Gå til innhold

2XU tights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere, har tenkt å kjøpe 2xu tights for trening men lurer på åssen størrelsene er? Er de normal i størrelsen, stor i størrelsen eller liten i størrelsen?

 

Anonymkode: dba5e...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker str S i jeans (dr.denim og molly fra Gina Tricot), har str M i min 2XU tights.

Anonymkode: 207cd...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere, har tenkt å kjøpe 2xu tights for trening men lurer på åssen størrelsene er? Er de normal i størrelsen, stor i størrelsen eller liten i størrelsen?

 

Anonymkode: dba5e...576

Jo trangere desto bedre... 

Anonymkode: bda28...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eR DE  IKKE VELDIG GJENNOMSIKTIGE?

Anonymkode: ffe2c...65d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke bli en av de som har på seg disse treningstightsene i fritiden.. 

Anonymkode: 65acf...35f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å bruke 2xu tightsene jeg hadde. De var gjennomsiktige og rullet ned. Men skal du bestille så kjøp en størrelse større enn vanlig 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker M i alle tightser og har M i denne også. Synes dog ikke at 2xu er så fantastisk bra som folk sier. Den er litt ekkel i livet synes jeg, føler meg som en pølse og tighsten glir litt ned. :P

Driver du med tung / seriøs idrett? 2xu er vel egentlig lagd for toppidrettsutøvere. 

Jeg sverger til Better Bodies, har prøvd veldig mange merker, men BB sitter alltid bra på meg og føles behagelig. :)

Anonymkode: c3dc5...94e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer nesten ikke å løpe i noe annet enn 2xu-tights etter at jeg ble vant til det. Mine tidligere favoritt-tightser fra andre merker får ligge urørt i skapet, eventuelt brukes når jeg kun skal på mølla.. Eneste minus er at de (mid rise) kan gli/rulle litt ned, slik noen skrev her, men det skjer for meg kun i starten av treningsøkten. Etter noen minutters bruk sitter den svært godt på meg. 

Jeg må bruke én størrelse større enn størrelsesguiden deres anbefaler, selv om jeg er godt innenfor på vekta (veier 5-6 kg "for lite" til å bruke den størrelsen jeg faktisk bruker). Nå skal det sies at jeg har pæreform med kraftige og muskuløse legger og lår, og relativt tynn overkropp. Den størrelsen som anbefales i størrelsesguiden får jeg ikke helt på/opp, og det føles/høres ut som at tightsen er på nippet til å revne om jeg likevel prøver den. De skal jo sitte stramt, men det er rett og slett FOR stramt... 

Anbefaler å prøve før du kjøper. 

Anonymkode: ee344...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned  2 str fordi jeg liker at mannfolk kan se stringtrusen min når jeg tar knebøy

Noen ganger går jeg også uten truse, elsker å kåte mannfolkene opp slik de må gå å runke etterpå😊

Anonymkode: 07592...518

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått ned  2 str fordi jeg liker at mannfolk kan se stringtrusen min når jeg tar knebøy

Noen ganger går jeg også uten truse, elsker å kåte mannfolkene opp slik de må gå å runke etterpå😊

Anonymkode: 07592...518

Du har nok blitt tatt bilde av og lagt ut på «omgjustdont» 😂

Anonymkode: c3a0d...dba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den er helt normalt i størrelsen jeg da. Bruker S i jeans, og har S i 2XU-tightsen min. Hadde nok passet i XS også, så det hadde ikke vært aktuelt å gå opp i størrelse. Forøvrig er i hvert fall min bare gjennomsiktig på rumpa, ikke på resten av tightsen. Pleier å bruke en lang singlet over.

Anonymkode: 606b7...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2XU har også egne størrelser for høye folk med lange bein, MT og LT. Genialt :)

Anonymkode: 17f4c...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp heller liten enn for stor, noe av poenget er at de skal sitte stramt. Du merker det uansett ikke etter et par minutter. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler fitness-varianten hvis det er snakk om studiotrening. Normal i størrelsen og passe høy i livet. Skal være squatproof. 

Anonymkode: af30e...63a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp den størrelsen du vanligvis bruker. Se på størrelsestabellen dems, den er bra. Har stort sett tightser i M, og de sitter veldig bra. Har også en kort tights i S som er i øvre del av størrelsetabellen for min del, den sitter veldig bra og er ikke ubehagelig å ha på seg. Drit i at de kan i visse situasjoner bli gjennomsiktig, iallefall ikke gå opp i størrelse av den grunn, da mister den noe av effekten (som forsåvidt er usedvanlig liten uansett....)

Mann her forresten.

Anonymkode: 39e4b...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker 2XU tightsen min. Tights skal sitte stramt. Har ikke trøbbel med gjennomsiktighet. Bruker s, (xs), i jeans og xs i 2XU, går 1 str ned i tights. Funker supert til meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2019 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Bare ikke bli en av de som har på seg disse treningstightsene i fritiden.. 

Anonymkode: 65acf...35f

Hvorfor? :)

Og - jeg er vanligvis str 34-36 i bukser, men synes xs ble ubehagelig stramt rundt hoftene og ved anklene, så har s i den tightsen. Alle andre tightser kan jeg ha xs, så stemmer for å prøve seg på én str større enn du pleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2019 den 13.04, AnonymBruker skrev:

eR DE  IKKE VELDIG GJENNOMSIKTIGE?

Anonymkode: ffe2c...65d

Jepp, det er de. Plz bruk undertøy når dere bruker 2xu tights! 

Anonymkode: bc10b...32c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2019 den 8.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått ned  2 str fordi jeg liker at mannfolk kan se stringtrusen min når jeg tar knebøy

Noen ganger går jeg også uten truse, elsker å kåte mannfolkene opp slik de må gå å runke etterpå😊

Anonymkode: 07592...518

Er det ikke litt creepy å følge etter menn inn i garderoben og se de runke?      Trodde man ble kasta ut av senteret jeg da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...