Gå til innhold

I dag er det 130 år siden Adolf Hitler ble født


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke sikkert Hitler ble drept. selvmord kan han selvfølgelig ha begått, men det ble ikke gjort i bunkeren sammen Eva.

Troligvis døde han av sykdom og alderdom i Sør-Amerika lenge etter at krigen ble slutt.

Anonymkode: a0949...8f3

Vrøvl!  Og, nei...jeg gidder ikke engang begrunne det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SeptemberRose
7 minutter siden, Million skrev:

Jeg har lest at han og Eva Braun tok giftkapsler, og dette er også det de forteller på dokumentarer på National Geographic og Discovery osv. på tv.

Det er visst forskjellige versjoner av hvordan han døde. Han skal visst både ha tatt gift, blitt skutt, skutt seg selv og dødd av alderdom. Det stemmer at det ble funnet ut at de begge hadde tatt gift, men Hitler hadde også skuddsår. Og de ble brent med en gang etterpå, og selvmordet var godt planlagt i og med at han brukte hele formiddagen på å ta farvel med alle han hadde samarbeidet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/23/2019 at 3:54 PM, SeptemberRose said:

Det er visst forskjellige versjoner av hvordan han døde. Han skal visst både ha tatt gift, blitt skutt, skutt seg selv og dødd av alderdom. Det stemmer at det ble funnet ut at de begge hadde tatt gift, men Hitler hadde også skuddsår. Og de ble brent med en gang etterpå, og selvmordet var godt planlagt i og med at han brukte hele formiddagen på å ta farvel med alle han hadde samarbeidet med.

Hitler og Braun inntok cyanid, og Hitler skjøt Braun og seg selv. Dette var antageligvis fordi det kan være mulig å overleve et skuddsår i hodet, og cyaniden ville i så fall gjøre resten. Trolig er det mer "behagelig" å dø av et skudd i hodet enn å bli kvalt av cyanidforgiftning; i det minste blir man bevisstløs.

Nei, Hitler døde ikke av alderdom.

Anonymkode: 78e22...4f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeptemberRose
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hitler og Braun inntok cyanid, og Hitler skjøt Braun og seg selv. Dette var antageligvis fordi det kan være mulig å overleve et skuddsår i hodet, og cyaniden ville i så fall gjøre resten. Trolig er det mer "behagelig" å dø av et skudd i hodet enn å bli kvalt av cyanidforgiftning; i det minste blir man bevisstløs.

Nei, Hitler døde ikke av alderdom.

Anonymkode: 78e22...4f0

Det siste der vet jeg ihvertfall, og det burde alle vite. Jeg skrev jo at det er forskjellige versjoner av hvordan han døde. Altså at det har vært forskjellige teorier. Jeg skrev også at de begge hadde tatt gift. De ble begge funnet døde. Han skjøt Eva og seg selv. Men egentlig hadde han planlagt å bli skutt. De har antagelig feiget ut og tatt livene sine rett før det skulle skje. De ble brent like etterpå, og det har da blitt hørt skudd like før likene brente. Selvmordet var egentlig planlagt, men det at de skulle skyte seg selv var ikke planen. 

Endret av SeptemberRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan tror i verden ville verre nu, hvis Hitler vandt?

Anonymkode: 080ab...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde det vært å leve i dag om hitler ikke hadde prøvd seg på afrika og russland? Kanskje vi hadde levd i det 3.rike? Germania.

Tro hvordan det hadde vært, som nordisk ville man jo stille bra. Da hitler elsket den nordiske rasen.

Vi hadde hvertfall sluppet alle problemene med innvandring og kriminalitet.

Anonymkode: 232c0...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde det vært å leve i dag om hitler ikke hadde prøvd seg på afrika og russland? Kanskje vi hadde levd i det 3.rike? Germania.

Tro hvordan det hadde vært, som nordisk ville man jo stille bra. Da hitler elsket den nordiske rasen.

Vi hadde hvertfall sluppet alle problemene med innvandring og kriminalitet.

Anonymkode: 232c0...996

Verden!

Anonymkode: 080ab...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2019 den 14.51, TrekStar skrev:

Det er mye historie vi aldri blir fortalt. Vi er opplært til å hate Hitler, grunnet handlingene som han og nazistene utførte mot jøder. Jeg synes det er vel så viktig å forstå hvorfor Hitler kom til eksistens, og hva som var drivkraften for hans handlinger.

Jeg mener at Hitler ble skapt indirekte, grunnet Bolshevik'erne og dem som skapte kommunismen. Bolshevik'erne i Sovjet, drev etnisk rensing mot etniske sovjetere. Hitler skrev dette i Mein Kampf, hvor han advarte mot Bolshevik'erne og at dem til slutt ville gjøre dette i Europa og resten av verden, da Bolshevik'erne ville innføre et globalt styre. Grunnen til at Hitler angrep jøder, var fordi han så det som eneste mulighet for å bevare Tyskland, Europa og folket sitt slik det var, og hvor innflytelsen fra Bolshevik'ere fra dem som skapte Bolshevik'erne ble fjernet. Dem som skapte Bolshevik og kommunismen, var jøder, noe som da også var grunnen til at Hitler ville utrydde jøder.

Hitler stoppet effektiv dette, og ødela planene for dette. I dag så forstår en at Hitler bare midlertidig stoppet dette, da nazistene tapte andre verdenskrig. Globaliseringen vi ser i dag, er fortsettelsen av hvor Bolshevik'erne ble hindret sist. Hitler var også opptatt av rase, og å bevare Europa og folket sitt. For å bevare Tyskland og Europa, så måtte Europa bestå av deres etniske folk og innbyggere, da kulturen, levemåten, vitenskap, teknologi og levestandard i vår del av verden, er garantert, grunnet at vårt etniske folk har den forståelsen som trengs for å lage og opprettholde de utviklede samfunn vi har skapt.

Bolshevik'erne drepte flere millioner mer enn hva Hitler drepte jøder. Men allikavell hører vi lite om forbrytelsene til Bolshevik'erne. Det har blitt favorisert å prate om nazistene og Hitler, og hvor fæl DERES handlinger var. Jeg tror dette har vært et ledd i retning globaliseringen, hvor nasjonalisme brytes ned, ved å stemple nasjonalisme som noe farlig og hatfullt.

Immigrasjon er også et ledd i å bryte ned nasjonalismen, da dem som innvandrer hit, ikke har den samme tilhørelsesfølelsen i "blodet", hvilket også gjør det lettere å bryte ned nasjonalfølelsen hos etniske Europeere, og tilpasse oss mot globalisering og en verdensregjering ved å tilvenne oss en flerkulturell hverdag.

Verden går vekk fra nasjonalisme, og mot en global styringsform, hvor også raser skal mikses og renraser skiftes ut. Dette er stikk imot hva Hitler hadde ønsket, og hva han advarte mot. Verden vil ikke bli til å kjenne igjen i fremtiden, og jeg kan se for meg at vi går tilbake i tid, hvor kunnskap, teknologi, økonomi og fred, blir en fjern historie. Verden vil bli i kaos og innsmurt i konflikter og nød, ulik hva vi har i dag. Vesten blir ikke til å kjenne igjen.

Jeg har ingenting imot jøder så det er sagt. Det har jeg også sagt tidligere. Det var heller ikke derfor jeg skrev dette innlegget. Jeg vil bare at folk skal åpne øynene til årsaker, for at Hitler ble til, grunnet historiske hendelser på den tiden. Det finnes også ekstremister blant alle raser og religioner.

Bra skrevet, europa er jo i stor krise i dag med globaliseringen. Glad jeg ikke har så mange år igjen, synd på de som fødes i dag. Som skal vokse opp å se at alt blir til et, når man fjernet grensekontroll så startet man med galskapen.

Anonymkode: 232c0...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...