Sirius Skrevet 27. august 2002 #1 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg lurer på hvilke håtfarge-merker folk bruker, og hvorfor dere er fornøyd med den. Er det noen farger dere ikke er fornøyd med? Jeg har prøvd en del forskjellig med variabelt resultat, noen mister glansen fort, noen er lite holbare, resultatet er annerledes enn forventet. Nå sist brukte jeg toningen til Viva, skulle ha rødskjær i brunt hår - det ble det i midlertid ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 27. august 2002 #2 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg bruker stort sett alltid Country Colors jeg. Har funnet meg en farge jeg liker kjempegodt, og da er det greit å bruke den fast synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. august 2002 #3 Del Skrevet 27. august 2002 Samme her!!! De har mange fine brunfarger med og uten rødskjær. (Jeg bruker nr. 60 uten rødskjær siden jeg allerede har rødskjær i mitt brune). Blir nok finest hvis du velger en farge som ligner på din egen! På pakken står det at den varer i 24 vasker. På meg stemmer imidlertid ikke dette (Varer mye lenger!), men den "fader" fint ut, slik at jeg ikke får noe fargeskille og mørkere tupper (Har langt hår og dette kan være et problem når tuppene har vært med på "mange runder"). Mvh Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. september 2002 #4 Del Skrevet 3. september 2002 Skal man først farge håret hjemme bør man enten bruke Loreal Exellence Creme eller Hydrience fra Clairol. Jeg våger å påstå at det aller meste som finnes av såkalt hjemmehårfarge er noe skikkelig drit. Men de to jeg har nevnt er blant de beste. Country Colors er også fin. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. september 2002 #5 Del Skrevet 3. september 2002 Enig med deg Milla. Brukte disse tidligere, men siden dette er permanente farger og jeg har langt hår, får jeg problemer med at tuppene blir mørkere enn resten av håret etter et par ganger. (Med mitt hår oppstår det samme problemet hos frisøren, så det har ingenting med hjemmefargingen å gjøre...). Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 3. september 2002 #6 Del Skrevet 3. september 2002 Feria synes jeg er fin... Får fint, glansfullt hår av den, og de har favorittfargen min i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå