Gå til innhold

stor penis, vondt etter sex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er nettopp blitt sammen med en fin gutt som er ganske velutsyrt (største jeg har vært borti..). I helgen hadde vi ganske intens og herlig sex i nesten 2 timer (i beruset tilstand..) Men etterpå har jeg hatt så innmari vondt i underlivet/magen. Selv om jeg var klar, så kjenner jeg det godt ennå...

Er det flere som har opplevd dette og er det ganske normalt? Hva kan jeg gjøre for å unngå dette bortsett fra å være avholdende (Det er jo så deilig da..)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm.... selv jeg klarer jo å få ei jente sår og god etter 2 timer intensiv sex.... ikke sikkert det er størrelsen det kommer an på der.... Er du vant til slike lange akter med sex, eller var dette også nytt av dage....?

Dere er jo rimelig elastiske der nede, så man kan bli vant til litt av hvert, både smått og stort. Tror ikke du skal være bekymret for at det ikke skal fungere dere imellom, selvom du kan virke noe trang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke hadde fått noen svar her som kunne ha hjulpet deg noe særlig, men jeg kan meddele at det er nok ikke unormalt. Jeg har opplevd akkurat det samme, og da trengte det ikke vare i hele to timer heller. Jeg har funnet ut at grunnen til at jeg fikk desse smertene var pga hans store penis og fordi han støtet meg hardt bakfra. Jeg mener at om han har "for stor" penis bør han være mer forsiktig i doggy-stilling. Jeg føler iaf at det er ubehagelig, og kanskje smertefullt om han tar meg for hardt bakfra og deesse smertene kan vare i dager etterpå. Ikke noe digg. :cry:

Men ta det litt rolig, så går det nok bra :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at han's penis støtter mot livmortappen din så den blir øm og smerte full. :cry:

Kan jeg tenke meg, vet ikke hvor ondt det er å få noe på livmortappen , da jeg er gutt.

Men dama mi har også hadt smerter i under livet etter at jeg har støttet mot livmortappen.

For håpe det blir bedre neste gang dere har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...