Gå til innhold

Mikse sjokolademousse med blender..?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en pose Freia melkesjokolademousse, men håndmikseren min gikk i stykker på fredag. Hva er sjansen for at det vil bli vellykket ved bruk av en blender (av type Nutribulletstil)..? 

I følge instruksjonene skal man piske på lav hastighet med håndmikser eller miksmaster i et halv minutt, før man fortsetter på full hastighet i to og et halvt minutt. 

Nutribullet kan man ikke forandre hastighet på, så det er kanskje ikke noe sjakktrekk?  

Anonymkode: 6cd75...b62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en pose Freia melkesjokolademousse, men håndmikseren min gikk i stykker på fredag. Hva er sjansen for at det vil bli vellykket ved bruk av en blender (av type Nutribulletstil)..? 

I følge instruksjonene skal man piske på lav hastighet med håndmikser eller miksmaster i et halv minutt, før man fortsetter på full hastighet i to og et halvt minutt. 

Nutribullet kan man ikke forandre hastighet på, så det er kanskje ikke noe sjakktrekk?  

Ville pisket for hånd 😊

Anonymkode: d2be0...dbe

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En blender mikser ikke, den kutter. 

Du kan glemme å putte Freia posen i blenderen, det blir mislykket, jeg har prøvd i foodprosessor for hunde år siden. 

Pisk for hånd, med en stålvisp/ballongvisp.

Anonymkode: 87095...63b

AnonymBruker
Skrevet

Burde ikke være noe problem, har selv brukt blenderen til sjokolademousse. Tok litt lenger tid før den fikk riktig konsistens, men god ble den uansett! 😊

Anonymkode: 82b2b...673

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...