Gå til innhold

Hadde du en magefølelse på kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og stemte den?

jeg føler det er en gutt, mens samboer og kommende mormor tror det er ei jente og at jeg blir lurt. 

Hva trodde du?

Anonymkode: eb522...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med nr 3 var jeg 100% sikker på at hun var jente fra den dagen jeg fant ut jeg var gravid. 

Hadde to jenter fra før. 

Anonymkode: 3bed5...346

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med nr 3 var jeg 100% sikker på at hun var jente fra den dagen jeg fant ut jeg var gravid. 

Hadde to jenter fra før. 

Anonymkode: 3bed5...346

Så gøy! Spennende å se om det stemmer her. Min mor trodde selv at jeg skulle være en gutt, men tok feil. Derfor tror hun det er samme tilfelle nå. 

Noen sier jo man merker forskjell på symptomene og slikt men jeg har ingenting å sammenligne med ennå😂

Anonymkode: eb522...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mannen og jeg trodde at det var jente, og det var det. Jeg følte at jeg bare visste det, men tror kanskje denne magefølelsen kom av at var så veldig kvalm (såpass at jeg var på sykehus flere ganger i 1. trimester). Jeg hadde lest et sted at ekstremt kvalme gravide oftere bærer jentefostre. 

Anonymkode: a6d2a...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var gutt, var overbevist. Men tror det har mer med at jeg hadde et lite håp om jente og ville ikke bli skuffet.

Det var gutt, og jeg fatter ikke at jeg håpet på jente - han er det fineste mennesket jeg noen gang har fått lov å bli kjent med og jeg elsker han høyere enn noe annet ❤️

Anonymkode: 2661a...087

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både mannen og jeg trodde at det var jente, og det var det. Jeg følte at jeg bare visste det, men tror kanskje denne magefølelsen kom av at var så veldig kvalm (såpass at jeg var på sykehus flere ganger i 1. trimester). Jeg hadde lest et sted at ekstremt kvalme gravide oftere bærer jentefostre. 

Anonymkode: a6d2a...e3f

Moro at det stemte da! 

Jeg har også hørt noen si det, men andre ikke. Moren min har heller aldri slitt mye med kvalme med noen av oss og.hun har gutter også. 

Kan nesten ikke vente til oul..🙈

Anonymkode: eb522...255

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trodde det var gutt, var overbevist. Men tror det har mer med at jeg hadde et lite håp om jente og ville ikke bli skuffet.

Det var gutt, og jeg fatter ikke at jeg håpet på jente - han er det fineste mennesket jeg noen gang har fått lov å bli kjent med og jeg elsker han høyere enn noe annet ❤️

Anonymkode: 2661a...087

Åå❤️ Tror de fleste blir glade uansett når den først kommer. Jeg har liksom ikke noen håp om det ene eller det andre egentlig, bare tror det er en gutt🙊 håper den vil vise seg frem på ultralyd!

Anonymkode: eb522...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen var 100% sikre på at det var gutt fra positiv test. Prøvde å si til meg selv at det kunne jo være ei jente der inne, men jeg var SÅ sikker på gutt. Og gutt var det og😊

Anonymkode: df2ae...daf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og min magefølelse var rett hver gang (tre ganger, altså).

Anonymkode: c5cd2...0b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under første svangerskapet var både samboeren min og jeg overbevist om at vi ventet jente - der var to gutter. 

Andre svangerskapet var samboeren igjen overbevist om jente, mens jeg var skråsikker på gutt nr tre. Var ei jente

 

Magefølelsen min er stort sett på bærtur

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det var gutt, var overbevist. Men tror det har mer med at jeg hadde et lite håp om jente og ville ikke bli skuffet.

Det var gutt, og jeg fatter ikke at jeg håpet på jente - han er det fineste mennesket jeg noen gang har fått lov å bli kjent med og jeg elsker han høyere enn noe annet ❤️

Anonymkode: 2661a...087

Akkurat det samme her!💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte det var jente med første,og det stemte.

Andre gang var jeg skråsikker på en jente til,min mor har to døtre,søstra mi har to,og vi er 12 søskenbarn der to er gutter... hadde ikke magefølelse på det,bare kunne ikke tro at det var annerledes,og ble helt sjokkert på UL da det helt tydelig var en gutt i magen. Ble ikke skuffet,bare sjokkert,og noe annet enn jeg hadde sett for meg..jeg , guttemamma!? Kan ikke noe med det jeg??

Nå er denne gutten 3 mnd.idag,og jeg er såå glad det var nettopp han som lå inni magen💙🧸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og det var sykt rart! Før jeg ble gravid så hadde jeg sett for meg at jeg skulle ha en gutt. Guttenavn har vært bestemt i flere år før graviditeten. Så ble jeg gravid, og etter noen uker var jeg SIKKER på at det var ei jente. Sa til gubben at vi måtte finne et jentenavn, for magefølelsen min var så sterk. Veldig rart det der, hvordan man bare "vet". 

Ut kom ei jente, og vi er veldig fornøyd. Men vi ønsker oss en liten gutt også i fremtiden 😁

Anonymkode: 86154...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig når folk bare "visste" hvilket kjønn det var, og tror det var riktig fordi følelsen var så sterk 😜. Det er 50/50 sjanse, og ikke så lett å ta feil....., så lurt blir du ikke, det er ren gjetning. Jeg synes det var artig å tippe, ut fra symptomer, og hadde "følelsen" av at det ble det og det. Kun en av 3 var riktige. Kun tilfeldigheter. 

Anonymkode: a7d6b...df5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første gang var jeg overbevist om at det var en gutt. Tok feil, det var to jenter i stedet 😁 Så andre gang hadde jeg absolutt ingen magefølelse på hverken det ene eller det andre. 

Anonymkode: acf02...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første håpet jeg veldig på jente, men prøvde å forholde meg nøytral. Var en jente. Med nr 2 håpet jeg litt på gutt, men hadde ingen sterk preferanse. Følte også på meg at det var gutt, og det var det:) 

Anonymkode: 0120d...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen var HELT sikker på gutt, vi fant navn etter bare noen uker og måtte faktisk minne hverandre på at det kunne være ei jente og 😛 Var overbevist, mens «alle andre» trodde det var jente. Var gutt gitt! 

Anonymkode: 0ed2a...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt usikker, men hadde nokk en følelse på at det var en jente. Og ut kom hun😃

Anonymkode: add60...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...