Gå til innhold

2XU tights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det er de. Plz bruk undertøy når dere bruker 2xu tights! 

Anonymkode: bc10b...32c

Enig, mer sexy å se en liten stringtruse gjennom tightsen enn å ikke se noe....

Anonymkode: 39e4b...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

På 20.4.2019 den 8.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått ned  2 str fordi jeg liker at mannfolk kan se stringtrusen min når jeg tar knebøy

Noen ganger går jeg også uten truse, elsker å kåte mannfolkene opp slik de må gå å runke etterpå😊

Anonymkode: 07592...518

Høres sexy ut, gjør du dette bare på treningssenter eller ellers også?

Endret av Snillmann her..
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2019 den 8.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått ned  2 str fordi jeg liker at mannfolk kan se stringtrusen min når jeg tar knebøy

Noen ganger går jeg også uten truse, elsker å kåte mannfolkene opp slik de må gå å runke etterpå😊

Anonymkode: 07592...518

Du er sikkert typen som har trampstamptatovering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2019 den 11.57, AnonymBruker skrev:

Hei dere, har tenkt å kjøpe 2xu tights for trening men lurer på åssen størrelsene er? Er de normal i størrelsen, stor i størrelsen eller liten i størrelsen?

 

Anonymkode: dba5e...576

Du skal gå ned en str hvis du er på vippen på deres "size chart". De skal jo sitte stramt, men du merker det ikke etter en liten stund :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeneXCII skrev:

Du skal gå ned en str hvis du er på vippen på deres "size chart". De skal jo sitte stramt, men du merker det ikke etter en liten stund :) 

Mens jeg må gå opp i størrelse og bruke én størrelse større enn størrelsesguiden anbefaler i forhold til vekt og lengde. Nå er jeg riktignok pæreformet og har mye muskler i lår og legger. De skal jo sitte stramt, men følger jeg størrelsesguiden hører jeg lyder fra tightsen idet jeg prøver å dra den på, som høres ut som den holder på å revne... så når jeg er på vippen, så må jeg definitivt velge den største størrelsen.

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags betydning mener du dette har, egentlig? Etter at jeg begynte å løpe med 2xu-tights klarer jeg knapt å løpe med vanlig slapp tights lenger (selv ikke de som tidligere var favorittene mine). De fleste vet vel at raskere restitusjon og alle de andre fine påstandene i beste fall er tvilsomme, men det føles veldig digg å løpe med kompresjonstights! Og en god følelse under løpeturen er selvfølgelig verdt å få med seg. (Egenskapene ved styrketrening har jeg ikke testet ut, da jeg ikke bruker tights når jeg trener styrke, men antar at det også kan føles bra ut under slik trening.)

Anonymkode: ee344...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skins sine konpresjonstights liker jeg best. De sitter godt uten å skli ned, de er slitesterke og tåler mange vask ,og er er ikke gjennomsiktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 19.4.2019 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Bare ikke bli en av de som har på seg disse treningstightsene i fritiden.. 

Anonymkode: 65acf...35f

Hei. Jeg er en mann og jeg synes jenter med de tightsene her er kjempe fine.  Så de kan brukes utenom trening ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Snillmann her.. said:

Hei. Jeg er en mann og jeg synes jenter med de tightsene her er kjempe fine.  Så de kan brukes utenom trening ja. 

Mann her og, men helt uenig med deg på dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, frogger skrev:

Mann her og, men helt uenig med deg på dette

Bra folk er forskjellige.  Men ei slank jente med 2XU tights, støvletter med hæler og sort blank dunjakke for eksempel er jo ikke akkurat noe treningsantrekk men veldig sexy. Synes jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Snillmann her.. said:

Bra folk er forskjellige.  Men ei slank jente med 2XU tights, støvletter med hæler og sort blank dunjakke for eksempel er jo ikke akkurat noe treningsantrekk men veldig sexy. Synes jeg da. 

Mye mer sexy hvis hun har trange jeans syntes jeg😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, frogger skrev:

Mye mer sexy hvis hun har trange jeans syntes jeg😎

Joda trange jeans er bankers. Enig der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2019 den 7.33, Snillmann her.. skrev:

Bra folk er forskjellige.  Men ei slank jente med 2XU tights, støvletter med hæler og sort blank dunjakke for eksempel er jo ikke akkurat noe treningsantrekk men veldig sexy. Synes jeg da. 

2xu-tights og stiletthæler krasjer jo totalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke opptatt av merker, og kjøper billige treningsklær dersom de er gode. Fikk en 2XU tights i gave, og det har blitt min absolutte favoritt. Ingenting er så behagelig å løpe i som denne. Hvordan den ser ut, om rumpa tar seg godt ut ect er helt irrelevant når jeg løper alene i skogen. 

Bruker S/M i tights, denne har jeg M i og den sitter perfekt, 

Anonymkode: a16c6...58e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, minister-mio skrev:

2xu-tights og stiletthæler krasjer jo totalt.

Mente ikke stiletthæler men ute støvletter med hæl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, minister-mio skrev:

2xu-tights og stiletthæler krasjer jo totalt.

He-he forresten så bruker kim kardashian ofte shiny 2XU tights og stiletthæler så det finnes eksempler på det også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

XS-XXS i jeans, mener jeg bruker S 2xu eller er der XS. Syns de er digge, men ja den sklier den i livet, men holder alt på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...