Rotemor Skrevet 24. april 2019 #41 Skrevet 24. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det trenger man heller ikke, da det har en ekstremt svak blekemiddel-aktig lukt. Anonymkode: fee86...65b Det er individuelt. Jeg har aldri merket blekemiddellulkt akkurat. Hvorfor krangler du på dette? Noen lukter, andre ikke. Hvorfor er det vanskelig å akseptere?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #42 Skrevet 24. april 2019 Dette er vel en scene fra filmen "american Beauty" hvor Kevin Spacey gjør nettopp dette. I scenen blir jo kona sint om jeg husker riktig. I min verden ville jeg ikke likt at manne gjorde dette, jeg hadde personlig følt det som en form for usynliggjøring, og mangel på repsekt av at jeg er der. Det er litt som å sette seg å drite når den andre er på badet og pusser tenner.. I mitt forhold er det dog sånn at mannen har høyere sexlyst enn meg og spør ganske ofte om sex (heldige meg) jeg svarer (dessverre) for ofte nei (noe jeg må jobbe med kjenner jeg når jeg skriver dette..) - men tilbyr meg å "hjelpe til" sånn at han får koset meg seg selv. Så det er med andre ord ikke uvanlig at han onanerer samtidig som jeg ligger der, men da har han avklart dette på forhand og jeg kan delta via å kysse han, stryke på kroppen hans og beføle penis. Da føler jeg meg ikke usynliggjort. Noen ganger er jeg overhodet ikke i humør, og da oppfordrer jeg han til å ta seg en dusj eller legge seg på gjesterommet (om dette er sent på kvelden) sånn at han kan gjøre seg ferdig uten at jeg trenger å delta (for jeg har altså ikke tenkt å ligge vedsidenav og høre på og late som om jeg ikke er der..) Å onanere er helt normalt (for begge parter) og gjennom et langt samliv har man ulik sexlyst. Da vil jeg såklart ikke straffe min partner med det men heller ikke presse meg selv til noe jeg ikke har lyst til. Løsningen blir derfor åpen kommunikasjon hele veien Håper det var godt nok svar.. Anonymkode: 49329...abc
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #43 Skrevet 24. april 2019 Da ordner han opp selv. Og som regel må jeg kaste inn håndkleet og bli med på leken. For det er ganske pirrende. Han bor jo her like mye som jeg gjør og det ville vel vært naturlig at jeg gikk et annnet sted om jeg ikke likte det Anonymkode: 19236...881
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #44 Skrevet 24. april 2019 Det har aldri skjedd meg, så jeg vet egentlig ikke hva jeg ville tenkt. Antagelig noe litt uromantisk som "Håper han tørker opp sølet etter seg" eller "Håper det ikke lander på lakenet". Antar at mennene jeg har hatt et forhold til, enten har fått sex, eller har runket på badet eller noe. Anonymkode: cce8f...e98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå