AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #21 Skrevet 14. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde droppa han. Da jeg datet så brukte jeg ikke en kalori på menn som ikke la inn et ørlite forsøk. Det føltes godt å gi seg selv den omsorgen. Dere har møttes 1 gang? Og han viser slike tendenser? Og du sier selv du er nøye på avtaler? Not a Good match! Og iallfall ikke når han reagerte som han gjorde Anonymkode: a13aa...3c4 Hvor nøyen er hun på avtaler når hun selv ikke gidder å løfte en finger for å få avtalt noe konkret? Hun har ikke sagt noe før i siste liten. Virker mer som hun sitter på gjerdet og venter på at han skal gjøre feil. Anonymkode: d8c26...8af 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #22 Skrevet 14. april 2019 Du kunne jo ha kommet med et forslag en av dagene denne uka da. Spurt i går fks om han ville noe du hadde tenkt ut. Men han burde ha husket det. Det verste var likevel svaret ditt. Helt malplassert latteremoij som bare hadde irritert meg. Passiv aggresiv er no go. Anonymkode: 3876c...4c3 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #23 Skrevet 14. april 2019 Med mindre man ikke har avtalt tid og sted så ser jeg det ikke som en avtale eller date, men noe man tar når det kommer. Sånt løst prat hadde jeg aldri forholdt meg til og satt av dagen til for å si det sånn. Anonymkode: 4838f...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #24 Skrevet 14. april 2019 Du overreagerte ikke ts. Hvis han virkelig hadde villet treffe deg hadde han ikke drukket seg full i går og attpåtil brukt det som "unnskyldning" når han sendte en snap. Han viser jo tydelig der at han ikke orket å treffe deg i dag og at festen og drikking var mer viktig i går enn å hode seg i form til å treffe deg i dag. Forøvrig har jeg lært at menn som lager løselige avtaler om å treffes på en søndag kun er ute etter uforpliktende ff forhold. Neste gang noe slikt skjer, gi med samme mynt tilbake, ikke svar. Uansett hvor lyst du har til å si hva du mener og uansett hvor flink du selv er til å holde avtaler. Motparten bryr seg nemlig ikke. Anonymkode: ab0b2...8da 7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #25 Skrevet 14. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor nøyen er hun på avtaler når hun selv ikke gidder å løfte en finger for å få avtalt noe konkret? Hun har ikke sagt noe før i siste liten. Virker mer som hun sitter på gjerdet og venter på at han skal gjøre feil. Anonymkode: d8c26...8af Når man skal finne livspartneren sin så er det viktig å aldri spille spill. Tenker denne jenta er ganske ung, og har en del å lære. Steg én er da å finne ut hvor lista ligger for henne. Og ta det derfra. Tydeligvis så er hun ei som liker å bli jaktet på, vise snev av interesse for så at mannen skal følge dette opp. Det er veldig naturlig. Steg 2 for henne er å lære seg å respondere såpass voksent på en avvisning (slik jeg oppfatter dette) til at hun kommer ut av det med integriteten i behold. Noe hun ikke gjorde her. Derfor tipper jeg hun er mer flau over seg selv innerst inne. Det er mye en skal lære om seg selv. Det aller aller viktigste er å ikke spille spill. La andre være slik de er, lev og la leve. Finn de som harmonerer med deg slik at det ikke blir eviglange analyserer hele tiden og sure miner. Så unge trådstarter! (Vet det ikke var deg jeg svarte direkte nå) Lær deg selv å kjenne. Behandle andre med ydmykhet å ikke bli frekk bare fordi de ikke matcher deg. Slik vil bare slå rot i deg som bitterhet. Anonymkode: a13aa...3c4 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #26 Skrevet 14. april 2019 Sånn til senere Ts, slutt å vær så passiv aggressiv. Da kommer du gjerne litt lenger fordi den du snakker med ikke føler seg angrepet. Anonymkode: 65332...ad9 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #27 Skrevet 14. april 2019 Virker ikke som han prioriterer deg eller er så intressert i deg siden han hadde glemt det. Anonymkode: 15be3...5b6 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #28 Skrevet 14. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: På tirsdag avtalte vi å møtes idag. Tidspunkt og sted skulle vi se an nærmere. Dagene gikk og vi har knapt snakket med hverandre. Idag tidlig sendte han en snap om at han var fyllesyk, og da spurte jeg om vi fremdeles skulle møtes eller droppe det? DA kom han på at vi egentlig hadde en avtale, men glemte det ettersom den var litt «løst».. Visste ikke helt hvordan jeg skulle respondere. Tenker at om man virkelig vil se en person så glemmer man ikke akkurat det.. Så jeg skrev «da kan ikke du har hatt så lyst til å se meg da😂 Jaja». Og da begynte han å si at det trenger ikke å bety det, uka har vært lang og dagene har gått i ett osv. Men den tonen han sa det i virket nesten sur. En ny dato foreslo han heller ikke. Har jeg virkelig ikke rett til å reagere? Vi har møttes en gang, han har virket gira men ting har dabbet av veldig de siste dagene. Jeg vurderer å droppe det hele.. Neste uke har jeg påskeferie og er bortreist, orker jo ikke forholde meg til noe halvveis. Pluss at jeg veldig streng med avtaler og holder alltid mine (og dette vet han). Anonymkode: d1185...7f9 En fyr gjorde det sammed med meg en gang, jeg droppet det. If you want me serious than you better do your best. Nå er jeg sammen med den herligste gutten min jeg noen gang kan få, og han putter hele sjela si på meg Anonymkode: dd47f...3e6 2
Gjest Peanut Skrevet 14. april 2019 #29 Skrevet 14. april 2019 Jeg husker jeg var sammen med en fyr en gang og vi skulle på Middelalderfestivalen her i Oslo. Vi avtalte en og halv uke i forveien og gjentok dette frem til dagen før at vi gledet oss til å gå på den. Den dagen før sier han at han skal møte noen fordi han spilte rollespill. Jeg sa at det var greit, men husk at vi skal på den festivalen i morgen. Han lovet at han skulle komme. Dagen etter så var jeg der på tidspunktet vi skulle møte hverandre. Jeg satt på stein og glodde i 15 min. Ringte og hørte ingenting. Ringte flere ganger uten svar. Satt der tilsammen i 40 min før jeg gikk hjem. Jeg var så sykt skuffet >_< Han ringte kl 16, og sa han hadde sovet til da. De hadde sittet til kl 0500 og spilt. Altså, hvis man har en avtale og man sier man skal komme så gjør man for svarte helvete faen ikke sånt
Ghostwalker Skrevet 14. april 2019 #30 Skrevet 14. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han virkelig hadde villet treffe deg hadde han ikke drukket seg full i går og attpåtil brukt det som "unnskyldning" når han sendte en snap. Han viser jo tydelig der at han ikke orket å treffe deg i dag og at festen og drikking var mer viktig i går enn å hode seg i form til å treffe deg i dag. Forøvrig har jeg lært at menn som lager løselige avtaler om å treffes på en søndag kun er ute etter uforpliktende ff forhold. Neste gang noe slikt skjer, gi med samme mynt tilbake, ikke svar. Uansett hvor lyst du har til å si hva du mener og uansett hvor flink du selv er til å holde avtaler. Motparten bryr seg nemlig ikke. Anonymkode: ab0b2...8da Høres mer ut som en felles snap, enn unnskyldning... 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #31 Skrevet 14. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Herlighet Shit happens. Det var ikke fastsatt noe, å da er det fort å glemme avtaler å når du i tilleg kommer med «da har du vel ikke lyst da» så skjønner jeg at han tenker «dramaqueen». Anonymkode: 65332...ad9 Ikke i denne sammenhengen. Hadde han likt henne så hadde han ikke glemt det nei. Det finnes de som "glemmer"avtaler med vilje som en del av sitt spill for å se hvor langt de kan dra det og det at han ble sur sier jo sitt..Hvis han blir sur fremfor å prøve å vise forståelse så er det av en grunn. Han er enten ikke interessert eller så skal han spille spill. Det kan hende han bare er distré men TS har all rett til å reagere når hun selv holder avtaler og dette er noe han vet. Hun skal ikke føye seg etter han hele tiden og ikke stille spørsmål ved noe. Da kan hun likegodt finne noe bedre. Anonymkode: dfb5c...644 2
Gjest Minesveiper Skrevet 14. april 2019 #32 Skrevet 14. april 2019 Jeg holder litt med deg ts. Daten deres var tydeligvis ikke første prioritet for han.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #33 Skrevet 14. april 2019 Ser at jeg har fått veldig mange svar og flere av dere har nærmest slækta meg for kommentaren min. Ja, angret litt på at jeg sendte den meldingen. Men samtidig ikke, for nå så jeg jo hvordan han responderte. Om min kommentar skulle ha fått han til å løpe for godt så tenker jeg det er helt OK. Kanskje vi rett og slett bare ikke er den beste matchen. Jeg gidder uansett ikke stresse noe mer med dette. Dessuten så skjønner jeg fremdeles ikke hvordan det går an å bare glemme en avtale. Vi skulle på middag, har snakket og at least snappet hver eneste dag siden vi ble enige. Blir ikke man da mint om avtalen når man ser/snakker med personen? Er ikke som om vi har gått en uke uten noe lyd fra hverandre. TS Anonymkode: d1185...7f9 4
BiancaWhite Skrevet 14. april 2019 #34 Skrevet 14. april 2019 Du skremte han vel fra deg med det der. Det hadde jeg blitt. Dere hadde faktisk ingen avtale! 😛
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #35 Skrevet 14. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Ser at jeg har fått veldig mange svar og flere av dere har nærmest slækta meg for kommentaren min. Ja, angret litt på at jeg sendte den meldingen. Men samtidig ikke, for nå så jeg jo hvordan han responderte. Om min kommentar skulle ha fått han til å løpe for godt så tenker jeg det er helt OK. Kanskje vi rett og slett bare ikke er den beste matchen. Jeg gidder uansett ikke stresse noe mer med dette. Dessuten så skjønner jeg fremdeles ikke hvordan det går an å bare glemme en avtale. Vi skulle på middag, har snakket og at least snappet hver eneste dag siden vi ble enige. Blir ikke man da mint om avtalen når man ser/snakker med personen? Er ikke som om vi har gått en uke uten noe lyd fra hverandre. TS Anonymkode: d1185...7f9 Høres virkelig ut som du skal bare være glad du så denne siden av han før du ble seriøst involvert. Du finner nok en mye bedre person ganske snart Anonymkode: ab0b2...8da 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #36 Skrevet 14. april 2019 1 time siden, BiancaWhite skrev: Du skremte han vel fra deg med det der. Det hadde jeg blitt. Dere hadde faktisk ingen avtale! 😛 De hadde jo det? Kan du ikke lese? Holder med deg TS. Tror nok ikke mannen er noe særlig interessert. Det burde forsåvidt ikke du være heller! Anonymkode: 8c33c...33d 1
BiancaWhite Skrevet 14. april 2019 #37 Skrevet 14. april 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: De hadde jo det? Kan du ikke lese? Holder med deg TS. Tror nok ikke mannen er noe særlig interessert. Det burde forsåvidt ikke du være heller! Anonymkode: 8c33c...33d Nei det var ikke noe tidspunkt og sted skrev hun. Hvis han er distrè så forklarer det hvorfor han var litt treig. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #38 Skrevet 14. april 2019 Jeg synes faktisk det er litt rart å glemme en date. Selv de jeg ikke er SÅ interessert i ville jeg husket. Og om jeg da hadde "glemt" det, ville det vært et dårlig tegn. Anonymkode: 2a8d1...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #39 Skrevet 14. april 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du overreagerte... og jeg er kvinne om det er relevant. Det går ann å glemme en avtale. Anonymkode: c3ba5...c46 Nei man glemmer ikke en avtale, da burde man kanskje gå inn i seg selv og begynne med å respektere tiden til andre! Hater folk som sløser bort tiden min, kryr av de. Det må da være lov å si ifra uten å virke gal osv, å bare la det gå er ikke tingen. Anonymkode: 3d58c...5d5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå