Loke37 Skrevet 6. januar #281 Skrevet 6. januar Har Petter og tatt fillers i kinnene ? Så snap av han nå, hadde sånn JanThomas ansikt. 3
Tough cookie Skrevet 6. januar #282 Skrevet 6. januar Loke37 skrev (5 minutter siden): Har Petter og tatt fillers i kinnene ? Så snap av han nå, hadde sånn JanThomas ansikt. Det har jeg lagt merke til også, men det kan jo være at han har gått opp i vekt? 1
Xstrella Skrevet 6. januar #283 Skrevet 6. januar Forstår ikke ryktene om dem. De er jo med hverandre 24/7. Hvordan kan P snike seg unna liksom? De spiser, spiser og koser seg hele tiden. Lager veldig mye god mat. Og de er trivelige begge to. V er ganske enkel merker man. Enkelt og greit par. Jeg merker litt på aldersforskjellen, men ikke mye. 5 1
Purple Diamond Skrevet 6. januar #284 Skrevet 6. januar Xstrella skrev (11 minutter siden): Forstår ikke ryktene om dem. De er jo med hverandre 24/7. Hvordan kan P snike seg unna liksom? De spiser, spiser og koser seg hele tiden. Lager veldig mye god mat. Og de er trivelige begge to. V er ganske enkel merker man. Enkelt og greit par. Jeg merker litt på aldersforskjellen, men ikke mye. Hvilke rykter?
Xstrella Skrevet 6. januar #285 Skrevet 6. januar Purple Diamond skrev (15 minutter siden): Hvilke rykter? Noe på Jodel. Er ikke lov å nevne her.
Purple Diamond Skrevet 6. januar #286 Skrevet 6. januar Xstrella skrev (Akkurat nå): Noe på Jodel. Er ikke lov å nevne her. Aha, ok, takk for svar 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå