Gå til innhold

Spm til kvinner om menn som onanerer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Rotemor skrev:

Sæd lukter. Sex lukter..

Luktet aldri sex eller noe som helst etter sex med eksen, men har opplevd det med andre og grunnen til der har vært urenslighet fra deres side. Sæd syntes jeg ikke lukter noe som helst. Smaker saltvann og ingen lukt. 

Anonymkode: d9488...5fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luktet aldri sex eller noe som helst etter sex med eksen, men har opplevd det med andre og grunnen til der har vært urenslighet fra deres side. Sæd syntes jeg ikke lukter noe som helst. Smaker saltvann og ingen lukt. 

Ok. Sæd lukter ofte ganske kraftig og har ingenting med renslighet å gjøre.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor said:

Sæd lukter ganske ofte ingenting også. Faktisk onanerer jeg daglig, og det lukter aldri noe av sæd.

Anonymkode: fee86...65b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sæd lukter ganske ofte ingenting også. Faktisk onanerer jeg daglig, og det lukter aldri noe av sæd.

Man merker gjerne ikke sin egen så godt heller. Men alle lukter ikke like sterkt, nei. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, så mye rart man kan henge seg opp i 😂 

Sier jeg nei, må da han få lov til å kose seg! Hender jeg våkner av spruten på ryggen eller rompa mi, men det er bare koselig. 

Anonymkode: f6143...c08

Ehhhhhhhhhhhhhhhhhh tror jeg ikke noe på . Dette må være skrevet av en mann. 
Kvinner hadde bæda for det der, hvertfall jeg fy faen 

Anonymkode: ba340...c23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Rotemor skrev:

Da lurer jeg veldig på hva slags menn du har hatt sex med. Jeg har aldri luktet noe av sæden til noen. Har tilogmed ofte (av eksen) blitt spruta ned over hele overkroppen og bare tørket det vekk med papir og sovnet. Har ikke luktet noe av det. Og jeg er VAR på lukter. 

Det som kan lukte helt for jævlig er kuk ost. Har vørt borti et par sånne og det har da stinket helt for jævlig i hele rommet bare de så vidt har begynt å runke som foreplay (har avsluttet det selvfølgelig, dumpet han ene pga det, sykt skittent og ufint å ville stappe en stinkbome inni meg) 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da lurer jeg veldig på hva slags menn du har hatt sex med. Jeg har aldri luktet noe av sæden til noen. Har tilogmed ofte (av eksen) blitt spruta ned over hele overkroppen og bare tørket det vekk med papir og sovnet. Har ikke luktet noe av det. Og jeg er VAR på lukter. 

Det som kan lukte helt for jævlig er kuk ost. Har vørt borti et par sånne og det har da stinket helt for jævlig i hele rommet bare de så vidt har begynt å runke som foreplay (har avsluttet det selvfølgelig, dumpet han ene pga det, sykt skittent og ufint å ville stappe en stinkbome inni meg) 

Denne samtalen/diskusjonen har gått her flere ganger. Men uten at folk har stilt spørsmål ved mennene på den måten da. Det har vært vanlig menn, selvfølgelig. Hva trodde du svaret skulle være??

Noen brekker seg umiddelbart av sædlukt og får ikke kontrollert dette.

Renslighet har ingenting med saken å gjøre. Jeg snakker ikke om urenslighet. Jeg har hatt sex i over 30 år og klarer enkelt å skille svettelukt o.l fra sædlukt.

Endret av Rotemor
  • Liker 4
Skrevet

Hva partner gjør når jeg sier nei er opp til ham. Om han vil runke og ordne seg selv er da hans valg. Jeg bestemmer ikke over hans onaneringsliv. Så lenge han ikke spruter overalt er det ett fett for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

Denne samtalen/diskusjonen har gått her flere ganger. Men uten at folk har stilt spørsmål ved mennene på den måten da. Det har vært vanlig menn, selvfølgelig. Hva trodde du svaret skulle være??

Noen brekker seg umiddelbart av sædlukt IG får ikke kontrollert dette.

Renslighet har ingenting med saken å gjøre. Jeg snakker ikke om urenslighet. Jeg har hatt sex i over 30 år og klarer enkelt å skille svettelukt o.l fra sædlukt.

Jeg klarer også enkelt å skille mellom det. Og kukost lukter langt ifra svette, det lukter råttene reker og værre til. Jeg har aldri kjent noenspesiell dårlig smak hos noen av de jeg har sugd til de har kommet heller og 0 lukt, det smaker mer enn det lukter og smaken er som oftest bare salt. Har vært borti en som smakte noe søtt, men lukt? Nei... da tror jeg ikke at jeg hadde klart å ha sex hvis sæden luktet. Jeg hater kroppslukter. Brekker meg av det minste.

Skrevet

Jeg klarer også enkelt å skille mellom det. Og kukost lukter langt ifra svette, det lukter råttene reker og værre til. Jeg har aldri kjent noenspesiell dårlig smak hos noen av de jeg har sugd til de har kommet heller og 0 lukt, det smaker mer enn det lukter og smaken er som oftest bare salt. Har vært borti en som smakte noe søtt, men lukt? Nei... da tror jeg ikke at jeg hadde klart å ha sex hvis sæden luktet. Jeg hater kroppslukter. Brekker meg av det minste.

Fint at du har hatt flaks. Men det er veldig vanlig uavhengig av det. Senest her im dagen: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kukost lukter... nøyaktig som det som kommer i kvinners underliv etter en stund. Smegma altså.

Forøvrig lukter ikke sæd vondt før det har vært inni en fitte 😂

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvor mye han bråker. At jeg skulle ligge og prøve å få sove mens hele senga hadde ristet og han hadde stønnet hadde vært litt unødvendig, men ellers ser ikke jeg noe galt i det. Så lenge han ikke gjorde det fordi han var sur og skulle syte om det, men ellers er det vel helt vanlig at man gjør det slik?

Ikke sikkert at alle forteller om det, men det ser jeg på som en helt vanlig ting å gjøre.

Anonymkode: f882a...c4e

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kukost lukter... nøyaktig som det som kommer i kvinners underliv etter en stund. Smegma altså.

Ditt bidrag er feilinformasjon og noen barnsligheter....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Rotemor said:

Ditt bidrag er feilinformasjon og noen barnsligheter....

Feilinformasjon? Hva da? Kukost, altså smegma, forekommer i begge kjønns kropper, spesielt i underliv. Det lukter ca. det samme.

Jeg har aldri luktet en verre lukt en sæd fra en fitte. Jeg driter i om du mener det er barnsligheter.

AnonymBruker
Skrevet

Ja kukost lukter det samme som dåsa mi lukter etter et døgns tid uten vask, bare VELDIG mye sterkere. Nå har jeg aldri sex hvis jeg lukter nedentil, så sæden har ikke luktet noe etter å ha vært i den heller 😛 lukter jo ingenting inni fitta, kanskje litt bittert eller yoghurt aktig.lukter bare ekkelt på de ytre slimhinnene etterhver... 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kukost lukter det samme som dåsa mi lukter etter et døgns tid uten vask, bare VELDIG mye sterkere. Nå har jeg aldri sex hvis jeg lukter nedentil, så sæden har ikke luktet noe etter å ha vært i den heller 😛 lukter jo ingenting inni fitta, kanskje litt bittert eller yoghurt aktig.lukter bare ekkelt på de ytre slimhinnene etterhver... 

Du har vel forstått at det er individuelt..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Rotemor skrev:

Sæd lukter. Sex lukter..

Ikke de som er nydusja og rene. Sæd lukter svært lite, med mindre man har dårlig matvaner eller noe er alvorlig galt.

Anonymkode: fd6a3...559

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke de som er nydusja og rene. Sæd lukter svært lite, med mindre man har dårlig matvaner eller noe er alvorlig galt.

Anonymkode: fd6a3...559

Man får ikke dusjet sæd.

• Liker 2
Gjest NotYou
Skrevet

Har aldri opplevd det. De få gangene jeg ikke har følt humøret når han viser lyst, så ‘hjelper’ jeg han. Suger litt, slikker brystvorten, tar på osv.. Har hendt omvendt også. Han har vært for sliten, og da hjelper han meg. Men som oftest når en av oss egentlig føler seg sliten så ender det i sex uansett da vi blir kåte av å hjelpe den andre. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Rotemor said:

Man får ikke dusjet sæd.

Og det trenger man heller ikke, da det har en ekstremt svak blekemiddel-aktig lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...