Gå til innhold

Hvilken kjeks liker du mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oreo-kjeks er favoritten. Spiser et par sånne til kaffen hver morgen når jeg er i Spania. Ute på terrassen - i solen *drømme seg helt bort*

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Cafee cookies, condis, franske vafler, toffee pops....

Men hvor får man kjøpt Oreos?

Gjest gjest1
Skrevet

åh. Toffee pops! De glemte jeg!

ble så sinnsykt sulten nå...

Skrevet

Gjendekjeks med sjokolade!!!!!!!!!!!!

Også sånne Jaffa-greier..

Det er de eneste kjeksene jeg spiser..

Skrevet

tom&jerry, ballerina, gjende(med og uten sjokolade), pepita - ok, da, jeg liker kjeks generelt. alt går i grisen.

Skrevet

Toffee pops

Sjokoringer

Singorilla /Ballerina m bringebær

Gjest celine
Skrevet

Startkjeks med smør - gjerne mange oppå hverandre med smør imellom!!

Pleier å ha revet ost (og gjerne en god rødvin) ved siden av for å få smulene ut fra bak tennene. :wink:

Skrevet

Er ikke så glad i søte kjeks, unntatt de jeg baker selv da, f.eks. Lemon Cornmeal cookies og Cardamom brandy cookies. Skal legge oppskriftene ut i helga hvis jeg husker på det. Skal det være kjøpekjeks, holder jeg en knapp på Cream crackers med meierismør eller kremos. Og svart te til.

Skrevet

Maryland Cookies er favoritten nå om dagen til småspising...

Med div. ost på er Salina og Ritz best!

Skrevet

Maryland cookies og lignende kjekstyper! :sikle:

Og til deg som lurte på hvor man får kjøpt Oreo - jeg mener å ha sett dem på Deli DeLuca.

Gjest Anonymous
Skrevet

Heter ikke mange av dem småkaker egentlig når det er de søte med fyll eller sjokolade på?

Søt favoritt: Franske vafler

Kjeks: Kaptein og Kornmo.

Skrevet

Nå ble jegt nysgjerrig: Hva er Oreo-kjeks? Er det en godsak der ute som jeg ennå ikke har oppdaget? *slurper forventningsfullt* :sikle:

Skrevet
Nå ble jegt nysgjerrig: Hva er Oreo-kjeks? Er det en godsak der ute som jeg ennå ikke har oppdaget? *slurper forventningsfullt*  :sikle:

Oreo-kjeks er en dobbel sjokoladekjeks med vaniljefyll mellom. Den er ganske tørr, og gjør seg (etter min mening) aller best med melk til. Og så er den ypperlig til bruk i ostekaker, grovhakket i iskrem o.l. Du kan kjøpe den på SmartClub og Deli de Luca.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg digger nederlandske stroopwafels. Heldigvis har jeg begrenset tilgang til det :oops:

Skrevet

Ritz er min favoritt. Med eller uten ost.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Hjemmelagde havrekjeks med brunost!

Eller Jendekjeks med sånn karamell og sjokoladetrekk...

Skrevet

De som het Condis før. Med nougat og sjokolade...

Og så liker jeg Salinas godt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oreo-kjeks er en dobbel sjokoladekjeks med vaniljefyll mellom. Den er ganske tørr, og gjør seg (etter min mening) aller best med melk til. Og så er den ypperlig til bruk i ostekaker, grovhakket i iskrem o.l. Du kan kjøpe den på SmartClub og Deli de Luca.

*hulk* Da bor jeg 90 mil unna nærmeste Oreo kjeks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...