Gå til innhold

Handler du kryptovaluta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og tilsvarende kan 1000 kr. bli til 80.000, evnt. har du bare tapt 1000 kr. og det går også helt fint.

 

Anonymkode: 44556...d13

 

12 timer siden, Mannisinbestealder skrev:

1:1 bety vel at det er 100% sikkert. Er det riktig?

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yes. Sjansen er også 1:1 for at hun går konk.

Anonymkode: 44556...d13

Hvis du både mener at det er 100% sikkert å tape alt samtidig som det er 100% sikkert at det blir en gigantisk gevinst så sitter jeg med en følelse av at jeg ikke bør høre på dine råd. Hvis det finnes nok mennesker med denne type kompetanse så kan det nok gå en stund til før dette sprekker. Det vil det nok gjøre på et tidspunkt og da er alt tapt for de som sitter investert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Mannisinbestealder said:

 

Hvis du både mener at det er 100% sikkert å tape alt samtidig som det er 100% sikkert at det blir en gigantisk gevinst så sitter jeg med en følelse av at jeg ikke bør høre på dine råd. Hvis det finnes nok mennesker med denne type kompetanse så kan det nok gå en stund til før dette sprekker. Det vil det nok gjøre på et tidspunkt og da er alt tapt for de som sitter investert.

Poenget er vel mer garantien for ekstremiteten.

Det er 1:2 sjanse i teorien. Enten går du opp, eller ned, - med 100-1000 %.

Anonymkode: 44556...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig i 2017 var jeg innom crypto å sjekket det ut en tid. Det var en stor opptur i en lang periode, men etter 2018 Q1 så har det egentlig lagt seg rimelig flatt. Gikk ut med det jeg hadde i denne tiden, å hadde vel ca 1600% økning i det jeg hadde investert. Under den perioden så jeg også mønstrene som styrer dette, å forsto rimelig tidlig at grunnlaget for basisk stabilitet er ikke lagt enda i dette markedet. Media og politikk styrer mye, samt at der er enkelte "hvaler" som sitter å tapper markedet jevnt. Nedturen nå tror jeg kommer til å vare til langt over 2021-22. Dersom teknologi og ekte verden bedrifter implementerer noe av dette i infrastruktur så vil det selvfølgelig ta av en del. Men slik er ikke saken i dag. 

Anonymkode: 69de2...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Tidlig i 2017 var jeg innom crypto å sjekket det ut en tid. Det var en stor opptur i en lang periode, men etter 2018 Q1 så har det egentlig lagt seg rimelig flatt. Gikk ut med det jeg hadde i denne tiden, å hadde vel ca 1600% økning i det jeg hadde investert. Under den perioden så jeg også mønstrene som styrer dette, å forsto rimelig tidlig at grunnlaget for basisk stabilitet er ikke lagt enda i dette markedet. Media og politikk styrer mye, samt at der er enkelte "hvaler" som sitter å tapper markedet jevnt. Nedturen nå tror jeg kommer til å vare til langt over 2021-22. Dersom teknologi og ekte verden bedrifter implementerer noe av dette i infrastruktur så vil det selvfølgelig ta av en del. Men slik er ikke saken i dag. 

Anonymkode: 69de2...ad7

Men slik blir det jo i fremtiden.

Du kan enten velge å være en bedrift og konkurrere med det nye, eller implementere det nye selv. Hørt om Kodak Moment?

At jeg taper til 2022 går helt fint. Når jeg 1600 % økning selger jeg meg ut der. Hvor mye er 1.000 kr. verdt da?

Anonymkode: 44556...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg 1600 % økning selger jeg meg ut der. Hvor mye er 1.000 kr. verdt da?

1600% økning er 16000 kroner.

Anonymkode: 02a5a...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Men slik blir det jo i fremtiden.

Du kan enten velge å være en bedrift og konkurrere med det nye, eller implementere det nye selv. Hørt om Kodak Moment?

At jeg taper til 2022 går helt fint. Når jeg 1600 % økning selger jeg meg ut der. Hvor mye er 1.000 kr. verdt da?

Anonymkode: 44556...d13

Dersom, er det bedre en å vente på renta i banken :)) Husk å betale skatt av lotteri-inntekta da.

Anonymkode: 69de2...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vente på renten? Renten slås bare i seg selv av inflasjon haha

Anonymkode: 44556...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...