AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Jeg matchet med en fyr på Happn, og skulle møte han, men så sa han fra at han datet noen andre, men hvis det gikk skeis så lurte han på om han kunne kontakte meg, men jeg sa nei, for jeg vil ikke være en reserveløsning, og det står jeg jo egentlig for, men så klarer jeg liksom ikke å glemme han helt. Og så nullstilte jeg Happn, for pga dette matchspillet så hadde jeg rundt 150 matcher og da mistet jeg han på Happn. I dag dukket han opp på nytt i feeden min, med nytt profilbilde, og regner da med at det er slutt mellom dem, men han gidder sikkert ikke å matche med meg på nytt... siden jeg var så avvisende sist. Men så fant jeg han på Facebook, er det galskap, skikkelig taperish å sende han en melding der? Anonymkode: 418ba...ff0
exictence Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 (endret) Uff, glem ham. Han er ikke verdt å varte opp. Endret 22. april 2019 av exictence 16
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Hvorfor går du ut fra at han er ledig igjen på markedet bare fordi du fant profilen hans der? Har han sagt at han sletter profilen sin hver gang han begynner å date noen? Skal jeg dømme ut i fra alle innlegg her på KG opp gjennom årene, så er det et betydelig antall menn som IKKE sletter seg på Tinder og lignende date-apper selv om de dater noen eller til og med blir sammen med noen. Kanskje sier de at de har slettet, eller de sletter, og så bare lager en ny i smug. Ikke uvanlig å ha profil på dating app uansett om man dater noen, altså. Så for alt du vet, dater han henne ennå. Anonymkode: 3cdeb...93f 4
frubaluba Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor går du ut fra at han er ledig igjen på markedet bare fordi du fant profilen hans der? Har han sagt at han sletter profilen sin hver gang han begynner å date noen? Skal jeg dømme ut i fra alle innlegg her på KG opp gjennom årene, så er det et betydelig antall menn som IKKE sletter seg på Tinder og lignende date-apper selv om de dater noen eller til og med blir sammen med noen. Kanskje sier de at de har slettet, eller de sletter, og så bare lager en ny i smug. Ikke uvanlig å ha profil på dating app uansett om man dater noen, altså. Så for alt du vet, dater han henne ennå. Anonymkode: 3cdeb...93f Fordi han hadde byttet profilbilde siden sist, men klart, jeg har ingen garantier. 1
Hakadaki Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Dropp det. Dersom du velger å date han så aner du ikke hvor mange andre han har i backup. Så med mindre det er helt OK for deg så ville jeg holdt meg unna. 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 Hvis dere ikke har møttes enda og han sa i fra om at han datet en annen og heller kunne ta kontakt dersom det ikke førte til noe, tenker jeg ikke at du nødvendigvis er reserveløsning. Jeg var på noen kaffe-dates, men da jeg traff en jeg ville «satse» mer på, skrev jeg til de andre jeg hadde dialog med på tinder( men ikke møtt enda), at jeg hadde møtt en mann og ikke ønsket å date noen andre. Det sa jeg fordi jeg ikke ønsket å bare fordufte fra dialogen, tenkte aldri på de som reserveløsninger.. Var jo oppriktig et ønske fra meg å møte de, men så møtte jeg en utenfor tinder-verdenen istedenfor 🙂 De takket bare for at jeg var ærlig og at de var glad for at det ikke kun var jenter der ute som datet mange om hverandre. Jeg skrev derimot ikke at jeg ville ta kontakt om det ikke fungerte med han jeg traff, men de skrev at de håpte jeg gjorde det siden jeg virket oppriktig og ærlig. Hvis jeg var deg ville jeg bare matchet med han på nytt og ta det derfra. Ikke send melding på Facebook 🙂 Anonymkode: 3325c...f74 9
frubaluba Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis dere ikke har møttes enda og han sa i fra om at han datet en annen og heller kunne ta kontakt dersom det ikke førte til noe, tenker jeg ikke at du nødvendigvis er reserveløsning. Jeg var på noen kaffe-dates, men da jeg traff en jeg ville «satse» mer på, skrev jeg til de andre jeg hadde dialog med på tinder( men ikke møtt enda), at jeg hadde møtt en mann og ikke ønsket å date noen andre. Det sa jeg fordi jeg ikke ønsket å bare fordufte fra dialogen, tenkte aldri på de som reserveløsninger.. Var jo oppriktig et ønske fra meg å møte de, men så møtte jeg en utenfor tinder-verdenen istedenfor 🙂 De takket bare for at jeg var ærlig og at de var glad for at det ikke kun var jenter der ute som datet mange om hverandre. Jeg skrev derimot ikke at jeg ville ta kontakt om det ikke fungerte med han jeg traff, men de skrev at de håpte jeg gjorde det siden jeg virket oppriktig og ærlig. Hvis jeg var deg ville jeg bare matchet med han på nytt og ta det derfra. Ikke send melding på Facebook 🙂 Anonymkode: 3325c...f74 Jeg har likt han på nytt på Happn, men regner ikke med at han vil like meg på nytt, fordi han tror nok at jeg ikke er interessert i å gi han en sjanse til, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vet jo hvordan jeg selv reagerer når folk tar kontakt med meg på Facebook, men jeg fikk bare sånn lyst...
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg matchet med en fyr på Happn, og skulle møte han, men så sa han fra at han datet noen andre, men hvis det gikk skeis så lurte han på om han kunne kontakte meg, men jeg sa nei, for jeg vil ikke være en reserveløsning, og det står jeg jo egentlig for, men så klarer jeg liksom ikke å glemme han helt. Og så nullstilte jeg Happn, for pga dette matchspillet så hadde jeg rundt 150 matcher og da mistet jeg han på Happn. I dag dukket han opp på nytt i feeden min, med nytt profilbilde, og regner da med at det er slutt mellom dem, men han gidder sikkert ikke å matche med meg på nytt... siden jeg var så avvisende sist. Men så fant jeg han på Facebook, er det galskap, skikkelig taperish å sende han en melding der? Anonymkode: 418ba...ff0 Det er jo et kvalitetstegn, spør du meg. Det å ikke date mange på en gang. Har da ingenting med reserveløsning å gjøre. Anonymkode: 86997...7b0 11
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #10 Skrevet 23. april 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo et kvalitetstegn, spør du meg. Det å ikke date mange på en gang. Har da ingenting med reserveløsning å gjøre. Anonymkode: 86997...7b0 Dette tenkte jeg også. Han kunne valgt å møte deg uansett. Han virker som en veldig ærlig fyr, så det ville vært plusstegn i min bok! Var du veldig negativ i avvisningen din eller var du hyggelig? Hvis sistnevnte, kan du vurdere å skrive en ny melding til han på Happn. Ikke legg til på Facebook! Anonymkode: 5f249...2d0 2
frubaluba Skrevet 23. april 2019 #11 Skrevet 23. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Dette tenkte jeg også. Han kunne valgt å møte deg uansett. Han virker som en veldig ærlig fyr, så det ville vært plusstegn i min bok! Var du veldig negativ i avvisningen din eller var du hyggelig? Hvis sistnevnte, kan du vurdere å skrive en ny melding til han på Happn. Ikke legg til på Facebook! Anonymkode: 5f249...2d0 Jeg var hyggelig og vi hadde en god tone, men jeg lastet ned Happn på nytt, så vi er ikke en match lenger, så jeg får ikke kontakt med han nå, så derfor tenkte jeg Facebook i et litt crazy øyeblikk. Vet selv at det er litt over grensen, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
exictence Skrevet 23. april 2019 #12 Skrevet 23. april 2019 (endret) 15 timer siden, frubaluba skrev: Fordi han hadde byttet profilbilde siden sist, men klart, jeg har ingen garantier. Byttet profilbilde sist gang? Altså da han kom sammen med deg byttet han, fordi du ikke skulle se han var på Tinder? Hvis det er tilfelle, ser du selv vel at han der må du definitivt glemme. Endret 23. april 2019 av exictence
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #13 Skrevet 23. april 2019 3 minutter siden, exictence skrev: Byttet profilbilde sist gang? Altså da han kom sammen med deg byttet han, fordi du ikke skulle se han var på Tinder? Hvis det er tilfelle, ser du jpg selv vel at han der må du definitivt glemme. Dette er en fyr hun bare matchet med, og hun avviste han fordi hun hadde noe på gang med en annen. Og hun skriver ikke at han byttet profilbilde sist, men "siden sist"... For å svare på spm ditt, TS. Ja, jeg syns det er litt "stalker-ish" å ta kontakt på FB... men, det kan hende han syns det viser initiativ, så du kan jo ta sjansen. Det verste som kan skje er at han ikke svarer eller du får et nei fra han. Anonymkode: 6f306...a13 1
frubaluba Skrevet 23. april 2019 #14 Skrevet 23. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er en fyr hun bare matchet med, og hun avviste han fordi hun hadde noe på gang med en annen. Og hun skriver ikke at han byttet profilbilde sist, men "siden sist"... For å svare på spm ditt, TS. Ja, jeg syns det er litt "stalker-ish" å ta kontakt på FB... men, det kan hende han syns det viser initiativ, så du kan jo ta sjansen. Det verste som kan skje er at han ikke svarer eller du får et nei fra han. Anonymkode: 6f306...a13 Det var han som datet en annen... 😉 Men ja, jeg har jo selv blitt kontaktet på Facebook og syns det var creepy, men da var disse folkene creepy, likte bildene mine tre år tilbake, eller ene som følte at han visste alt om meg... Så terskelen for å ta kontakt med noen på Facebook er høy, men jeg har virkelig lyst og tenker litt som deg, at hva er det verste som kan skje hvis jeg tar kontakt...
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #15 Skrevet 23. april 2019 Jeg tenker at hvis han fortsatt synes du var en interessant kandidat, ville han trykket «liker» på deg på Happn uansett hva som skjedde forrige gang. Han ville jo ikke hatt noe å tape på det. Jeg ville ikke tatt kontakt på Facebook 🙈 Anonymkode: 4de84...063 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #16 Skrevet 23. april 2019 Ikke ta kontakt på facebook. Det er så desperat. Du har allerede avvist han med god grunn, og du er ikke noe mindre reserveløsning nå Anonymkode: 11440...048 1
frubaluba Skrevet 24. april 2019 #17 Skrevet 24. april 2019 Vel, en oppdatering 🙊. Jeg sendte melding på Facebook, jada, jeg vet... Helt galskap, og var veldig forberedt på at det kunne gå begge veier. Han svarte og syns det var veldig koselig at jeg tok kontakt, så skal møte han snart. Jeg ville ikke ha kontaktet hvem som helst på Facebook, men av og til så må man bare ta noen sjanser. Og jeg tror det er litt sånn hvis den andre parten er interessert, så er det koselig, men er den andre parten ikke det, så kan det bli creepy. Og jeg var veldig ydmyk i meldingen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #18 Skrevet 24. april 2019 På 22.4.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev: Jeg matchet med en fyr på Happn, og skulle møte han, men så sa han fra at han datet noen andre, men hvis det gikk skeis så lurte han på om han kunne kontakte meg, men jeg sa nei, for jeg vil ikke være en reserveløsning, og det står jeg jo egentlig for, men så klarer jeg liksom ikke å glemme han helt. Og så nullstilte jeg Happn, for pga dette matchspillet så hadde jeg rundt 150 matcher og da mistet jeg han på Happn. I dag dukket han opp på nytt i feeden min, med nytt profilbilde, og regner da med at det er slutt mellom dem, men han gidder sikkert ikke å matche med meg på nytt... siden jeg var så avvisende sist. Men så fant jeg han på Facebook, er det galskap, skikkelig taperish å sende han en melding der? Anonymkode: 418ba...ff0 Forstår ikke denne tankegangen. Vi har jo alle datet og vrkaket en mengde mennesker - det er derfor en dater. For å finne ut om en passer sammen. Og selvsagt passer en ikke sammen med de aller fleste (om en har noenlunde med krav til partner). Det er betydelig bedre å velge en partner som er kritisk til hvem han ender opp med enn en som tenker at alle damer som vil date han duger for langvarig forhold. Da er en jo desperat nok til å ende opp med folk en knapt liker for å slippe være alene (og dem er det en solid andel av der ute). Å være kjæresten til han som tar "hva som helst" er ikke mye til stas. Anonymkode: c0d9d...c97
frubaluba Skrevet 24. april 2019 #19 Skrevet 24. april 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Forstår ikke denne tankegangen. Vi har jo alle datet og vrkaket en mengde mennesker - det er derfor en dater. For å finne ut om en passer sammen. Og selvsagt passer en ikke sammen med de aller fleste (om en har noenlunde med krav til partner). Det er betydelig bedre å velge en partner som er kritisk til hvem han ender opp med enn en som tenker at alle damer som vil date han duger for langvarig forhold. Da er en jo desperat nok til å ende opp med folk en knapt liker for å slippe være alene (og dem er det en solid andel av der ute). Å være kjæresten til han som tar "hva som helst" er ikke mye til stas. Anonymkode: c0d9d...c97 Jeg angret meg jo... Og håpet at det gikk skeis med den han datet nå. Det med reserveløsning er vel for å beskytte seg selv mot alle de kjipe tingene i dagens dating. Men "alle"driver jo på sånn, så det virker ikke som man kommer noen vei utenom. En romantisk ide er jo at man er den eneste ene... Men jeg skjønner at det er bare i filmer...
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #20 Skrevet 24. april 2019 Jeg synes faktisk det er et kvalitetstegn jeg, at han var ryddig på at han datet noen annen, og ikke ønsket å møte deg før han eventuelt hadde avsluttet med hun andre. Forstår ikke dere som sier «glem ham»... Synes det blir rart å betrakte det som om man var en reserveløsning. Ingen kan vel forvente å være førstevalget eller førsteprioriteten til noen man ikke har møtt? Nettdatingstjenestene flommer jo over av folk, og det blir nesten litt «overlegent» å forvente at folk skal slippe alt de har i hendene fordi de får en match med en. Som sagt, ryddig å være åpen på at akkurat nå dater man noen andre. Bra du turte å ta kontakt med ham igjen, TS. Anonymkode: 070c9...775 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå