Gå til innhold

Mercedes Benz A-180 (2016)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen av MB A-klasse har registerreim. Den må byttes etter noen år. Koster fort 5-10  tusen. Kanskje en fordel å sjekke ut hvilke motorvarianter som har registerkjede. Gode og fine biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Mannisinbestealder skrev:

Noen av MB A-klasse har registerreim. Den må byttes etter noen år. Koster fort 5-10  tusen. Kanskje en fordel å sjekke ut hvilke motorvarianter som har registerkjede. Gode og fine biler.

Er ikke bytte av reg-reim rundt 160-200´ km, avhengig av bil? Denne er såpass ny at det er mange år frem i tid isåfall. Disse kjedene har jeg hørt ryker og gir problemer, men det er ikke nødvendigvis er tilfelle for Mercedes.

Anonymkode: 4fed1...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke bytte av reg-reim rundt 160-200´ km, avhengig av bil? Denne er såpass ny at det er mange år frem i tid isåfall. Disse kjedene har jeg hørt ryker og gir problemer, men det er ikke nødvendigvis er tilfelle for Mercedes.

Anonymkode: 4fed1...0d9

De ryker ikke om man bytter dem som anbefalt fra produsent. Pleier å være 8-10 år/ 140-160.000 km. 

Anonymkode: 4966a...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke bytte av reg-reim rundt 160-200´ km, avhengig av bil? Denne er såpass ny at det er mange år frem i tid isåfall. Disse kjedene har jeg hørt ryker og gir problemer, men det er ikke nødvendigvis er tilfelle for Mercedes.

Anonymkode: 4fed1...0d9

Aldri hørt om at de kjedene har røket på Mercedes. Mulig de ryker på andre merker, men tror du er relativt safe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ryker ikke om man bytter dem som anbefalt fra produsent. Pleier å være 8-10 år/ 140-160.000 km. 

Anonymkode: 4966a...532

Altså vil det trolig ikke skje mens denne bilen er i min eie, isåfall er det noen år frem i tid.

Anonymkode: 4fed1...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...