Gjest gjesst Skrevet 21. april 2005 #1 Del Skrevet 21. april 2005 vi reiser en uke til roma i høst, men vi har ikke lyst å være i roma hele uka. lurer på om dere har noen gode tips til ting vi kan gjøre, eks ta tog til en annen plass, om det er langt til kysten osv. Har jo hørt mye fint om toscana, men vet ikke hvor langt det er dit. Er også litt redd for å kjøre selv, da jeg har lest at det er til tider hissig trafikk i italia..? lurer også på om det er mye pes å komme seg inn til roma fra flyplassen, og evt om det er lurt å reservere hotell på forhånd? vi reiser i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 21. april 2005 #2 Del Skrevet 21. april 2005 Ta en tur til Pompeii!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #3 Del Skrevet 24. april 2005 Positano ...og evt dagstur til Firenze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 24. april 2005 #4 Del Skrevet 24. april 2005 Positano ...og evt dagstur til Firenze Og da er man jo ikke så langt unna Pisa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. april 2005 #5 Del Skrevet 24. april 2005 Dere kan også dra en tur til Tivoli og Villa Adriana (bare et par mil utenfor byen dersom jeg ikke husker feil). Villa Adriana er Keiser Hadrians sommerresidens, og rimelig imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. april 2005 #6 Del Skrevet 24. april 2005 Det går, såvidt jeg husker, veldig greie tog fra flyplassen og inn i sentrum. Lenge siden jeg har vært der, men Napoli og Capri, er det langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. april 2005 #7 Del Skrevet 24. april 2005 Det er, som Klips sier, veldig greit å komme seg med tog til sentrum - det går til Termini. Jeg ville bestilt hotell på forhånd. Det er jo en enormt populære by, og september må jo være et ypperlig tidspunkt å reise dit på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #8 Del Skrevet 24. april 2005 Cortona og området rundt er veldig koselig! Cortona er den eldste fjellandsbyen, men mange smale, bratte gater og koselige små butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå