malifika Skrevet 20. april 2019 #21 Skrevet 20. april 2019 På 18.4.2019 den 22.32, AnonymBruker skrev: Det er godt å høre ❤. Har dere mått jobbe hardt for forholdet? Eller har dere klaffet med en gang? Anonymkode: e4540...210 Vi har vel egentlig klaffet med en gang. Vi er ganske like ift kort lunte og kraftig temperament begge 2, så ja vi kan krangle så fillene fyker innimellom. Heldigvis så trenger vi ikke jobbe så mye for forholdet fordi intensiteten er like kraftig når vi krangler som når vi koser 😀. Så sånn sett så er det litt sunt for oss på en måte, da vi begge trenger noen å krangle litt med og bryne oss litt på innimellom. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #22 Skrevet 20. april 2019 Jeg må nesten bare skrive under på skeptikerene her. Jeg er tyr, men passer nok bedre i kategorien fisk, har vært sammen med alle mulige stjernetegn og matcher fantastisk med vannmann og ræva med kreps Anonymkode: 3698e...8ba
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #23 Skrevet 20. april 2019 Jeg er løve og var sammen med en skorpion i 15 år. Ild og vann er dårlig match. Ild tørker ut vannet eller vannet drukner flammen ble jeg fortalt. Trodde ikke på sånt, men ser snev av sannhet i det nå. Ville ikke satset på noe liknende igjen. Anonymkode: 1bed1...dc9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå