Gå til innhold

Hva synes du om denne kommentaren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville jo egentlig vite hva han syntes uavhengig av følelsene hans. 

Anonymkode: aa055...5c6

🤔

Anonymkode: 27719...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha. «Objektivt sett i mine øyne», det var en litt feil setning ja. Det jeg mente var at han i mine øyne alltid har vært en sekser da, selv før følelsene mine utviklet seg 😊 

Skjønner at han sikkert mente å være søt, men det hørtes litt feil ut for i mitt hodet betydde det «Du er en sekser for meg fordi jeg har følelser for deg», men jeg ville jo egentlig vite hva han syntes uavhengig av følelsene hans. Og med den kommentaren så kunne det virke som at jeg objektivt sett var lavere fra hans side, og det følte jeg var sårende. 

Vi fikk uansett løst denne misforståelsen 😊 

god påske!

TS

Anonymkode: aa055...5c6

Du høres litt selvopptatt ut. Håper du jobber med dine reaksjoner videre, ellers blir ikke forholdet langvarig.

Anonymkode: 2deea...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg personlig er det UMULIG å si at noen er på topp på skala kun basert på utseende. Ser at mennesker er attraktive, og at noen er mer attraktive enn andre, men ingen kan nå helt opp uten at jeg kjenner til personligheten deres. Jeg har møtt mennesker som jeg først syns er attraktive, men som taper seg voldsomt jo mer kjent jeg blir med dem og det har og gått andre veien.

Når jeg var yngre så var jeg veldig opptatt av at kjæresten skulle si jeg var den vakreste i verden, helt til jeg innså to ting...

1. Grunnen til at du krever denne bekreftelsen er at du ikke føler deg pen selv og uansett hvor mange ganger han sier det så kommer du ikke til å tro på det.

2. Utseendet kommer til å forandre seg med årene enten du vil eller ikke, du kommer ikke til å være den vakreste i verden når du er 70år, da er det viktigere å ha en vakker personlighet som partneren din elsker og som kanskje gjør deg vakrest i hans øyne.

Og i denne situasjonen tror jeg du har overtenkt kommentaren, jeg tror ikke dette var vondt ment. Tviler ikke på at han syns du er nydelig... 😊 Problemet er vel kanskje mer hva du tenker om deg selv. Usikkerhet kan tulle mye med hodet vårt.

Anonymkode: e516a...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2019 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min sa nylig etter at jeg hadde klaget litt på mitt eget utseendet: «når man er forelsket så er alt terningkast 6». 

Jeg ble fornærmet av den setningen der, og følte at han kun synes jeg flott pga av hans følelser for meg. Han ble da sur på meg for at jeg ble fornærmet. Så nå har vi dårlig stemning. Han mener at han ikke mente det sånn...

Hvem var frekk her? 😕

Anonymkode: aa055...5c6

Når jeg leser dette tenker jeg at du ikke føler deg ufornøyd med eget utseende i det hele tatt men faktisk har god selvtillit. Antakelig er du ei pen jente som har lite å klage på men likevel henger deg opp i småtterier og søker bekreftelse.

For oss som vet vi ikke sto først i køen da utseendet ble delt ut, ser vi det positive i kommentarer som dette. Folk blir faktisk vakrere når man er forelsket, og hva er vel bedre enn at du er sammen med noen som synes du er vakker? Skjønner ikke hvorfor noen gidder å lage problemer ut av noe så lite og ubetydelig. Se heller på det positive i dette: han sier at han er forelsket i deg! Og han sier også at i hans øyne er du terninkast 6. Selvfølgelig blir han irritert når du velger å se negativt på dette!

Forventer du at partneren skal synes du er verdens peneste jente? Det er i såfall mye å forvente da det garantert finnes mange som er mye penere enn deg. Men han er ikke sammen med noen av dem, han har valgt deg!

Anonymkode: 5e6e2...df5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...