Gå til innhold

Hårfarge-merker

Sirius

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilke håtfarge-merker folk bruker, og hvorfor dere er fornøyd med den. Er det noen farger dere ikke er fornøyd med?

Jeg har prøvd en del forskjellig med variabelt resultat, noen mister glansen fort, noen er lite holbare, resultatet er annerledes enn forventet. Nå sist brukte jeg toningen til Viva, skulle ha rødskjær i brunt hår - det ble det i midlertid ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Augustbrud02_

Jeg bruker stort sett alltid Country Colors jeg. Har funnet meg en farge jeg liker kjempegodt, og da er det greit å bruke den fast synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!!! De har mange fine brunfarger med og uten rødskjær. (Jeg bruker nr. 60 uten rødskjær siden jeg allerede har rødskjær i mitt brune). Blir nok finest hvis du velger en farge som ligner på din egen! På pakken står det at den varer i 24 vasker. På meg stemmer imidlertid ikke dette (Varer mye lenger!), men den "fader" fint ut, slik at jeg ikke får noe fargeskille og mørkere tupper (Har langt hår og dette kan være et problem når tuppene har vært med på "mange runder").

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Skal man først farge håret hjemme bør man enten bruke Loreal Exellence Creme eller Hydrience fra Clairol. Jeg våger å påstå at det aller meste som finnes av såkalt hjemmehårfarge er noe skikkelig drit. Men de to jeg har nevnt er blant de beste. Country Colors er også fin.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Milla. Brukte disse tidligere, men siden dette er permanente farger og jeg har langt hår, får jeg problemer med at tuppene blir mørkere enn resten av håret etter et par ganger. (Med mitt hår oppstår det samme problemet hos frisøren, så det har ingenting med hjemmefargingen å gjøre...).

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...