Gå til innhold

Skorpion og løve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en fyr som er skorpion og jeg selv er stjernetegn løve. Ifølge horoskopet er vi en dårlig match, men finnes det eksempler som dere vet om, på at det har vært en bra match i virkeligheten?

Anonymkode: e4540...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare bruke tid med ham for å finne ut om dere er en god match.

"Stjernetegn" er selvsagt bare bullshit. Helt sjukt å tru på dette i 2019.

Anonymkode: 417cd...c43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blås i "stjernetegn" da! Det er bara bullshit!

Anonymkode: 03fc0...74e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke funke, skorpion er vann og løve er ild, det sier seg selv at ikke vil gå,

Fra en dansk side`:

Løven og skorpionen har en tendens til øjeblikkeligt at blive seksuelt fascineret af hinanden. Men løven har svært ved at håndtere skorpionens jalousi og trang til at besidde sin partner.

Skorpionen har et iltert temperament og en kort lunte, hvor løven er langt mere tilbagelænet. Løven syntes at skorpionen er for vanskelig og temperamentsfuld, hvorimod skorpionen finder løven alt for prætentiøs.

Skorpionen har svært ved at forstå løvens behov for konstant beundring og syntes løven praler for meget. Skorpionen vil langt hellere dominere og det passer ikke den kongelige løve.

Anonymkode: f4d73...1e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vil ikke funke, skorpion er vann og løve er ild, det sier seg selv at ikke vil gå,

Hahahahahahahaha!

Anonymkode: 417cd...c43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det vil ikke funke. Skrorpionen vil aldri gi deg den oppmersomheten eller tryggheten du vil ha!

Anonymkode: 2bc68...d67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Nå, jeg regner med man følger den tropikale og ikke den sidereale zodiaken, for det er jo forskjell der. Hvorfor ikke den kinesiske zodiaken? :sleep: Mon om man skal se på kjemien om den passer? :blink:

 

(For min del vet jeg alt om mitt og mine etter at jeg i et intervju til en stilling i skoleetaten ble spurt om hvilket stjernetegn jeg var. Syntes det var helt fjernt, så for å slippe å bli fortalt hva jeg er, er i stand til og hvordan jeg forholder meg til andre basert på tegnet så leste jeg meg opp på alt og hvis en spør meg igjen så skal hen får hele pakken *fnusf!*  I den tropikale zodiaken er jeg en Sagittarius, mens i den sidereale er jeg en Scorpio. I den kinesiske zodiaken er jeg en Tiger). 

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det vil ikke funke. Skrorpionen vil aldri gi deg den oppmersomheten eller tryggheten du vil ha!

Anonymkode: 2bc68...d67

Nei det er vel noe der.

Anonymkode: e4540...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre barn født i samme stjernetegn. Om jeg noen gang har trodd bittelitt på at det har noe å si for personlighet, så vet jeg nå at det er tull fra ende til annen. Mine tre barn har så ulike personligheter at man skulle tro de var fra tre verdensdeler. Og de har til og med samme foreldre, vokst opp i samme miljø og fått samme oppdragelse. 

Anonymkode: 404f8...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tre søstre med samme stjernetegn, vi er helt forskjellige når det gjelder absolutt alt. 

Anonymkode: 78221...1cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge horoskopet skal jeg som løve passe godt sammen med vær, men det har aldri gått bra mew hverken venner eller kjærester som er vær. Kanskje det ikke har så mye å si med feil stjernetegn da?

Anonymkode: e4540...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkeslett og fødested har mest å si. Man har faktisk ikke bare et tegn i seg. Gå på astro.com så får du sett bedre om dere passer sammen. 

Jeg er selv løve. Og kjæresten min er skorpion. Og vi passer veldig, veldig godt sammen. Og det stemmer også overens med ordentlig astrologi. Jeg er faktisk mer skorpion enn han. Selv om soltegnet mitt er løve.

Anonymkode: 695d1...ce2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ikke funke fordi du er en som tror stjernetegn har noe som helst med saken å gjøre.

Anonymkode: 65afe...417

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir som å si man ikke kan noe for at man er en drittsekk fordi man er "Sett inn stjernetegn her". Stjernetegn har ikke noe å si. Deres egen innsats har noe å si.

Anonymkode: 66a6f...c68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klokkeslett og fødested har mest å si. Man har faktisk ikke bare et tegn i seg. Gå på astro.com så får du sett bedre om dere passer sammen. 

Jeg er selv løve. Og kjæresten min er skorpion. Og vi passer veldig, veldig godt sammen. Og det stemmer også overens med ordentlig astrologi. Jeg er faktisk mer skorpion enn han. Selv om soltegnet mitt er løve.

Anonymkode: 695d1...ce2

Så bra! Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: e4540...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skytte og samboeren min er jomfruen. Ild og jord. Jomfruen er typisk jordnære, realister, logiske, ordensmennesker. Skytter er dagdrømmere, elsker å reise, liker frihet, er optimister. Vi har nå holdt i 7 år og vi fungerer kjempebra :) 

 

 

Anonymkode: ad46a...f4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og mannen er skorpion og løve. Vi har vært sammen i årevis og har det veldig godt sammen. Jeg er løve og har alltid gått særdeles godt sammen med alle skorpioner jeg har møtt. Har ingen skorpion tedenser i fødselshorodkopet mitt, er veldig mye løve.

Leste om løve og skorpion i en bok om stjernetegn og forhold, og der stod det at løve og skorpion kunne gå godt sammen iblant og hvis man greide å legge stolthet til side kom man alltid til å være veldig lojale mot hverandre og støtte hverandre. Et av de mest lojale partnerne hvis forholdet er godt og man unngår å være sta begge to og alltid stå på sitt.

Anonymkode: 5fd85...f46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, malifika skrev:

Jeg er skorpion, mannen er løve. Vi er sammen på 10 året ❤️

Det er godt å høre ❤. Har dere mått jobbe hardt for forholdet? Eller har dere klaffet med en gang?

Anonymkode: e4540...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2019 den 10.57, AnonymBruker skrev:

Så bra! Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: e4540...210

Vanskelig å definere. Han var min første kjærlighet da jeg var 15 år . Men vi forsvant fra hverandre pga flytting. Giftet oss på hver vår kant,Fikk barn på hver vår kant osv. 

Vi glemte hverandre aldri.Møttes etter 25 år for ett år siden. Det sa bare pang. Så har vært sammen i ett år. Og tenkt på hverandre i 25 år 💕

Anonymkode: 695d1...ce2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...