bondekone Skrevet 27. april 2019 #1 Skrevet 27. april 2019 (endret) Hei! Mitt første IVF forsøk viste positiv allerede 12 dpo. 14 dpo fikk jeg positiv digital 1-2. Siden da er stigningen lav. Ser det er en liten stigning, men langt fra den stigningen jeg ser hos andre. I dag, 5+0, tok jeg ny digital, som fortsatt viser 1-2... med andre ord er stigningen minimal denne uka... Kommer til å ta hcg prøve til uka. Iom jeg går på lutinus kan jeg heller ikke stole på at jeg ikke blør, dog har det kommet noe spotting (men det er vanlig på de medisinene) Har noen lignende erfaringer, og hvordan gikk det for dere? Dette er ebay tester, tatt fra 12 dpo til i går, 20 dpo. Dette er billige tester, tatt fra 14 dpo til i dag. Merk at de to siste er lysere i fargestoffet på kontrollstreken (annet parti) så tenker de er litt dumme å sammenligne Endret 27. april 2019 av bondekone
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #2 Skrevet 27. april 2019 Hm...dette er ikke enkelt å skrive.. Jeg har vært igjennom ivf-karusellen 7 ganger (2 barn). I flere av rundene testet jeg positivt, men lav hcg. Jeg håper virkelig det går annerledes for deg, men i min erfaring har testene vært knallpositive 5+0... Så jeg er litt redd dine har for svak stigning. Beklager.. Anonymkode: cbf55...eee
bondekone Skrevet 27. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm...dette er ikke enkelt å skrive.. Jeg har vært igjennom ivf-karusellen 7 ganger (2 barn). I flere av rundene testet jeg positivt, men lav hcg. Jeg håper virkelig det går annerledes for deg, men i min erfaring har testene vært knallpositive 5+0... Så jeg er litt redd dine har for svak stigning. Beklager.. Anonymkode: cbf55...eee Vil heller ha et ærlig og realistisk svar en falske forhåpninger! Så takk☺ håper selvsagt dette «bare» er en svak stigning, men innstiller meg på at det ikke gikk.
Gjest Albbas Skrevet 27. april 2019 #4 Skrevet 27. april 2019 Du bør ta hcg og sjekke stigning. Lav hcg med dårlig stigning kan være tegn på exu. Krysser likevel fingrene for gode nyheter. ❤️
bondekone Skrevet 27. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2019 17 minutter siden, Albbas skrev: Du bør ta hcg og sjekke stigning. Lav hcg med dårlig stigning kan være tegn på exu. Krysser likevel fingrene for gode nyheter. ❤️ Ja, det har jeg og skjønt! Skal høre med legen på mandag. takk☺
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #6 Skrevet 29. april 2019 On 4/27/2019 at 12:32 PM, bondekone said: Vil heller ha et ærlig og realistisk svar en falske forhåpninger! Så takk☺ håper selvsagt dette «bare» er en svak stigning, men innstiller meg på at det ikke gikk. Hvordan gikk det? Krysser fingre! Anonymkode: cbf55...eee
bondekone Skrevet 29. april 2019 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det? Krysser fingre! Anonymkode: cbf55...eee Fortsatt veldig usikkert. Ikke fått svar på blodprøven før helga, og ikke fått tatt ny for sammenligning. Men, faktisk er dagens test ørlite sterkere. Vet ikke hva jeg skal tro. Alt av symptomer forsvant, og nå kjenner jeg ikke på noen ting. Har innstilt meg på at det desverre ville ende i en SA, og begynte å planlegge neste forsøk, men nå vet jeg neimen ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #8 Skrevet 29. april 2019 Prøv og stresse ned litt med all hcg målingen, og ikke tenk så mye. Vet det er lettere sagt enn gjort, men du vil merke det om det går galt uansett. Selv har jeg hatt en SA i uke 6, selv om testene viste at hcg nivået steg, så er ingen garanti det heller. Anonymkode: 446ae...03f
bondekone Skrevet 30. april 2019 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv og stresse ned litt med all hcg målingen, og ikke tenk så mye. Vet det er lettere sagt enn gjort, men du vil merke det om det går galt uansett. Selv har jeg hatt en SA i uke 6, selv om testene viste at hcg nivået steg, så er ingen garanti det heller. Anonymkode: 446ae...03f Ja, blir ikke mer testing, tar blodprøver nå, så ikke noe annet enn å vente på svar der.🙄 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå