Gå til innhold

Hvordan svare på dette

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jaja, men det tar jo litt tid det også. Skriver om seg selv utifra ting jeg har skrevet om interesser osv på profil teksten. 

Anonymkode: 0568d...8fc

Jeg forstår. Men det er hans valg å bruke mye tid på å skrive disse førstemeldingene til kvinner. Og det at du ikke svarer er ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for.

Anonymkode: b3c8f...3af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de svarer alle tydligvis, men det er tinder de er på da, så blir litt annerledes, da har dem jo matchet med dem. 

Kan du ikke forklare venninnene dine om det at det blir anderledes med de meldingene som du får fra menn som du ikke har matchet med?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår. Men det er hans valg å bruke mye tid på å skrive disse førstemeldingene til kvinner. Og det at du ikke svarer er ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for.

Det er sant, får bare ikke bry meg om det! De har jo faktisk valgt å skrive det etter at jeg har ignorert den første meldingen som regel, så da er det jo dems problem at de bruker tid på å skrive en formulert melding til en som har ignorert dem alt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke forklare venninnene dine om det at det blir anderledes med de meldingene som du får fra menn som du ikke har matchet med?

Joda, gjør jo det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sant, får bare ikke bry meg om det! De har jo faktisk valgt å skrive det etter at jeg har ignorert den første meldingen som regel, så da er det jo dems problem at de bruker tid på å skrive en formulert melding til en som har ignorert dem alt. 

Kan du evt blokkere de etter første melding? Vil de da se at de er blokkert, slik at de vet at de ikke kan skrive til deg? Det ville kanskje vært enda bedre.

• Liker 1
Skrevet

Lag deg en regel om at du kun svarer på henveldelser som vekker lysten til å svare, og så ignorerer du alt annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du evt blokkere de etter første melding? Vil de da se at de er blokkert, slik at de vet at de ikke kan skrive til deg? Det ville kanskje vært enda bedre.

Ja, man kan blokkere de, men når man går inn på meldingen igjen da, så står det: "denne personen har blokkert deg" der er vel nesten værre enn at jeg sier: beklager, men tror ikke vi er noe match! F.eks. 

Jeg vet at det står det fordi det var en person som ble sint på meg fordi jeg ikke svarte, så han kaldte meg for psykopat og blokkerte meg 😛

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg ville ikke gjort det. Jeg sender 1 melding, får jeg ikke svar så tenker jeg ikke noe mer på det. Da betyr jo det bare at de ikke er interessert eller funnet noen andre de likte bedre å snakke med. Så det at de sender melding på melding viser jo bare enda tydligere at de ikke er min type. Desperate og kleine.

Ja, jeg får bare gi faen i dem, det er faktisk en datingside og da må dem regne med avvisning. Bare får litt dårlig samvittighet for enkelte av dem. Det eneste jeg kunne sagt til dem er at jeg ikke er interessert ja. 

Du går rett og slett bare tåle å ha dårlig samvittighet. Du må lære deg at for deg er det dine følelser skal prioriteres.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Egentlig tenkte jeg at jeg ville latt vær å svare, heller det enn å gi falske forhåpninger - men da jeg først skrev med min nåværende kjæreste (sammen i snart fem år) trodde jeg ikke at jeg kom til å like han heller. Kanskje du skal gi noen av dem en sjangs? 😉 Da mener jeg ikke de som maser mest, tho.

»Er du her?!????» «Hva driver du med?????» 😂

Endret av kinea
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kinea skrev:

Egentlig tenkte jeg at jeg ville latt vær å svare, heller det enn å gi falske forhåpninger - men da jeg først skrev med min nåværende kjæreste (sammen i snart fem år) trodde jeg ikke at jeg kom til å like han heller. Kanskje du skal gi noen av dem en sjangs? 😉 Da mener jeg ikke de som maser mest, tho.

»Er du her?!????» «Hva driver du med?????» 😂

Njaa nei, man får jo som regel så mange meldinger og har mye å velge i, så da snakker jeg heller med de som vekker min interesse. 

AnonymBruker
Skrevet

Idiotmenn som ikke tåler avvisning har ofte mye mer respekt for andre menn, derfor funker "sorry jeg har kjæreste" som en bedre replikk på byen og sånt.

Så kanskje "jeg kom i snakk med en flott mann, så jeg fokuserer kun på han nå, takk for hyggelige meldinger uansett, det settes pris på". 

Anonymkode: b369d...9ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiotmenn som ikke tåler avvisning har ofte mye mer respekt for andre menn, derfor funker "sorry jeg har kjæreste" som en bedre replikk på byen og sånt.

Så kanskje "jeg kom i snakk med en flott mann, så jeg fokuserer kun på han nå, takk for hyggelige meldinger uansett, det settes pris på". 

Anonymkode: b369d...9ab

Ja det var lurt faktisk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...