AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 De har to barn. Hun ble syk under svangerskapet med yngstemann, men nå er han sju mnd. Eldste er tre og et halvt år. Jeg stiller gjerne opp, men ikke fra eldste skal være i barnehagen. De forteller meg lite om hva som feiler henne. Når jeg spør får jeg vage svar. Det vet visst ikke. Jeg må ikke være der fra åtte på morgenen, men helst før 11. Det jeg ikke forstår er hvorfor hun ikke takler å ha to barn, en rolig sønn på sju mnd. og en ok og aktiv en på litt over tre år. Er mødre av i dag av en annen rase som ikke tåler noe? Ts Anonymkode: 58d50...fcd 3
Populært innlegg Million Skrevet 14. april 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 14. april 2019 Eh.... er ikke dette noe kun de kan svare på? Hvordan i all verden skal KG vite om svigerdatteren din er alvorlig syk? 104
Populært innlegg spegel Skrevet 14. april 2019 Populært innlegg #3 Skrevet 14. april 2019 Du liker ikke svigerdatter så godt, eller? 😂 137
Gjest Yng Plyng Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Skal vi se, krystallkulen min sier at det er ... trommevirvel ... MS.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Nei, det er ikke galt med oss mødre i dag. Vi er ihvertfall ikke verre enn det dere var. Du må nesten spørre de. Vil de ikke svare så får du heller revurdere om du gidder å stille. Anonymkode: c4cd5...cc6 27
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 Populært innlegg #6 Skrevet 14. april 2019 Du er bare slem... Anonymkode: 69da2...edb 69
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 Populært innlegg #7 Skrevet 14. april 2019 MÅ svigerdatteren være alvorlig syk for at du skal gidde å passe barnebarna i påsken ? Anonymkode: e896d...372 97
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 Populært innlegg #8 Skrevet 14. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har to barn. Hun ble syk under svangerskapet med yngstemann, men nå er han sju mnd. Eldste er tre og et halvt år. Jeg stiller gjerne opp, men ikke fra eldste skal være i barnehagen. De forteller meg lite om hva som feiler henne. Når jeg spør får jeg vage svar. Det vet visst ikke. Jeg må ikke være der fra åtte på morgenen, men helst før 11. Det jeg ikke forstår er hvorfor hun ikke takler å ha to barn, en rolig sønn på sju mnd. og en ok og aktiv en på litt over tre år. Er mødre av i dag av en annen rase som ikke tåler noe? Ts Anonymkode: 58d50...fcd Utrolig fin holdning du fremviser til din svigerdatter. Din sønn og hans kone har nok sammen blitt enig om at dette er til det beste og de har ingen informasjonsplikt om medisinske diagnoser til deg selv om de spør om hjelp. Hvis du ikke vil hjelpe så skit på da heller. Hvis du bryr deg så still opp uten å sitte å hinte her om at hun gjerne er helt ubrukelig. Herlighet. Ikke rart svigermødre får dårlig rykte. Det er din sønn likesåvel som din svigerdatter som ber om denne hjelpen. Enten bryr du deg og stiller opp eller så lar du dem slite ræva av seg og sitter hjemme i godstolen og koser deg med kaffekoppen din og føler deg sååååååå "hjelpsom" og virkelig setter betydning av ordet "svigermødre av en annen rase som ikke stiller opp". Anonymkode: df1ce...68d 67
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #9 Skrevet 14. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: MÅ svigerdatteren være alvorlig syk for at du skal gidde å passe barnebarna i påsken ? Anonymkode: e896d...372 Nei, men jeg er uføretrygdet og har store problemer med helsa selv. Det glemte jeg å si, men det virker ikke som de tar notis av det. Ts Anonymkode: 58d50...fcd 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #10 Skrevet 14. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg er uføretrygdet og har store problemer med helsa selv. Det glemte jeg å si, men det virker ikke som de tar notis av det. Ts Anonymkode: 58d50...fcd De har nok veid det ene opp mot det andre og kommet frem til at situasjonen er så pass nødvendig at de virkelig trenger hjelpen din. Anonymkode: df1ce...68d 24
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #11 Skrevet 14. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utrolig fin holdning du fremviser til din svigerdatter. Din sønn og hans kone har nok sammen blitt enig om at dette er til det beste og de har ingen informasjonsplikt om medisinske diagnoser til deg selv om de spør om hjelp. Hvis du ikke vil hjelpe så skit på da heller. Hvis du bryr deg så still opp uten å sitte å hinte her om at hun gjerne er helt ubrukelig. Herlighet. Ikke rart svigermødre får dårlig rykte. Det er din sønn likesåvel som din svigerdatter som ber om denne hjelpen. Enten bryr du deg og stiller opp eller så lar du dem slite ræva av seg og sitter hjemme i godstolen og koser deg med kaffekoppen din og føler deg sååååååå "hjelpsom" og virkelig setter betydning av ordet "svigermødre av en annen rase som ikke stiller opp". Anonymkode: df1ce...68d Jeg har dårlig helse og er trygdet. De forteller meg ikke stort om hennes helse og fremgang eller om det går bra nå. Det er klart irriterende. Ts Anonymkode: 58d50...fcd 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #12 Skrevet 14. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De har nok veid det ene opp mot det andre og kommet frem til at situasjonen er så pass nødvendig at de virkelig trenger hjelpen din. Anonymkode: df1ce...68d Men hvorfor sier de ikke det? Ts Anonymkode: 58d50...fcd
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #13 Skrevet 14. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har dårlig helse og er trygdet. De forteller meg ikke stort om hennes helse og fremgang eller om det går bra nå. Det er klart irriterende. Ts Anonymkode: 58d50...fcd Jeg synes faktisk at de bør kunne klare å lire ut av seg noe konkret. Om man stoler nok på sin svigermor til at hun kan passe barn, så bør man kunne gi henne noe å forholde seg til også. Anonymkode: c4cd5...cc6 18
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #14 Skrevet 14. april 2019 Hvis du har så store problemer så er det vel bare å takke nei da? Anonymkode: d8c1b...2cf 24
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #15 Skrevet 14. april 2019 Du høres ut som et svigermonster Anonymkode: d26de...a90 30
Populært innlegg vintage Skrevet 14. april 2019 Populært innlegg #16 Skrevet 14. april 2019 Jeg tenker de må være rimelig desperate siden de ber deg om hjelp...😏 100
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #17 Skrevet 14. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor sier de ikke det? Ts Anonymkode: 58d50...fcd Spør sønnen din da! På tomannshånd 😏 Anonymkode: 5d79f...df3 16
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #18 Skrevet 14. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes faktisk at de bør kunne klare å lire ut av seg noe konkret. Om man stoler nok på sin svigermor til at hun kan passe barn, så bør man kunne gi henne noe å forholde seg til også. Anonymkode: c4cd5...cc6 Det er det jeg også mener. Jeg tror de prøver å skjerme meg for bekymringer, men det nytter ikke på denne måten. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har så store problemer så er det vel bare å takke nei da? Anonymkode: d8c1b...2cf Dumt svar. Ts Anonymkode: 58d50...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #19 Skrevet 14. april 2019 Skjønte ikke helt greia. Kommer du og passer minstemann mens eldste er i barnehagen og sønnen din er på jobb? Isåfall lukter det alvorlig svangerskapsdepresjon lang vei. Anonymkode: c73fc...d80 19
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #20 Skrevet 14. april 2019 Hun har sikkert svangeskaps depresjon. Anonymkode: 5624b...6ee 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå