode: e74b5...0da 1
herzeleid Skrevet 28. april 2019 #28 Skrevet 28. april 2019 6 timer siden, frubaluba skrev: Gjør dere det hvis han ikke har opplyst det i profilen sin? Jeg gjør nemlig ikke det, men har et par ganger nå blitt veldig skuffet over høyden til mannen når jeg har møtt dem, at jeg liksom ikke gir dem en sjanse engang. Jeg føler meg veldig overfladisk, men når jeg på mine 169 cm og noen og 50 kg føler meg som den store, så ja da er det et lite turn off dessverre. Så nå har jeg lyst til å begynne å spørre om det, men hvordan gjør man det på en "smart" måte? Jeg tenker det er helt innafor å skrive direkte noe i retning av at du ikke mener å være overfladisk men at du foretrekker menn som er høyere enn deg selv, og spørre om det er tilfelle for han. Det må da uansett være mye bedre for han å få avklart dette på forhånd enn å oppleve ubehaget ved å skuffe, og kaste bort tiden. 1
frubaluba Skrevet 28. april 2019 Forfatter #29 Skrevet 28. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde skrevet høyde før men når jenter på 160 sveiper meg vekk uten å overhode ha et inntrykk av meg så var det lettere å droppe det. Av flere grunner. En er at jeg ikke føler meg mindre mann om dama på 50 kg er litt høyere de 10-15 gangene maks hun går med høyhælte sko. (Kanskje flere nå men med tiden neppe like ofte) Og jeg ser sjelden at jenter skriver vekta si i profilen. Ei på rundt 160-170 som veier 65-70++ kg hadde mange menn sveipet bort på sekundet da de ofte er store og lite feminine. Og en av årsakene til at menn ofte rømmer dater da bildene var tatt i vinkel hvor damen ser tynn og feminin ut men overhode ikke er det når de møtes og de har skapt et feil bilde. (Ser du hvor dømmende den teksten er) det er flere grunner til at jeg dropper høyde. Nå er jeg noen cm høyere en deg og bryr meg ikke om høyden så lenge den ikke blir langt over meg i hverdagen. Men de jentene som skriver de er litt høyere sveiper jeg vekk for å ikke skape en kjip situasjon. Ikke har jeg noe ønske om at damen skal være 5-10cm høyere heller. Problemet er at noen jenter 10 cm lavere en deg og på din høyde sveiper meg vekk om jeg sier det før jeg overhode har kunnet gi et inntrykk på en app som har titalls andre i bunken etter meg. Nå skal det også sies at det finnes veldig mange jenter som matchet selv når jeg hadde oppgitt høyde. Og i følge evolusjonen til mennesker så har man oftest funnet en partner på ca samme størrelse. (Komplisert bilde jeg ikke kan gå inn på her uten at det blir på flere sider) Men hva sier du om du møter en på 170-175 som veier 60-70 kg? Er det dealbreaker for deg? For det blir det samme som at menn dropper en på 65-70kg bare at sistnevnte har mulighet å gjøre noe med det. Og jeg tviler på at det hadde vært populært å spørre om.. Anonymkode: e74b5...0da Min første eks som jeg var sammen med i 8 år eller noe var 4 cm høyere enn meg, og syns det ikke gjorde noe. Han møtte jeg på byen. Vanskelig å si om 170-175 og 6-70 kg er dealbreaker, for vanligvis liker ikke lave menn meg, så det pleier veldig ofte ikke å være en problemstilling. De fleste jeg dater er høyere. Jeg tror uansett om jeg hadde blitt kjent med en fyr irl og latt følelser falle etter hvert, så hadde høyden spilt mindre inn enn de man møter på nett og må gjøre seg opp en mening ved første inntrykk. Jeg skjønner at jeg også blir valgt bort av feks de som liker litt mer lubne damer enn meg. Eller fordi jeg er rar eller hva som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #30 Skrevet 28. april 2019 Jeg sveiper bort de som ikke oppgir høyde. Tenker at de ikke oppgir det fordi de er lave. Synes nesten tinder burde hatt en minimum høydekrav for å få lov å registrere seg. For mange som må kaste bort tiden sin på småtasser på 165 Anonymkode: d6ec7...0b2
Gjest C'est Skrevet 28. april 2019 #31 Skrevet 28. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bli skuffet over høyde handler jo om eget oppheng i noe trivielt, så da er det jo bra at man kan se på partneren om den blir skuffet slik at man kan vurdere det som en del av personligheten. Da vet man at den skuffede har oppheng i høyde og er overfladisk, slik at mannen får en sjanse til å velge bort kvinnen på grunn av den dårlige egenskapen. Anonymkode: 01829...4d8 Dersom det for kvinnen faktisk har betydning at mannen er høyere, så ser jeg ikke problemet med å spørre. Jeg opplever ikke høyde som noe overfladisk eller en del av deres personlighet. Vi er alle forskjellige og søker ulike ting hos en partner.
Thyra Skrevet 28. april 2019 #32 Skrevet 28. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sveiper bort de som ikke oppgir høyde. Tenker at de ikke oppgir det fordi de er lave. Synes nesten tinder burde hatt en minimum høydekrav for å få lov å registrere seg. For mange som må kaste bort tiden sin på småtasser på 165 Anonymkode: d6ec7...0b2 Virkelig?!? Det er det største problemet med tinder, at man risikerer å kaste bort tiden på lave menn?? Det er altså bedre å kaste bort tiden på useriøse drittsekker, så lenge de er høye?? 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #33 Skrevet 28. april 2019 Nei pleier ikke å spørre om det, men de gangene menn har spurt meg om det så stiller jeg samme spørsmål tilbake. Jeg innbiller meg at jeg kan se på kroppsbygningen om han er lav eller høy. Anonymkode: fdbf3...f93
Thyra Skrevet 28. april 2019 #34 Skrevet 28. april 2019 Mikhail Baryshnikov, som spilte Alexandr Petrovsky, russeren som en stund var sammen med Carrie i Sex og Singleliv, er 1,68.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #35 Skrevet 28. april 2019 13 minutter siden, Thyra skrev: Mikhail Baryshnikov, som spilte Alexandr Petrovsky, russeren som en stund var sammen med Carrie i Sex og Singleliv, er 1,68. Og helt uaktuell for de fleste kvinner over 1.60 Tenk om manusforfatterne hadde skrevet han inn som kjæresten til en av de tre andre kvinnene. Det hadde ikke funket. Ville sett veldig rart og unaturlig ut. Anonymkode: b56e0...a12
Thyra Skrevet 28. april 2019 #36 Skrevet 28. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og helt uaktuell for de fleste kvinner over 1.60 Tenk om manusforfatterne hadde skrevet han inn som kjæresten til en av de tre andre kvinnene. Det hadde ikke funket. Ville sett veldig rart og unaturlig ut. Anonymkode: b56e0...a12 Evan Handler, som spilte ektemannen til Charlotte er ikke veldig mye høyere. Han er 173.
Thyra Skrevet 29. april 2019 #37 Skrevet 29. april 2019 Charles Manson var 157, leste jeg nylig. Ikke at han var noe å trakte etter, men høyden hindret ikke kvinnene i sekten fra å tilbe han...
SM30 Skrevet 30. april 2019 #38 Skrevet 30. april 2019 On 4/28/2019 at 10:55 AM, AnonymBruker said: For mange er det helt uaktuelt med en lavere mann uansett. Så det han gjør når han holder tilbake viktig informasjon er å kaste bort tiden min. Det er respektløst og da blir jeg irritert. Anonymkode: b56e0...a12 Akkurat som det er uaktuelt med feite damer. Men jeg ser sjelden at det nevnes, ikke bare utelater damer det, men de prøver bevisst å gjøre seg tynnere på bildene. Har fått sjokk over noen damer som tør å møte opp på date når de ser jeg er aktiv mens de selv veier 20+kg for mye og sikkert 10kg mer enn meg... Jeg er på den norske snitthøyden og stort sett innafor for de fleste, men "holder tilbake" denne informasjonen for å slippe slike som deg On 4/28/2019 at 3:22 PM, AnonymBruker said: Jeg sveiper bort de som ikke oppgir høyde. Tenker at de ikke oppgir det fordi de er lave. Synes nesten tinder burde hatt en minimum høydekrav for å få lov å registrere seg. For mange som må kaste bort tiden sin på småtasser på 165 Anonymkode: d6ec7...0b2 Supert, da vet vi på 180+ hva dere står for Med høydekrav trenger vi også vektkrav (som man i tillegg kan og burde gjøre noe med) 3
popstar Skrevet 30. april 2019 #39 Skrevet 30. april 2019 Jeg spurte samboer om høyde før vi møttes. Jeg er nesten 180 selv, og har møtt et par menn som har vært lavere enn meg. Noen cm bryr meg ikke, men det finnes dessverre en grense for meg. Det viste seg at samboeren min er lavere enn meg, men jeg avviste ham heldigvis ikke 😜 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #40 Skrevet 30. april 2019 6 timer siden, SM30 skrev: Akkurat som det er uaktuelt med feite damer. Men jeg ser sjelden at det nevnes, ikke bare utelater damer det, men de prøver bevisst å gjøre seg tynnere på bildene. Har fått sjokk over noen damer som tør å møte opp på date når de ser jeg er aktiv mens de selv veier 20+kg for mye og sikkert 10kg mer enn meg... Jeg er på den norske snitthøyden og stort sett innafor for de fleste, men "holder tilbake" denne informasjonen for å slippe slike som deg Supert, da vet vi på 180+ hva dere står for Med høydekrav trenger vi også vektkrav (som man i tillegg kan og burde gjøre noe med) Kunne jo nærmest også begynt å spørre om rumpefasong på jenta også, hvis jeg skal begynne å bli overfladisk. Alex fra paradise er sammen med vakre Martine Lunde. Tenker at han er 170-172. Anonymkode: bead5...288
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå