AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Skrevet 20. april 2019 Jeg er medlem av en datingside der man får meldinger av alle slags folk, ikke bare de man har matchet med. Jeg får daglig mange meldinger av menn som ikke er min type. Hvis dem sier et enkelt hei, så svarer jeg ikke og da er det noen som ikke sender noen flere meldinger, men også en del som sender lange hyggelige og fine meldinger for å få min respons hvis ikke jeg har svart på "hei". Så etter det så får jeg sånne spørsmålstegn og "er du der" meldinger. Jeg syntes dette er litt sånn vrient, for jeg føler jeg da er nødt til å svare dem for å ikke såre dem eller få dem til å sitte å ha forhåpninger på at jeg skal svare. Jeg syntes det er like frekt å blokkere dem, ikke svare når de legger inn så mye "innsats" og som å si en ærlig mening. Allikevel så syntes jeg de er ganske dumme, man kan se når man har lest meldingene og da bør dem jo ta et hint når jeg ikke har svart på "hei". Hva ville dere ha sagt/gjort ? Jeg syntes det er så hardt å si: jeg er ikke interessert og sånne ting. Har prøvd å si enkelte ting på en skånsom måte men jeg får sånn dårlig følelse av det. Det blir jo ikke skånsomt uansett hvordan man sier det. Anonymkode: 0568d...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #2 Skrevet 20. april 2019 Folk som forlanger svar holder jeg meg langt unna. Bare å ignorere med god samvittighet. Anonymkode: a2646...0ab 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #3 Skrevet 20. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folk som forlanger svar holder jeg meg langt unna. Bare å ignorere med god samvittighet. Anonymkode: a2646...0ab Egentlig er det en ganske god strategi å ignorere meldingene en stund for å se hvor desperate de er... for det er usexy. Men allikevel så føler jeg meg som en sånn overlegen og ekkel person som ikke svarer på sånne meldinger de har brukt mye tid på å skrive. Anonymkode: 0568d...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig er det en ganske god strategi å ignorere meldingene en stund for å se hvor desperate de er... for det er usexy. Men allikevel så føler jeg meg som en sånn overlegen og ekkel person som ikke svarer på sånne meldinger de har brukt mye tid på å skrive. Anonymkode: 0568d...8fc Se ikke bort fra at de har laget en standard-melding som de kopierer og sender ut til 100-vis av kvinner. Anonymkode: b3c8f...3af 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #5 Skrevet 20. april 2019 Man er ikke forpliktet til å svare. Og problemet med å svare noen som du ikke er interessert i - er at da har du det gående med massevis av meldinger fra vedkommende fordi han da øyner et håp... Anonymkode: b3c8f...3af 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #6 Skrevet 20. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er ikke forpliktet til å svare. Og problemet med å svare noen som du ikke er interessert i - er at da har du det gående med massevis av meldinger fra vedkommende fordi han da øyner et håp... Anonymkode: b3c8f...3af Nei men svaret må jo være at jeg ikke er interessert eller noe da. Anonymkode: 0568d...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #7 Skrevet 20. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se ikke bort fra at de har laget en standard-melding som de kopierer og sender ut til 100-vis av kvinner. Anonymkode: b3c8f...3af De er veldig rettet imot meg og min profiltekst så tror ikke det.. Anonymkode: 0568d...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #8 Skrevet 20. april 2019 Bare å ignorere, du skylder de ingenting. Jeg svarte også alle før for å være vennlig, men det gjorde faen meg bare vondt værre. best å ignorere Anonymkode: 46053...083 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #9 Skrevet 20. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare å ignorere, du skylder de ingenting. Jeg svarte også alle før for å være vennlig, men det gjorde faen meg bare vondt værre. best å ignorere Anonymkode: 46053...083 Jeg har aldri svart dem før nå etter jeg lagde profiltekst, fordi at jeg får sånne personlige meldinger nå. Før fikk jeg ikke det og da var det lettere. Også er det mange av venninne mine som syntes jeg er en douche som ikke svarer folk 🤷♀️ de sier "åja så du en den typen ja" og sånne ting, men når man får mange meldinger om dagen, der blir jo vanskelig å skulle drive å snakke med alle sammen.... nesten så jeg har lyst til å skrive i profilteksten min at: svarer jeg ikke første gang, så svarer jeg ikke andre gang heller, men da virker jeg jo som en fitte igjen da. Anonymkode: 0568d...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #10 Skrevet 20. april 2019 Ser ikke at du kan gjøre noe annet enn å ignorere. Hva er alternativet? Skrive at de ikke er din type og du ønsker ikke kontakt med dem...? Om de ikke tar hintet, så er det ikke noe du kan gjøre. Å spørre noen om "de er der" er en ganske rar ting å gjøre når man ikke kjenner dem. Ville du gjort det selv med en mann som ikke svarte, liksom? Nei Anonymkode: 4f8d3...60c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #11 Skrevet 20. april 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er veldig rettet imot meg og min profiltekst så tror ikke det.. Anonymkode: 0568d...8fc Skrev han ikke noe om seg selv? Han kan ha skrevet en standardmelding og flettet inn ting fra din profiltekst. Anonymkode: b3c8f...3af
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #13 Skrevet 20. april 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig er det en ganske god strategi å ignorere meldingene en stund for å se hvor desperate de er... for det er usexy. Men allikevel så føler jeg meg som en sånn overlegen og ekkel person som ikke svarer på sånne meldinger de har brukt mye tid på å skrive. Anonymkode: 0568d...8fc Hvor lang var meldingen? 1 A4-side eller mer? Anonymkode: b3c8f...3af
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #14 Skrevet 20. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke at du kan gjøre noe annet enn å ignorere. Hva er alternativet? Skrive at de ikke er din type og du ønsker ikke kontakt med dem...? Om de ikke tar hintet, så er det ikke noe du kan gjøre. Å spørre noen om "de er der" er en ganske rar ting å gjøre når man ikke kjenner dem. Ville du gjort det selv med en mann som ikke svarte, liksom? Nei Anonymkode: 4f8d3...60c Nei jeg ville ikke gjort det. Jeg sender 1 melding, får jeg ikke svar så tenker jeg ikke noe mer på det. Da betyr jo det bare at de ikke er interessert eller funnet noen andre de likte bedre å snakke med. Så det at de sender melding på melding viser jo bare enda tydligere at de ikke er min type. Desperate og kleine. Ja, jeg får bare gi faen i dem, det er faktisk en datingside og da må dem regne med avvisning. Bare får litt dårlig samvittighet for enkelte av dem. Det eneste jeg kunne sagt til dem er at jeg ikke er interessert ja. Anonymkode: 0568d...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #15 Skrevet 20. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også er det mange av venninne mine som syntes jeg er en douche som ikke svarer folk 🤷♀️ de sier "åja så du en den typen ja" Du trenger ikke å informere venninnene dine om hvordan du gjør det med svar/ikke svar/ignorering osv. Anonymkode: b3c8f...3af 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #16 Skrevet 20. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang var meldingen? 1 A4-side eller mer? Anonymkode: b3c8f...3af Nei, det er flere som skriver sånne meldinger. Det er kanskje en halv eller hel mobil side. Anonymkode: 0568d...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #17 Skrevet 20. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke å informere venninnene dine om hvordan du gjør det med svar/ikke svar/ignorering osv. Anonymkode: b3c8f...3af Man snakker om alt med veninnene sine... Anonymkode: 0568d...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #18 Skrevet 20. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev han ikke noe om seg selv? Han kan ha skrevet en standardmelding og flettet inn ting fra din profiltekst. Anonymkode: b3c8f...3af Jaja, men det tar jo litt tid det også. Skriver om seg selv utifra ting jeg har skrevet om interesser osv på profil teksten. Anonymkode: 0568d...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #19 Skrevet 20. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man snakker om alt med veninnene sine... Anonymkode: 0568d...8fc Ok. De venninnene - svarer de på alle meldinger som de får fra menn på datingsider da? Anonymkode: b3c8f...3af
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #20 Skrevet 20. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok. De venninnene - svarer de på alle meldinger som de får fra menn på datingsider da? Anonymkode: b3c8f...3af Ja, de svarer alle tydligvis, men det er tinder de er på da, så blir litt annerledes, da har dem jo matchet med dem. Anonymkode: 0568d...8fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå