SuperNova Skrevet 27. april 2005 #41 Skrevet 27. april 2005 *hulk* Da bor jeg 90 mil unna nærmeste Oreo kjeks. Hi hi! Et stykke unna Sinsenkrysset også, da, formoder jeg. Hørtes nammi ut med sånn kjeks. Selv liker jeg godt en kjeks som heter LU (tror jeg): Myk bunn med bringebær oppå, og trukket med sjokolade. Og franske vafler. Mon tro om de forresten selger bokstavkjeks lenger?
Arkana Skrevet 28. april 2005 #42 Skrevet 28. april 2005 Mon tro om de forresten selger bokstavkjeks lenger? Det gjør de. Har sett det på Ultra, muligens Meny også.
Lia Skrevet 28. april 2005 #43 Skrevet 28. april 2005 Det gjør de. Har sett det på Ultra, muligens Meny også. Åh...bokstavkjeks! De hadde jeg nesten glemt! De er gode, de!
Gjest Anneli Skrevet 1. mai 2005 #45 Skrevet 1. mai 2005 Cafecookies ol. typer kjeks, Oreo med hvitt sjokoladetrekk, Ritz med diverse typer ost ...
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #47 Skrevet 1. mai 2005 De der store sjokoladekjeksene... Cafe Cookies?
Smørblomsten Skrevet 1. mai 2005 #48 Skrevet 1. mai 2005 Cafè Cookies med fargerike M&M's i De har også kommet i mini, i pose, kjempegode!
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #49 Skrevet 29. desember 2007 Enkelt og greit, jeg lurer på hva slags kjeks du liker best... Sitter her og er syk, og fikk så veldig lyst på Mariekjeks men det har jeg jo selvfølgelig ikke. Mine favoritter er Marie, Tom&Jerry, Ritz og Kornmo, jeg klarer ikke å få i meg slike sjokoladekjeks og ting med sjokoladebiter, det er bare ikke noe for meg... Dine kjekspreferanser er helt motsatt av mine. Jeg liker kun kjeks med sjokoladebiter i Det er forresten viktig at kjeksen er sprø, i USA var de bløte husker jeg. Det var ikke godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå