Gå til innhold

Crest Whitestrips. Erfaringer? Funker det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 24.4.2019 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Ok. Men hvordan forklarer du reviewsa?

Tror du ikke folk hadde reagert om det hadde vært fake og kommentert?

Anonymkode: b8676...0e8

Jeg er ikke kjent med siden da jeg aldri har kjøpt noe via ebay. Men i teorien, kan man ikke, om man er skikkelig grådig og kjip, opprette flere falske brukere og legge inn reviews på seg selv? Sånn som enkelte hoteller ble fersket i 😂

Eller han kan be familie og venner om å skrive positive reviews for en liten sum. Hadde en på facebook med eget firma som gjorde det. Faren min fikk ikke produktet slik det var beskrevet og alt var shady. Vi oppdaget at mange av de som hadde skrevet positive reviews var på vennelisten hans.. latet som de var kunder. Kina har mye fake, hadde aldri kjøpt derfra. 

Anonymkode: 37f17...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 25.4.2019 den 19.17, SupaWoman skrev:

0,52. Der ser du hvordan stripsene egentlig ser ut når de er ekte. Understripsene er anatomisk riktige mens de som er fake er bare en smal rett stripe.

De whitecrestene jeg kjøpte i butikken i usa var ikke slik som i videoen, begge stripsene var helt like hverandre. Men det er mange år siden, kanskje de har gjort de mer brukervennlige de siste årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 26.4.2019 den 18.58, SupaWoman skrev:

Se videoen. De fake er ikke ANTOMISK formet! 

Stripsene i filmen er Luxe-versjonen. Det finnes ihvertfall to versjoner i butikkene i usa. Bare sånn til opplysning. Det var ikke Luxe jeg brukte og de var like de falske. Men funket som sagt som bare rakkern. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 25.4.2019 den 19.17, SupaWoman skrev:

0,52. Der ser du hvordan stripsene egentlig ser ut når de er ekte. Understripsene er anatomisk riktige mens de som er fake er bare en smal rett stripe.

Kommer an på hvilken boks du velger. De fleste av boksene har en rett strips til underkjeven. 

Anonymkode: f8327...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 27.4.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere andre? Fake/ikke fake?

Prisen er nøyaktig den samme som folk fra UK/USA. Betalte godt over 250,-, og selgeren har over 300 positive reviews.

Du merker ganske raskt om det er fake, det skal ise litt om noen dager om du sitter med dem lengre enn en halvtime. Den versjonen jeg brukte var ikke den lilla crest, men den blå. Eldre versjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde aldri kjøpt sånne strips. Ja, du får hvitere tenner der og da. Men det stripsen gjør at den tørker ut tannen din (dette gjør at den oppleves lysere), og den blir enda mer mottakelig for fargestoffer siden den er uttørket.. Dermed ender du opp med gulere tenner enn du opprinnelig hadde. 

Anonymkode: b611c...655

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri kjøpt sånne strips. Ja, du får hvitere tenner der og da. Men det stripsen gjør at den tørker ut tannen din (dette gjør at den oppleves lysere), og den blir enda mer mottakelig for fargestoffer siden den er uttørket.. Dermed ender du opp med gulere tenner enn du opprinnelig hadde. 

Anonymkode: b611c...655

De inneholder hydrogenperosyd, det samme som hårbleking inneholder.  Hydrogenperoksyd bleker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 30.4.2019 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Du merker ganske raskt om det er fake, det skal ise litt om noen dager om du sitter med dem lengre enn en halvtime. Den versjonen jeg brukte var ikke den lilla crest, men den blå. Eldre versjon. 

Så det skal ise etter ett bruk og?

Jeg hadde på de jeg kjøpte fra Hong Kong igår, for første gang. Og jeg merker at det iser litt i en av tennene når jeg drikker kaldt vann og eller putter noe kjølig på tanna. Betyr vel at det virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det skal ise etter ett bruk og?

Jeg hadde på de jeg kjøpte fra Hong Kong igår, for første gang. Og jeg merker at det iser litt i en av tennene når jeg drikker kaldt vann og eller putter noe kjølig på tanna. Betyr vel at det virker?

De jeg hadde var det nesten umulig å få rivd av tennene, det satt lim igjen og det måtte pusses vekk. De smaker ingenting i motsetning til ekte strips og jeg fikk ingen isinger. Turte ikke å bruke de igjen så de gikk i søpla, så ingen forbedring med 35 min på den ene jeg prøvde. Jeg så lett forskjell ved en gangs bruk med de ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, SupaWoman skrev:

De jeg hadde var det nesten umulig å få rivd av tennene, det satt lim igjen og det måtte pusses vekk. De smaker ingenting i motsetning til ekte strips og jeg fikk ingen isinger. Turte ikke å bruke de igjen så de gikk i søpla, så ingen forbedring med 35 min på den ene jeg prøvde. Jeg så lett forskjell ved en gangs bruk med de ekte.

Absolutt ikke sånn her. Går enkelt ut og settes enkelt på. 

Samt at det iser litt i ene tanna mi.

Bør jeg ta det som at de virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke sånn her. Går enkelt ut og settes enkelt på. 

Samt at det iser litt i ene tanna mi.

Bør jeg ta det som at de virker?

Det kan du godt men det kan også bety at de f.eks er mye sterkere enn hva som er anbefalt.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, SupaWoman skrev:

Det kan du godt men det kan også bety at de f.eks er mye sterkere enn hva som er anbefalt.  

Thank you for your message. 

I have purchase my white-strips from Mannings, our largest pharmacy chain. I have sent you a message earlier to confirm Mannings is an authorized Crest Whitestrips seller. The receipts of mannings were uploaded on ebay for further regular verification. 

I personally contacted Crest USA for use instructions. After providing the product code on pouch of white-strips, they could locate the product specifications and told me that the strips were safe to use. Additionally, the white-strips has been using advance seal technology. The texture of white-strips were dryer than previous versions. In the past Crest sold Advanced Seal White-stips and professional effect white-strips as two separate items. The current professional effects carried the advance seal technology. 

Please let me know if you need further information or assistance. 

Fikk dette svaret av selgeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.5.2019 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Thank you for your message. 

I have purchase my white-strips from Mannings, our largest pharmacy chain. I have sent you a message earlier to confirm Mannings is an authorized Crest Whitestrips seller. The receipts of mannings were uploaded on ebay for further regular verification. 

I personally contacted Crest USA for use instructions. After providing the product code on pouch of white-strips, they could locate the product specifications and told me that the strips were safe to use. Additionally, the white-strips has been using advance seal technology. The texture of white-strips were dryer than previous versions. In the past Crest sold Advanced Seal White-stips and professional effect white-strips as two separate items. The current professional effects carried the advance seal technology. 

Please let me know if you need further information or assistance. 

Fikk dette svaret av selgeren.

Tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan noen anbefale en selger på ebay? hvor lang tid tar det før det kommer i posten?

Anonymkode: aeb24...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.5.2019 den 17.00, AnonymBruker skrev:

Kan noen anbefale en selger på ebay? hvor lang tid tar det før det kommer i posten?

Anonymkode: aeb24...978

Han jeg kjøpte fra. Fra Hong Kong. 200kr for 20-pack.

Lik pris som i UK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

De ekte man kjøper eller bestiller fra usa funker, man ser forskjell allerede etter 1 gangs bruk. Men de er dyre.   Men det finnes mye fake på nett, jeg bestilte fra ebay, de var sikkert bare satt inn med lim og jeg så ingen forskjell etter 30-40 min med disse på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte mine første i USA for over 15 år siden og var superfornøyd med de, har ikke testet de som selges her hjemme da jeg ikke har bruk for det men den gang hadde jeg misfarging pga røyking og vin - det fjernet uten slitasje så jeg regner med de som selges her er kliss lik de som da ble solgt i USA og syns det er supert at man kan ordne dette hjemme til en langt lavere pris enn hos tannlegen.. 

Anonymkode: 5b7a1...5eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker

Noen som har link til en selger som selger ekte vare? Fra eBay?

Anonymkode: ac919...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...