AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #421 Del Skrevet 5. oktober 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi? Og spesielt når besøket sier de vil ha det billigst mulig fordi de har dårlig råd. Dessuten må du på et dyrt supermarket for å betale 140kr for to karbonadedeiger (selv om det ikke er billigmerke). Anonymkode: 2f620...54a 110 kr pr person taco. Anonymkode: 90e2f...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #422 Del Skrevet 5. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 110 kr pr person taco. Anonymkode: 90e2f...4bf Ikke relevant til det jeg spurte om. Anonymkode: 2f620...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #423 Del Skrevet 5. oktober 2019 6 timer siden, Brunello skrev: Jeg skriver i innlegget at man ikke kjøper billigmerker ved besøk. Hvorfor kan man ikke kjøpe billigmerker ved besøk?🤔 Anonymkode: d2ab5...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 5. oktober 2019 #424 Del Skrevet 5. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi? Og spesielt når besøket sier de vil ha det billigst mulig fordi de har dårlig råd. Dessuten må du på et dyrt supermarket for å betale 140kr for to karbonadedeiger (selv om det ikke er billigmerke). Anonymkode: 2f620...54a Det koster 134,- for billigste på Rema. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 5. oktober 2019 #425 Del Skrevet 5. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan man ikke kjøpe billigmerker ved besøk?🤔 Anonymkode: d2ab5...709 Man kan selvsagt, men jeg vil anta at de fleste går for kvalitet når de har gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #426 Del Skrevet 5. oktober 2019 1 time siden, Brunello skrev: Man kan selvsagt, men jeg vil anta at de fleste går for kvalitet når de har gjester. Når gjestene ber om at det blir billig fordi de skal være med å betale også? Nå handlet jeg forresten på rema i stad og sammenlignet priser, og det var vel 104kr for to karbonadedeig her. Selv kjøper jeg kjøttdeig, 600g for 37kr 👌🏻 Anonymkode: 2f620...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 5. oktober 2019 #427 Del Skrevet 5. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når gjestene ber om at det blir billig fordi de skal være med å betale også? Nå handlet jeg forresten på rema i stad og sammenlignet priser, og det var vel 104kr for to karbonadedeig her. Selv kjøper jeg kjøttdeig, 600g for 37kr 👌🏻 Anonymkode: 2f620...54a Om gjestene uttrykkelig ber om det billigste, ville jeg kjøpt det. Det står vel bare at de skulle spise hjemme fordi det ble billigere enn å spise ute. Da ville jeg kjøpt inn på min nærmeste butikk og kjøpt vanlige merkevarer. Altså ikke butikkens egne billigvarer. I min Rema var prisen på billigste karbonadedeig kr 62 for 400 gram i dag. Kjøttdeig er billigere men mer fett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå