Loke37 Skrevet 6. januar #281 Del Skrevet 6. januar Har Petter og tatt fillers i kinnene ? Så snap av han nå, hadde sånn JanThomas ansikt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6. januar #282 Del Skrevet 6. januar Loke37 skrev (5 minutter siden): Har Petter og tatt fillers i kinnene ? Så snap av han nå, hadde sånn JanThomas ansikt. Det har jeg lagt merke til også, men det kan jo være at han har gått opp i vekt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. januar #283 Del Skrevet 6. januar Forstår ikke ryktene om dem. De er jo med hverandre 24/7. Hvordan kan P snike seg unna liksom? De spiser, spiser og koser seg hele tiden. Lager veldig mye god mat. Og de er trivelige begge to. V er ganske enkel merker man. Enkelt og greit par. Jeg merker litt på aldersforskjellen, men ikke mye. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 6. januar #284 Del Skrevet 6. januar Xstrella skrev (11 minutter siden): Forstår ikke ryktene om dem. De er jo med hverandre 24/7. Hvordan kan P snike seg unna liksom? De spiser, spiser og koser seg hele tiden. Lager veldig mye god mat. Og de er trivelige begge to. V er ganske enkel merker man. Enkelt og greit par. Jeg merker litt på aldersforskjellen, men ikke mye. Hvilke rykter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. januar #285 Del Skrevet 6. januar Purple Diamond skrev (15 minutter siden): Hvilke rykter? Noe på Jodel. Er ikke lov å nevne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 6. januar #286 Del Skrevet 6. januar Xstrella skrev (Akkurat nå): Noe på Jodel. Er ikke lov å nevne her. Aha, ok, takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå