frubaluba Skrevet 24. april 2019 #21 Skrevet 24. april 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes faktisk det er et kvalitetstegn jeg, at han var ryddig på at han datet noen annen, og ikke ønsket å møte deg før han eventuelt hadde avsluttet med hun andre. Forstår ikke dere som sier «glem ham»... Synes det blir rart å betrakte det som om man var en reserveløsning. Ingen kan vel forvente å være førstevalget eller førsteprioriteten til noen man ikke har møtt? Nettdatingstjenestene flommer jo over av folk, og det blir nesten litt «overlegent» å forvente at folk skal slippe alt de har i hendene fordi de får en match med en. Som sagt, ryddig å være åpen på at akkurat nå dater man noen andre. Bra du turte å ta kontakt med ham igjen, TS. Anonymkode: 070c9...775 Enig, og jo mer jeg tenkte på det, jo mer likte jeg ærligheten hans, har datet en del duster i det siste som ikke klarer å kommunisere noen ting... og det er første gang på lenge jeg er nervøs/grugleder meg for å møte noen. Og det er et godt tegn, selv om det ikke er gitt at vi finner tonen når vi møtes... 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #22 Skrevet 24. april 2019 22 minutter siden, frubaluba skrev: Enig, og jo mer jeg tenkte på det, jo mer likte jeg ærligheten hans, har datet en del duster i det siste som ikke klarer å kommunisere noen ting... og det er første gang på lenge jeg er nervøs/grugleder meg for å møte noen. Og det er et godt tegn, selv om det ikke er gitt at vi finner tonen når vi møtes... Lykke til og kos deg på date ☺️ Anonymkode: 070c9...775
frubaluba Skrevet 24. april 2019 #23 Skrevet 24. april 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Lykke til og kos deg på date ☺️ Anonymkode: 070c9...775 Takk 😊👍
Sådetså Skrevet 25. april 2019 #24 Skrevet 25. april 2019 På 22.4.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev: Jeg matchet med en fyr på Happn, og skulle møte han, men så sa han fra at han datet noen andre, men hvis det gikk skeis så lurte han på om han kunne kontakte meg, men jeg sa nei, for jeg vil ikke være en reserveløsning, og det står jeg jo egentlig for, men så klarer jeg liksom ikke å glemme han helt. Og så nullstilte jeg Happn, for pga dette matchspillet så hadde jeg rundt 150 matcher og da mistet jeg han på Happn. I dag dukket han opp på nytt i feeden min, med nytt profilbilde, og regner da med at det er slutt mellom dem, men han gidder sikkert ikke å matche med meg på nytt... siden jeg var så avvisende sist. Men så fant jeg han på Facebook, er det galskap, skikkelig taperish å sende han en melding der? Anonymkode: 418ba...ff0 Ikke gjør det 🙈 Jeg lot være å svare en fyr på Tinder, brått sendte han melding på Facebook. For å si det sånn så økte ikke det sjansen han!!! Blokkerte hele fyren!! 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #25 Skrevet 25. april 2019 Like han happn, trur alle som skrevet til meg på Facebook har blitt blikket. Anonymkode: 0ae3d...fba
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #26 Skrevet 25. april 2019 Du er jo ikke en reserveløsning hvis han dater noen fra før av? Hadde han matchet med dere to samtidig og så valgt hun andre så hadde det stilt seg annerledes. Jeg synes det er helt flott at han var så ærlig og ikke kjørte noe dobbeltspill og datet flere samtidig jeg. Hadde kontaktet ham om vi matchet igjen, men ikke via Facebook, det virker kanskje litt desp. Anonymkode: 3f68b...22a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #27 Skrevet 25. april 2019 On 4/24/2019 at 9:41 AM, frubaluba said: Vel, en oppdatering 🙊. Jeg sendte melding på Facebook, jada, jeg vet... Helt galskap, og var veldig forberedt på at det kunne gå begge veier. Han svarte og syns det var veldig koselig at jeg tok kontakt, så skal møte han snart. Jeg ville ikke ha kontaktet hvem som helst på Facebook, men av og til så må man bare ta noen sjanser. Og jeg tror det er litt sånn hvis den andre parten er interessert, så er det koselig, men er den andre parten ikke det, så kan det bli creepy. Og jeg var veldig ydmyk i meldingen. Leste dette nå, og good for you! 👍🏼 Håper det blir en match IRL også! Men om du ikke hadde tatt kontakt via Facebook, har ikke Happn superlike eller lignende, så han garantert hadde sett at du likte han? Anonymkode: 3f68b...22a
frubaluba Skrevet 25. april 2019 #28 Skrevet 25. april 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Leste dette nå, og good for you! 👍🏼 Håper det blir en match IRL også! Men om du ikke hadde tatt kontakt via Facebook, har ikke Happn superlike eller lignende, så han garantert hadde sett at du likte han? Anonymkode: 3f68b...22a Jo, men jeg likte han og da forsvant han ut i intet, og da var det for sent å superlike han. Så jeg tok en sjans på Facebook, men det blir ikke en vane å kontakte personer der for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå