Gå til innhold

Mobbing er bra!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg banket han som mobbet meg opp, Så mobbing var ikke så bra for han.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
På 20.4.2019 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Vi hører til stadighet om mobbe kampanjer for å få stopp på mobbing i skolen. Mobbing er naturlig og det er menneskets måte å hevde seg i et hierarki på, akkurat som løveunger biter og slåss om maktkampen i flokken sin.

Hvor pinglete skal barna bli? Hjelm på sykkelen, overformynderiet når nye høyder for å skape handlingslammede og nervevrak av barn! Jeg vokste opp med pisking med hoppetau i skolegården og grov verbal mobbing, jeg både deltok og ble mobbet. Det var mange sterke individer som kjemper om plassene i hierarkiet. Dette er bra fordi det herder unge og gjør dem tøffere og mer viljesterke.

Det som idag kalles mobbing ble før kalt erting. Unger er blitt mer pysete fordi de "moralske" voksne skal bestemme deres utvikling.
Få slutt på feminiseringen av gutta våre! Mobbing og slåssing er naturlig for barn og unge.
 

Anonymkode: ff5d0...19b

Wow, er det bare synd på deg fordi du trenger psykisk hjelp eller har du innskrumpa hjerne? 

Du tar i hvert fall helt feil, bare tapere og mongiser mobber og oppfører seg dritt mot andre. Bedre å være skjør og nærtagen enn fæl og grusom. Da man se seg selv i speilet med god samvittighet.

Anonymkode: f0e8a...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har brukt beskyttelse og ikke formert deg😵

Anonymkode: a38ef...3a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2019 den 2.14, TrekStar skrev:

Det er ikke alle mennesker som er født med en forståelse for det sosiale. Tenk alle som har blitt mobbet, og som da har fått sine muligheter ødelagt i oppveksten, ved at dem mistrives på skolen grunnet mobbing, og da får dårlige karakterer, og ikke den skolegangen og studiene og yrkene som dem drømte om.

Samfunnet og dens teknologiske og vitenskapelige utvikling, har av denne grunn blitt satt veldig tilbake, ved at disse individene ikke har blitt inkludert, men mobbet bort fra å delta i samfunnet. Mobbere har, av sitt primitive ønske om å dominere andre, satt verden i en saktere vitenskapelig utvikling, ved å være med på å knuse drømmene og mulighetene til disse individene.

En av de "rare", eksentriske og originale personlighetene som noen bare måttet mobbe, kunne kanskje funnet en kreftkur, eller løst klimakrisen, i voksen alder, hvis dem bare hadde fått utvikle seg på sin naturlige måte, uten mobbing.

Ikke alle forstår mobbing, da ikke alle er kodet til å forstå sosiale koder og hieraki-mentalitet.

Takk, det vet jeg alt om. Tar opp fag den dag i dag pga at jeg alltid har blitt mobbet gjennom skolen, og det var de samme folka fra bhg helt til vgs, eller nye etterhvert, bare at de var i samme omgangskrets eller hva jeg skal si. Pluss andre folk som var verre i et annet miljø. Som lagde skikkelig helvete. Ble bra når jeg dro et viss sted. Ble sammen med eksen, han var ikke snill mot meg alltid eller søsteren hans. Pluss masse dritt og vonde ting i to av jobbene, som også er en grunn til at jeg går på aap. Opplevde også mye mobbing og dritt fra voksne i voksen alder også, de voksne er verst og lærer barna, mange tapere som aldri vokser opp mentalt dessverre. Opplevde også mye dritt fra nye venner og menn jeg møtte på nettet etter bruddet, pluss to gode venner som plutselig viser en svært dårlig side av seg selv og kjefter på meg og mener jeg fortjener dritt osv. Trodde ikke det fantes så mye forakt i rolige og gode mennesker. Møtte en fyr som jeg datet en stund og viste seg å være klikk og si stygge ting til meg, bruke meg og være sjalu på ting jeg har og ikke han. Møtte en annen fyr som er psykopat og han startet et helvete, pluss en jævlig veileder som nøt å henge ut folk og psyke andre ned. Også vært borti litt dritt i det siste. Folk som har prøvd å drepe meg i trafikken uten anger og titter hatsk på meg og senest i dag to damer som kommer mot bilen min og starter til ypping og bråk, i 60 åra, var bare noen centimeter ifra å kline henne ned i bakken, synd man er voksen og kan straffes! Eller hadde jeg sendt henne ut i vannet.

Anonymkode: f0e8a...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann. Om du mener at mobbing er bra så har du serriøse problemer, med deg selv og bør få profisjonell hjelp, det er slike mennesker som deg som er ett dårlig bilde for sammfunnet, mobbing er det null tåleranse for og ikke greit i det heletatt.

Mobbing er det både fysisk og psykisk konsikvenser for den som blir utsatt for det, og det er også mennesker som velger og skade seg selv både fysisk og psykisk når det kommer til resultatet av og bli mobbet. noen har tilogmed tatt sitt eget liv etter og ha bli mobbet såpass mye. Om du mener at dette er greit og bra så er du ett skadet og ett sykt menneske.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎04‎.‎2019 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Vi hører til stadighet om mobbe kampanjer for å få stopp på mobbing i skolen. Mobbing er naturlig og det er menneskets måte å hevde seg i et hierarki på, akkurat som løveunger biter og slåss om maktkampen i flokken sin.

Hvor pinglete skal barna bli? Hjelm på sykkelen, overformynderiet når nye høyder for å skape handlingslammede og nervevrak av barn! Jeg vokste opp med pisking med hoppetau i skolegården og grov verbal mobbing, jeg både deltok og ble mobbet. Det var mange sterke individer som kjemper om plassene i hierarkiet. Dette er bra fordi det herder unge og gjør dem tøffere og mer viljesterke.

Det som idag kalles mobbing ble før kalt erting. Unger er blitt mer pysete fordi de "moralske" voksne skal bestemme deres utvikling.
Få slutt på feminiseringen av gutta våre! Mobbing og slåssing er naturlig for barn og unge.
 

Anonymkode: ff5d0...19b

Håper ikke du har noen barn, og stakkars de hvis de blir mobba. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbing er det siste verden trenger. Bare svake, underutviklede mennesker mobber. Barn og ungdom som mobber er den oppvoksende generasjonen med psykopater, narsissister og sosiopater. Det vil si det aller siste verden trenger. 

Anonymkode: e4762...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...